Щороку чиновники намагаються покращити законодавчу базу нашої країни, але ці нововведення подобаються не всім. Люди обурюються, а нові правила все одно з’являються, пише « ТСН.Авто ».
Експерти розповіли, чого чекати на водіїв наступного року.
Одна з найболючіших тем українців – техогляд. Обов’язковий техогляд для легкових автомобілів в Україні було скасовано у липні 2011 року. Але згідно з директивами ЄС, цю норму нашій країні зобов’язані повернути. Але для деяких автолюбителів це катастрофа. Адже, щоб пройти перевірку, автомобіль повинен відповідати екологічним стандартам, тому автомобілі, яким вже понад 15 років зробити це не зможуть, а таких машин на наших дорогах дуже багато. Також техогляд не пройде автомобіль, який був у серйозній ДТП, а це привіт більшості авто зі США. Як ця система працюватиме – невідомо.
Тепер перейдемо до штрафів. Їх також змінили. “ Якщо водій керує автомобілем без відповідних прав, йому загрожує адміністративний штраф у розмірі 425 грн. Якщо особа взагалі не має права – покарання складе 3400 грн. Повторне порушення зазначеного пункту правил тягне за собою адміністративне покарання у сумі 20400 грн. Також у 2022 році збільшиться відповідальність за керування транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння. Таким чином, водій, який керував машиною у п’яному вигляді, заплатить 17000 грн, а для кращого ефекту його позбавлять прав на 12 місяців. При повторному правопорушенні водієві доведеться поповнити скарбницю держави на 34 000 грн та забути про документи на 3 роки. І для тих, хто «в танку», втретє штраф досягне 51000 грн та позбавлення посвідчення водія на 10 років» , – кажуть експерти.
Також на українських водіїв чекає оновлений податок на розкіш. Тепер під його дію підпадатимуть автомобілі ціною від 45 тисяч доларів (близько 1,215 млн. грн.). Якщо говорити про суму оподаткування, то з одного такого автомобіля потрібно буде внести до бюджету 25 000 грн. Якщо автовласник прострочив із оплатою у період 60-90 днів, то до штрафу буде додано додаткову суму в обсязі 10%. Тепер перед тим, як придбати дороге авто, добре подумайте.
З наступного року Україна має перейти на Європейську систему підготовки нових водіїв.
« Це означає, що теоретична частина навчання буде менше, а практична залишиться без змін. Так, для найпопулярнішої категорії B (легкові автомобілі) час теоретичної підготовки зменшили зі 100 до 63 годин. Також водії вивчатимуть сучасніші дорожні ситуації та проблеми, пов’язані з експлуатацією електромобілів » , – зазначають фахівці.
Всі улюблені камери також повинні оновитися. Вони почнуть надсилати штрафи за їзду зустрічкою та проїзд на червоне світло.
Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…
Марка AUDI створена разом із SAIC і на першому етапі буде представлена трьома моделями –…
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Leave a Comment