Новини

Двигуни Lexus визнані найпроблемнішими у автомобілів із пробігом

Згідно з опублікованими даними, жодна марка не може дати автолюбителю 100% гарантії на те, що їхні силові агрегати працюватимуть навіть в умовах байдужого ставлення до них їх власника. Нижче буде представлено кілька моделей двигунів великих компаній, які мали певні проблеми.

На перше місце фахівці ставлять V-подібні двигуни Lexus об’ємом 2,5 і 3,5 літра. Такі силові агрегати встановлювалися на седани  IS та кросовери RX. У першому випадку проблеми виникали з повітряним фільтром, який пропускав у двигун пил, що призводило до абразивного зносу. У випадку ж з 3,5-літровим двигуном проблеми були з системою охолодження і каталізаторами, що висипалися, які засмоктували всередину силового агрегату.

Ще однією невдалою серією моторів на думку фахівців стали двигуни Mercedes-Benz об’ємом 1,6 і 1,8 літра, які встановлювалися на седани C-Class і  E-Class 2002 – 2015 років випуску. Повідомляється, що силові агрегати рідко «доживали» до 100 000 кілометрів пробігу через низький ресурс ланцюга, невдалих натягувачів, появу нагару та проблемного нагнітача.

Компанія BMW також випускала проблемні силові агрегати, наприклад, N52 об’ємом 2,5 і 3,0 літра. Тут основною претензією був перевитрата олії, яка доходила до 2 літрів на 1 000 км. Додавала проблем відсутність масляного щупа, на зміну якому прийшов дуже ніжний датчик рівня масла. Паралельно з цим було випущено серію 1,6-літрових двигунів N12/N13 для моделей MINI і  BMW 1-Series. Тут проблеми були ті самі — перевитрата олії.

Нарешті, до ненадійних експерти зараховують двигуни Volkswagen/Audi і, чомусь, коробки передач сімейства DSG. Тут фахівці говорять відразу про всю лінійку 4-циліндрових наддувних двигунів об’ємом 1,4, 1,8 і 2,0 літра. У цьому випадку докладно зупинятись на проблемах силових агрегатів редакція порталу не стала, а просто занесла їх до списку невдалих.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Новий кросовер Audi без емблеми вперше показали без камуфляжу

У жовтні на дорожніх тестах помітили новий електричний кросовер Audi, який, за попередніми даними, буде…

19.11.2025

Volkswagen підтвердив: Polo GTI залишить європейський ринок у 2026 році

Volkswagen підтвердив, що Polo GTI, один із найпопулярніших і найдоступніших спортивних хетчбеків у Європі, залишить…

19.11.2025

Як холод впливає на батареї електромобілів: що потрібно знати взимку

Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…

19.11.2025

Як народжувався BMW X7: історія інновацій та переконання топ-менеджменту

Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової…

19.11.2025

Топ-5 надійних та безпечних уживаних авто до 20 тисяч доларів

Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…

19.11.2025

Новий BMW iX3 2026 показали з 22-дюймовими M-колесами

На автосалоні в Цюріху BMW представила рідкісну і максимально укомплектовану версію нового електричного iX3 2026…

19.11.2025