Новини

Що чекати на українських водіїв у 2022 році: техогляд, штрафи, нові податки на покупку авто

Щороку чиновники намагаються покращити законодавчу базу нашої країни, але ці нововведення подобаються не всім. Люди обурюються, а нові правила все одно з’являються, пише « ТСН.Авто ».

Експерти розповіли, чого чекати на водіїв наступного року.

Одна з найболючіших тем українців – техогляд. Обов’язковий техогляд для легкових автомобілів в Україні було скасовано у липні 2011 року. Але згідно з директивами ЄС, цю норму нашій країні зобов’язані повернути. Але для деяких автолюбителів це катастрофа. Адже, щоб пройти перевірку, автомобіль повинен відповідати екологічним стандартам, тому автомобілі, яким вже понад 15 років зробити це не зможуть, а таких машин на наших дорогах дуже багато. Також техогляд не пройде автомобіль, який був у серйозній ДТП, а це привіт більшості авто зі США. Як ця система працюватиме – невідомо.

Тепер перейдемо до штрафів. Їх також змінили.  Якщо водій керує автомобілем без відповідних прав, йому загрожує адміністративний штраф у розмірі 425 грн. Якщо особа взагалі не має права – покарання складе 3400 грн. Повторне порушення зазначеного пункту правил тягне за собою адміністративне покарання у сумі 20400 грн. Також у 2022 році збільшиться відповідальність за керування транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння. Таким чином, водій, який керував машиною у п’яному вигляді, заплатить 17000 грн, а для кращого ефекту його позбавлять прав на 12 місяців. При повторному правопорушенні водієві доведеться поповнити скарбницю держави на 34 000 грн та забути про документи на 3 роки. І для тих, хто «в танку», втретє штраф досягне 51000 грн та позбавлення посвідчення водія на 10 років» , – кажуть експерти. 

Також на українських водіїв чекає оновлений податок на розкіш. Тепер під його дію підпадатимуть автомобілі ціною від 45 тисяч доларів (близько 1,215 млн. грн.). Якщо говорити про суму оподаткування, то з одного такого автомобіля потрібно буде внести до бюджету 25 000 грн. Якщо автовласник прострочив із оплатою у період 60-90 днів, то до штрафу буде додано додаткову суму в обсязі 10%. Тепер перед тим, як придбати дороге авто, добре подумайте.

З наступного року Україна має перейти на Європейську систему підготовки нових водіїв. 

« Це означає, що теоретична частина навчання буде менше, а практична залишиться без змін. Так, для найпопулярнішої категорії B (легкові автомобілі) час теоретичної підготовки зменшили зі 100 до 63 годин. Також водії вивчатимуть сучасніші дорожні ситуації та проблеми, пов’язані з експлуатацією електромобілів » ,  – зазначають фахівці. 

Всі улюблені камери також повинні оновитися. Вони почнуть надсилати штрафи за їзду зустрічкою та проїзд на червоне світло. 

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Електромобілі з генератором стають дедалі популярнішими

Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…

16.12.2025

Audi зніме з виробництва RS 3 та RS Q3 у 2026 році

Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…

16.12.2025

Чи шкодить кондиціонер холодному двигуну: пояснення для водіїв

Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…

16.12.2025

Експерт пояснив, чому автогаз у грудні став дорожчим

Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…

16.12.2025

Чи повинен водій показувати аптечку поліції: пояснення законодавства

Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…

16.12.2025

Tesla готує заводське рішення для супутникового інтернету у своїх авто

Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…

16.12.2025