Представлений у середині вересня оновлений Ford Fiesta відрізняється від оригіналу, дебют якого відбувся наприкінці 2016 року, переважно зовнішнім виглядом. Fiesta отримала оновлену носову частину з новими фарами та збільшеною решіткою радіатора. Незалежно від обраної версії, вона має стандартні світлодіодні фари, а версії з приставкою Vignale, так само, як колишній ST, а тепер ST-X, званий спортивною топовою версією Fiesta потужністю 200 к.с., включають 12,3-дюймову цифрову панель приладів.
Ford вже представив двигуни з помірно-гібридною технологією для Fiesta у 2020 році, тому рестайлінг приніс небагато новин. Однак версії, в яких Ford постачає Fiesta, переглянули. Так, за 20 390 євро Ви отримуєте Fiesta з бензиновим двигуном 1.1 потужністю 75 к.с. та 5МКП, як і Connected. Це єдина версія, у поєднанні з якою ви можете отримати бензиновий атмосферник в Fiesta. На щабель вище – бензиновий 1.0 Ecoboost потужністю 100 л. з 6МКП. Він доступний в Connected та Titanium за ціною 21 275 євро та 22 575 євро відповідно. Спортивна топ-модель, що раніше називалася ST, тепер, як і топова версія Puma, називається ST-X і коштує 34 975 євро.
Як і раніше, існує варіант трициліндрового двигуна 1.0 Ecoboost потужністю 125 к.с., якому завжди допомагає система на 48В. Таким чином, 125-сильний 1.0 Ecoboost оснащується м’якою гібридною технологією та називається Ford 1.0 Ecoboost Hybrid. Це джерело живлення може бути пов’язане з 6-ступінчастою механічною, а також з 7-ступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням. Ecoboost Hybrid доступний у комплектаціях від Titanium та вище. Ford вимагає 23 385 євро. За 1.0 Ecoboost Hybrid Titanium з механічною коробкою передач. За ту ж версію з автоматичною трансмісією доведеться заплатити 25535 євро.
Інші версії теж трохи відрізняються. Над Titanium, як і раніше, знаходяться Titanium X, ST-Line, ST-Line X та Active X. Окрема версія Vignale буде скасована, натомість ви можете придбати пакет Vignale за додаткову плату у розмірі 1 475 євро для комплектацій Titanium, ST-Line та Active.
На відміну від Titanium X та Active X, версії Titanium Vignale, ST-Line Vignale та Active Vignale отримають 12,3-дюймову цифрову панель приладів, 17-дюймові (в Titanium) або 18-дюймові (в ST-Line та Active) легкосплавні колісні диски, оббивку із замшевими вставками, спеціальні накладки на пороги, обігрів лобового скла, підсвічування дзеркал у сонцезахисних козирках, підігрів керма та передніх сидінь, а також спеціальні килимки спереду та ззаду.
У профільних групах у соціальних мережах з'явилися фотографії машин із «розплавленими» деталями екстер'єру. Господарі Lexus…
Dacia готується до оновлення своїх популярних моделей Sandero та Jogger у 2025 році. Оновлені версії…
Яким буде майбутнє автотранспорту в Україні– з ДВЗ, гібридами чи електрокарами? Це питання турбує багатьох,…
Toyota вже розкрила на патентних зображеннях у Таїланді оновлене покоління пікапа Hilux, яке вражає своїм…
Часто, коли бачиш поліцейського на дорозі, одразу починаєш панікувати, забувати про все на світі та…
Багато українських водіїв забувають, що відповідальність на дорозі стосується не лише їхніх власних дій, а…
Leave a Comment