Volkswagen офіційно схвалив експлуатацію автомобілів із дизельними 4-циліндровими двигунами останнього покоління на так званих парафінових паливах.
Причиною такого рішення є те, що це пальне виготовлене з біосировини, а викиди вуглекислого газу з ним менші на 70-95%, якщо порівнювати з паливом з нафти. У компанії кажуть, що такий вид палива за десять років може займати близько 20-30% європейського ринку пального для машин.
Крім того, у майбутньому з’являться так звані синтетичні палива, такі як PtL (Power-to-Liquid). Вони виробляються з відновлюваних джерел з використанням CO2 та електрики та при цьому відповідають вимогам до сучасного ДП.
Компанія Mercedes-Benz готується до оновлення свого флагманського седана S-Class. Тестові рестайлінгові прототипи «Есок» випробовуються на…
AAA провела дослідження, щоб з'ясувати, чи справді високоо́ктанова паліва очищає двигун. Результати виявилися неоднозначними: так,…
Після скасування обов'язкового техогляду українські дороги заповнилися автомобілями з різним технічним станом. Саме тому патрульні…
Серед нових автомобілів, придбаних українцями цього року, беззаперечним лідером став сірий колір. Майже третина всіх…
Офіційний представник китайської компанії повідомив нові подробиці: довгоочікуваний електрокар Zeekr 007 2026 надійде у продаж…
Незважаючи на фінансові труднощі, Nissan активно оновлює свою модельну лінійку, впроваджуючи нові автомобілі. Нещодавно на…
Leave a Comment