Упродовж перших десяти місяців 2021 року в Україні зафіксували майже 155 тисяч ДТП, що на 14 % більше, ніж торік. Таку статистику наводять в Оpendatabot. Про що свідчить ця статистика і як зменшити аварійність на дорогах. Про це Українському радіо розповіла Юлія Дядюк, аналітикиня компанії “За безпечні дороги” Центру демократії та верховенства права.
На думку експертки не існує прямого зв’язку між встановленням автоматичної фото/відеофіксації та кількістю порушень, адже патрульна поліція публічно не публікує статистику щодо кількості ДТП саме на тих ділянках, де встановлені камери.
“Проте, ми можемо з упевненістю сказати про позитивний вплив камер, аналізуючи статистику щодо кількості травмованих та загиблих”, — розповіла Юлія Дядюк.
Водночас як повідомляє аналітикиня, за даними патрульної поліції, ця статистика зменшилася на 65%.
“І коли ми говоримо про безпеку дорожнього руху, то кількість травмованих та загиблих є основним показником, на який орієнтується, як патрульна поліція, так і інші державні установи та громадські організації, що працюють з безпекою дорожнього руху. Тому, розмірковуючи щодо зв’язку між безпекою на дорозі та встановленням камер автофіксації порушень ПДР, варто аналізувати саме ці показники”, — додала вона.
Експертка нагадала, що цьогоріч уже було проголосовано за важливий законопроєкт, згідно з яким значно зросла відповідальність за керування авто напідпитку, за перевищення швидкості та за невикористання ременів безпеки.
“Це є дійсно важливими ініціативами, зважаючи на те, що надмірна швидкість є основною причиною скоєння принаймні 50% ДТП в Україні, згідно зі статистикою патрульної поліції”, — зазначила аналітикиня компанії “За безпечні дороги”.
Вона переконана, перевищення швидкості, керування авто напідпитку, невикористання ременів безпеки та використання телефонів за кермом є дуже важливими факторами задля зменшення рівня смертності та травматизму на дорогах України.
“Тому ми сподіваємося, що як патрульна поліція, так і парламент та МВС продовжать свою роботу, щоби зробити дороги України більш безпечними”, — додала експертка.
“Найвідомішим та найпоширенішим засобом впливу на водіїв задля дотримання швидкісного режиму є система штрафів”, — заявила аналітикиня.
Вон також відзначила, що в Україні штрафи за перевищення швидкості було підвищено, але їх може бути не достатньо.
“Другим способом впливу на водіїв є встановлення камер автоматичної фото/відеофіксації, які наразі доводять свою ефективність. Третім способом є інфраструктурний, це засоби уповільнення руху — не лише “лежачі поліціянти”, але й кільцеві розв’язки”, — зазначила пані Юлія.
Експертка нагадала, що деяких країнах ЄС в містах встановлюють обмеження швидкості 30 км/год, зокрема в історичних центрах.
“Цьогоріч під час Всесвітнього тижня безпеки дорожнього руху, влаштованого ООН, просувалася ідея обмеження швидкості до 30 км/год. Адже це є найбільш безпечною швидкістю в місцях, де учасниками дорожнього руху є не лише автомобілі, але й велосипедисти та пішоходи”, — розповіла експертка.
BMW продовжує рух у напрямку електрифікації, хоча не поспішає повністю відмовлятися від класичних двигунів внутрішнього…
Перед миттям двигуна важливо захистити всі чутливі деталі. Закрийте котушки запалення, запобіжники, роз'єми та інші…
Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…
Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…
Dacia готує до дебюту новий універсал C-класу, який, за даними Autocar, з'явиться у 2026 році…
Хоча штаб-квартира Volkswagen у Вольфсбурзі вже давно зосередилася на електромобілях та нових технологічних напрямах, у…
Leave a Comment