Стало відомо, якими SUV-новинками Nissan завалить ринок України у 2022 році. Моделі на всі смаки!

0
124

Сьогодні ні для кого не секрет, що найбільший попит на автомобільному ринку має сегмент SUV (sport utility vehicle). Цей термін об’єднує такі дві підкатегорії як кросовери та позашляховики. Як кажуть, попит породжує пропозицію, тож логічно було би припустити, що гравців у «SUV-когорті» станом на поточний день хоч греблю гати. Так воно і є: боротьба за покупця тут найбільш гаряча і виграє той, хто найкраще здатен переконати, що саме його кросовер вартий грошей з гаманця потенційного клієнта.

У цьому записі я спробую пояснити, чому саме японська фірма Nissan має найбільш чіткі позиції у секторі SUV станом на кінець 2021 року і чому Вам, як потенційному покупцю, є сенс розглянути пропозиції цього бренду.

1. Чому в 2022 році варто розглянути кросовери марки «Ніссан» і чому я знайду саме те, що потрібно мені?

Незалежно від того, якого класу кросовер ви розглядаєте, ви з найбільшою ймовірністю знайдете підходящу пропозицію серед асортименту Ніссан. Чого ж так?

По-перше, сама лінійка кросоверів тут широка і представлена окремою моделлю у кожному розмірному сегменті. Байдуже, чи шукаєте ви малий передньопривідний кросовер для міста, чи середньорозмірний універсальний сімейний автомобіль, чи великий 3-рядний «джип» для поїздок «на дальняк» – усе це Ніссан виробляє. Усе це відомі по всьому світу популярні моделі, які ви безумовно знаєте. Проте слідом іде ще один аргумент: всі вони майже одночасно оновились. І це важливо.

Так, у Nissan серйозно взялись за свої кросовери і, закачавши рукави, розпочали масштабну роботу з майже синхронного оновлення усієї модельної лінійки. Говорячи «оновлення», ми маємо на увазі цілковито нові покоління кожної моделі, розроблені з нуля. Лиш в окремих випадках мова іде про рестайлінг поточних поколінь, але таких історій тільки дві, і про це ми згадаємо пізніше.

Отож, підсумок: Ніссан випускає багато різних кросоверів. І станом на сьогодні усі вони є зовсім свіжими генераціями відомих моделей.

2. Тож, який асортимент кросоверів пропонує Nissan сьогодні?

Гаразд, перейдемо до суті. Які такі класні машини зараз може запропонувати Ніссан, яких немає у інших? Перед безпосередньою відповіддю, хотів би підкреслити, що тут має значення не тільки окремо взята модель, а їх сімейство, тобто лінійність пропозиції від найменшого класу SUV до найбільшого.

NISSAN KICKS

Клас: субкомпактний SUV

Мало кому відомий у Європі, Kicks став глобальною моделлю, яка замінила Juke першого покоління на практично усіх ринках, крім Старого світу. Власне, він і є тим винятком, який фігурує у модельному ряді як рестайлінгова модель, а не повністю нова. Нас, в Україні, це мало хвилює, проте для загального розвитку вартує пам’ятати, що в Азії та обох Америках саме він є стартовим вхідним кросовером у модельному ряді Ніссан.

З 2020 року Кікс зазнав глибокої модернізації. З технічної точки зору інноваційною стала поява фірмової ніссанівської силової установки e-Power, де у випадку Кікса 1.2-літровий двигун ніяк не зв’язаний з колесами, а існує лиш для виробництва електроенергії для батареї, тоді як електромотор передає тягу на колеса завдяки редуктору, як в звичайному електромобілі. Прості модифікації Кікса мають звичайні бензинові двигуни об’ємом 1.5 та 1.6 л, механічну або автоматичну (варіатор) КПП. Ведучі колеса лише передні.

NISSAN JUKE

Клас: субкомпактний SUV;

Статус в Україні: з’явився у продажу в 2021 р.

От він, зачинатель усього класу малих кросоверів. Якщо перше покоління продавалось усюди, то новий Juke доступний головним чином лише в Європі та Австралії з Новою Зеландією. Силова установка поки що лише одна: це 3-циліндровий бензиновий турбомотор 1.0 (117 к.с.), в парі з яким працює або 6-ст. механічна, або 7-ст. автоматична (роботизована) КПП. Витрати палива близько 5 л/100 км. Привід тільки на передню вісь.

Ніссан Джук часто вибирають як дорогий подарунок, в додаток до першої машини в сім’ї. Друга генерація має економну сучасну силову установку, шикарний дизайн та головне – значно більше простору ззаду і в багажнику. Тепер це знову мало не найкращий варіант у своєму класі. Щоправда, скоріше для осіб прекрасної половини людства – імідж жіночої машинки закріпився за Juke доволі сильно.

NISSAN QASHQAI

Клас: компактний SUV;

Статус в Україні: з’явиться в 2022 році.

До Ніссан Кашкай теж міцно пристав статус жіночої моделі. І також перша генерація була піонером цілого класу компакт-кросоверів, тоді як остання (третя) іпостась втілює усі модні тенденції сьогодення і зовсім скоро офіційно дебютує на ринку України.

Знаменитого 1.5 дизеля більше не буде на Qashqai – сучасні екологічні норми позбавили його актуальності. Тепер тут 140 або 158 к.с., залежно від версії, видає розроблений спільно Nissan, Renault та Daimler 1.3-літровий бензиновий двигун. КПП – «механіка» або «автомат» (варіатор). Привід передній або повний. Особняком стоїть модифікація e-Power, яка свої 190 к.с. отримує завдяки електродвигуну, тоді як 1.5-літровий бензиновий мотор слугує лише як генератор електроенергії для батареї і ніяк з колесами не зв’язується.

Зараз читають  Обов'язковий техогляд в Україні: чи вдасться пройти автомобілям старше 15 років

NISSAN X-TRAIL

Клас: середньорозмірний SUV;

Статус в Україні: з’явиться в 2022 році.

Новий X-Trail вже дебютував у Китаї та в Північній Америці (як Rogue) і скоро офіційно прибуде до інших ринків, у тому числі й України. Зовсім переосмислено стилістику найпродаванішої моделі бренду: дизайну повернули кутастість перших поколінь Х-Трейла. Салон став затишним і «чистішим» водночас, особливої уваги заслуговують виконання з коричневими елементами (новий Qashqai має подібні, але сині). Також всередині тепер ще просторіше, зросло відчуття сприйняття якості.

Про специфікації для європейського ринку поки говорити зарано. Наприклад, в США та Канаді Nissan пропонує бензиновий атмосферний двигун 2.5 (184 к.с.), а в Китаї новий Х-Трейл має виключно 1.5-літовий 3-циліндровик з турбонаддувом. Не виключено, що в подальшому японці додадуть хитромудру силову установку e-Power для нового X-Trail. У будь-якому разі, це найсвіжіший японський кросовер у класі.

NISSAN PATHFINDER

Клас: великий SUV;

Статус в Україні: потенційно з’явиться в 2022 році.

Варіатори Jatco настільки усім осточортіли, що для п’ятого покоління Патфайндера японці нарешті наважились піти на поступку: замінили безступеневу трансмісію класичним гідротрансформатором розробки ZF на 9 передач. Враховуючи, що ніссанівська V-подібна «шістка» 3.5 (284 к.с.) є одним з найкращих бензинових моторів на ринку, можемо зробити висновок, що у тандемі з «автоматом» ZF вони вартуватимуть один одного. І двигун, і «коробка» – дуже довговічні. Привід або передній, або 4х4.

Головні конкурентні переваги великого 3-рядного «джипа» Ніссана – висока надійність, багато простору в салоні (будуть 7- та 8-місні версії) і багажнику та, звісно, дизайн. Стосовно останнього, то на тлі аморфних Toyota Highlander чи Mazda CX-9, «Пафік» зі збереженою пропорційністю та оригінально обіграною кормою виглядає на порядок серйозніше.

NISSAN ARIYA

Клас: середньорозмірний SUV-електрокар;

Статус в Україні: з’явиться в 2022 році.

І завершує хіт-парад новоспечених кросоверів ізюминка всього модельного ряду Ніссан – електромобіль Ariya. Час хетчбека Leaf уже минув, і сьогодні японцям потрібен свіжий конкурентно спроможний продукт у перспективному сегменті кросоверів-електромобілів, який би міг втерти носа Tesla Model Y, Ford Mustang Mack-E, Volkswagen ID4 та всім іншим. Щось таке, що би знову привернуло увагу потенційних клієнтів до значка Nissan, коли вони почнуть думати про новий електрокар.

На розробку пішло трохи більше часу, ніж хотілося би, проте результат того вартий: дизайн як екстер’єру, так і салону сповнений пропорційності та елегантності, якої у конкурентів прийдеться ще пошукати. Інтер’єр не тільки затишний, але і дуже просторий – маючи схожі до X-Trail габарити, «електромобільна» компоновка Арії дозволяє отримати купу місця всередині. Крім того, підхід компанії до архітектури та виконання салону відмінні від звичайних Ніссанів: виключно м’які матеріали і шикарна підсвітка іконок керування крізь дерев’яні елементи оздоблення, яка гасне при вимкненні мотору – небачене досі рішення.

Залежно від варіанту силової установки, Арія розганяється з 0 до 100 км/год за 5.1-7.5 с, має максимальну швидкість 160-200 км/год та дальність ходу (WLTP) від 340 до 500 км. Передбачена швидка зарядка і всі інші атрибути електромобілів останнього покоління. Ціна – від 45 тисяч євро.

3. Негативні моменти

Попри уже величезний список SUV, хотілось би додати іще дві моделі сюди, які Ніссан наразі випускає. Не дозволяє так зробити лише їх застарілість і неактуальність – мова іде про великий дизайнерський кросовер Nissan Murano та повнорозмірний позашляховик Nissan Patrol / Nissan Armada. Мурано міг би бути альтернативою Патфайндеру, коли клієнту потрібен великий SUV, але достатньо 5-місної компоновки. В такому випадку пріоритет зміщується в бік яскравого дизайну, чим славились Murano перших двох поколінь. Нажаль, вигляд та функціонал поточної генерації, яка дебютувала в 2014 році, далекі від потреб ринку сьогодні.

Щодо моделі Патрол, то останнє покоління взагалі було представлено в 2010-му. Два чи три рестайлінги не так зробило його кращим, скільки внесло дисбаланс в загальний облік – вийшла «ліпанина». Попри те, що технічно автомобілю навряд чи сильно потрібна реновація, в плані архітектури інтер’єру Patrol не зовсім відповідає вимогам часу. Крім того, одного мотору 5.6 V8 явно не достатньо, щоби догодити усім – потрібні 6-циліндрові версії.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.