Представлений у середині вересня оновлений Ford Fiesta відрізняється від оригіналу, дебют якого відбувся наприкінці 2016 року, переважно зовнішнім виглядом. Fiesta отримала оновлену носову частину з новими фарами та збільшеною решіткою радіатора. Незалежно від обраної версії, вона має стандартні світлодіодні фари, а версії з приставкою Vignale, так само, як колишній ST, а тепер ST-X, званий спортивною топовою версією Fiesta потужністю 200 к.с., включають 12,3-дюймову цифрову панель приладів.
Ford вже представив двигуни з помірно-гібридною технологією для Fiesta у 2020 році, тому рестайлінг приніс небагато новин. Однак версії, в яких Ford постачає Fiesta, переглянули. Так, за 20 390 євро Ви отримуєте Fiesta з бензиновим двигуном 1.1 потужністю 75 к.с. та 5МКП, як і Connected. Це єдина версія, у поєднанні з якою ви можете отримати бензиновий атмосферник в Fiesta. На щабель вище – бензиновий 1.0 Ecoboost потужністю 100 л. з 6МКП. Він доступний в Connected та Titanium за ціною 21 275 євро та 22 575 євро відповідно. Спортивна топ-модель, що раніше називалася ST, тепер, як і топова версія Puma, називається ST-X і коштує 34 975 євро.
Як і раніше, існує варіант трициліндрового двигуна 1.0 Ecoboost потужністю 125 к.с., якому завжди допомагає система на 48В. Таким чином, 125-сильний 1.0 Ecoboost оснащується м’якою гібридною технологією та називається Ford 1.0 Ecoboost Hybrid. Це джерело живлення може бути пов’язане з 6-ступінчастою механічною, а також з 7-ступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням. Ecoboost Hybrid доступний у комплектаціях від Titanium та вище. Ford вимагає 23 385 євро. За 1.0 Ecoboost Hybrid Titanium з механічною коробкою передач. За ту ж версію з автоматичною трансмісією доведеться заплатити 25535 євро.
Інші версії теж трохи відрізняються. Над Titanium, як і раніше, знаходяться Titanium X, ST-Line, ST-Line X та Active X. Окрема версія Vignale буде скасована, натомість ви можете придбати пакет Vignale за додаткову плату у розмірі 1 475 євро для комплектацій Titanium, ST-Line та Active.
На відміну від Titanium X та Active X, версії Titanium Vignale, ST-Line Vignale та Active Vignale отримають 12,3-дюймову цифрову панель приладів, 17-дюймові (в Titanium) або 18-дюймові (в ST-Line та Active) легкосплавні колісні диски, оббивку із замшевими вставками, спеціальні накладки на пороги, обігрів лобового скла, підсвічування дзеркал у сонцезахисних козирках, підігрів керма та передніх сидінь, а також спеціальні килимки спереду та ззаду.
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Mercedes-AMG анонсував розробку повністю електричного SUV, що обіцяє стати справжнім спорткаром на колесах. Очікується, що…
Nissan у кризі: настають масові звільнення. Ще один автогігант втрачає позиції через тиск з боку…
Більшість власників переконані, що при покупці транспортного засобу дізнатися про всі його функції можна в…
Leave a Comment