Новини

В Україні з 1 січня подорожчають авто: чому і на скільки

Share

Починаючи з 1 січня в Україні зростуть ціни на автомобілі через подорожчання сировини для виготовлення транспорту: сталі, алюмінію, міді, пластику та дорогоцінного металу. Але подорожчання авто буде не таким суттєвим, як могло б бути – лише на кілька відсотків.

Про це повідомив гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів та дилерів (ВААІД) Олег Назаренко сайту Finance.ua.

Зростання цін з 1 січня пов’язане з початком фінансового року у багатьох європейських автомобільних компаній, тоді як японські виробники починають його у березні.

“Ніхто не піднімає ціни спекулятивно через те, що, наприклад, дефіцит ринку”, – зазначив експерт.

Назаренко вважає, що найбільшим автокомпаніям буде важко дотримуватися весь фінансовий рік норми прибутку, який вони називають інвесторам на початку року, піднявши ціни на 2-3%. Це пов’язано з тим, що алюміній та сталь зросли в ціні на 5-10%. Мідь та золото теж подорожчали, що теж у невеликих кількостях використовується для виготовлення авто.

Другий експерт, голова Інституту досліджень авторинку (ІДА) Станіслав Бучацький зазначив, що світова криза машинного виробництва йде вже давно, а це суттєво впливає на український ринок. Зростання цін на метал та іншу сировину призвело до нестачі мікропроцесорів.

“У Європі вже сьогодні величезний брак автомобілів, як нових, так і уживаних – через кризу напівпровідників та чіпів. Тобто виробникам не вистачає цих комплектуючих, відповідно нові машини не сходять з конвеєрів, не потрапляють до салонів, люди не можуть купити нові машини” , – пояснив Бучацький.

Це спричиняє і провисання вторинного ринку, оскільки водії не поспішають розлучатися зі своєю старою машиною заради нової. До того ж, дешевше споживачам обходяться автомобілі до трьох років, їх купують без зволікань.

Фахівець додав, що зарплати європейців та українців відрізняються, що робить подорожчання на 2-3 відсотки несуттєвим для них та б’є по гаманцях громадян України. Тому, входячи в становище нашої економічної ситуації, компанії можуть продавати авто з невисокою рентабельністю, розраховуючи потім заробити на запчастинах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Peugeot e-208 отримав нову батарею та запас ходу до 433 км

Peugeot оновив електричну версію хетчбека e-208 . Модель 2025 року тепер оснащується акумулятором на 51…

03.04.2025

Навіщо автовласники додають спирт у паливний бак навесні

Багато водіїв з невеликим досвідом не можуть навіть уявити, що всередині бензобака з часом з'являється…

03.04.2025

Представлено оновлений Renault Austral 2025 з вдосконаленою підвіскою та шумоізоляцією

Компанія Renault представила оновлений кросовер Austral 2025 модельного року, який отримав помітні зміни у зовнішності…

03.04.2025

Експерт назвав головні переваги та недоліки Toyota Camry XV50

Експерт детально розглянув сильні та слабкі сторони Toyota Camry сьомого покоління (XV50), більш відомої як…

03.04.2025

Компанія Skoda відмовляється від розробки дешевих автомобілів

Компанія Volkswagen нещодавно офіційно анонсувала дві нові моделі електромобілів компактного розміру – ID.1 та ID.2.…

03.04.2025

Автоюрист розповів, які водії приваблюють інспекторів поліції

Співробітники поліції на дорогах не зупиняють машини випадково — їхній вибір ґрунтується на факторах, які…

03.04.2025