Volkswagen продемонстрував свою прихильність до дизельної енергії, розробивши двигуни, які можуть використовувати адаптоване дизельне паливо, яке, як стверджується, знижує викиди CO2 до 95% порівняно зі звичайними дизелями. Всі моделі, що поставляються з червня з чотирициліндровими дизельними силовими агрегатами TDI VW, можуть працювати з парафіновим дизельним паливом, що нещодавно розроблено паливом, що містить біокомпоненти.
Незважаючи на те, що Volkswagen останнім часом зосередив зусилля на розширенні асортименту електромобілів, цей крок показує, що компанія сприйнятлива до інших способів скорочення свого вуглецевого сліду у своєму прагненні скоротити викиди вуглецю на 40% до 2030 року та досягти нульового рівня викидів до 2.
Це абсолютно нестандартний підхід до багатьох її конкурентів, які зробили сміливі заяви про перехід на повністю електричну енергію у наступні 10 років. Для порівняння, Volkswagen заявив, що планує збільшити частку повністю електричних автомобілів, що продаються в Європі, до 70% до 2030 року.
Тим часом частка дизельного палива, зокрема, різко знижується, і ця тенденція почалася зі скандалу в 2015 році, який отримав назву «Дизельгейт». У Великій Британії, де колись на частку дизеля припадало приблизно половину продажів нових автомобілів, зараз вона становить лише 5%.
У компанії додали, що парафінове дизельне паливо може бути особливо привабливим для клієнтів автопарків, які керують як електричними, так і традиційними транспортними засобами. Очікується, що частка ринку палива у секторі автомобільного транспорту може зрости до 20-30% у Європі протягом 10 років.
Парафінове паливо виробляється з біологічних залишків та відходів, таких як гідроочищена рослинна олія (HVO). Потім вони перетворюються на вуглеводні в результаті реакції з воднем, і їх можна додавати в дизельне паливо в будь-якій кількості.
Одним із найважливіших факторів, що впливають на ефективність роботи шини, є правильне балансування. Невідбалансована шина…
Далека поїздка трасою в холодну пору року вимагає від водія особливої підготовки. Перед нею особливо…
Зимою і влітку водити машину – це дві великі різниці, і це не тільки через…
Як пише видання Car News China, новою моделлю Xiaomi стане кросовер, націлений на конкуренцію з…
Зі збільшенням популярності електромобілів багато їх власників почали задумуватись, як оптимізувати витрати на зарядку. Експерти…
Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає…
Leave a Comment