Volkswagen офіційно схвалив експлуатацію автомобілів із дизельними 4-циліндровими двигунами останнього покоління на так званих парафінових паливах.
Причиною такого рішення є те, що це пальне виготовлене з біосировини, а викиди вуглекислого газу з ним менші на 70-95%, якщо порівнювати з паливом з нафти. У компанії кажуть, що такий вид палива за десять років може займати близько 20-30% європейського ринку пального для машин.
Крім того, у майбутньому з’являться так звані синтетичні палива, такі як PtL (Power-to-Liquid). Вони виробляються з відновлюваних джерел з використанням CO2 та електрики та при цьому відповідають вимогам до сучасного ДП.
Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…
У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…
Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…
Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…
Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…
Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…
Leave a Comment