Volkswagen продемонстрував свою прихильність до дизельної енергії, розробивши двигуни, які можуть використовувати адаптоване дизельне паливо, яке, як стверджується, знижує викиди CO2 до 95% порівняно зі звичайними дизелями. Всі моделі, що поставляються з червня з чотирициліндровими дизельними силовими агрегатами TDI VW, можуть працювати з парафіновим дизельним паливом, що нещодавно розроблено паливом, що містить біокомпоненти.
Незважаючи на те, що Volkswagen останнім часом зосередив зусилля на розширенні асортименту електромобілів, цей крок показує, що компанія сприйнятлива до інших способів скорочення свого вуглецевого сліду у своєму прагненні скоротити викиди вуглецю на 40% до 2030 року та досягти нульового рівня викидів до 2.
Це абсолютно нестандартний підхід до багатьох її конкурентів, які зробили сміливі заяви про перехід на повністю електричну енергію у наступні 10 років. Для порівняння, Volkswagen заявив, що планує збільшити частку повністю електричних автомобілів, що продаються в Європі, до 70% до 2030 року.
Тим часом частка дизельного палива, зокрема, різко знижується, і ця тенденція почалася зі скандалу в 2015 році, який отримав назву «Дизельгейт». У Великій Британії, де колись на частку дизеля припадало приблизно половину продажів нових автомобілів, зараз вона становить лише 5%.
У компанії додали, що парафінове дизельне паливо може бути особливо привабливим для клієнтів автопарків, які керують як електричними, так і традиційними транспортними засобами. Очікується, що частка ринку палива у секторі автомобільного транспорту може зрости до 20-30% у Європі протягом 10 років.
Парафінове паливо виробляється з біологічних залишків та відходів, таких як гідроочищена рослинна олія (HVO). Потім вони перетворюються на вуглеводні в результаті реакції з воднем, і їх можна додавати в дизельне паливо в будь-якій кількості.
Tesla Cybertruck після оновлень отримав престижну нагороду IIHS Top Safety Pick+ у США, що підтверджує…
Прототип Volkswagen ID. Cross 2026 знову помітили на тестах, цього разу майже без камуфляжу. На…
На українських дорогах часто можна побачити автомобілі з проблисковими маячками, і багато водіїв автоматично поступаються…
Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…
Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…
Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…
Leave a Comment