Новини

Двигуни Lexus визнані найпроблемнішими у автомобілів із пробігом

Згідно з опублікованими даними, жодна марка не може дати автолюбителю 100% гарантії на те, що їхні силові агрегати працюватимуть навіть в умовах байдужого ставлення до них їх власника. Нижче буде представлено кілька моделей двигунів великих компаній, які мали певні проблеми.

На перше місце фахівці ставлять V-подібні двигуни Lexus об’ємом 2,5 і 3,5 літра. Такі силові агрегати встановлювалися на седани  IS та кросовери RX. У першому випадку проблеми виникали з повітряним фільтром, який пропускав у двигун пил, що призводило до абразивного зносу. У випадку ж з 3,5-літровим двигуном проблеми були з системою охолодження і каталізаторами, що висипалися, які засмоктували всередину силового агрегату.

Ще однією невдалою серією моторів на думку фахівців стали двигуни Mercedes-Benz об’ємом 1,6 і 1,8 літра, які встановлювалися на седани C-Class і  E-Class 2002 – 2015 років випуску. Повідомляється, що силові агрегати рідко «доживали» до 100 000 кілометрів пробігу через низький ресурс ланцюга, невдалих натягувачів, появу нагару та проблемного нагнітача.

Компанія BMW також випускала проблемні силові агрегати, наприклад, N52 об’ємом 2,5 і 3,0 літра. Тут основною претензією був перевитрата олії, яка доходила до 2 літрів на 1 000 км. Додавала проблем відсутність масляного щупа, на зміну якому прийшов дуже ніжний датчик рівня масла. Паралельно з цим було випущено серію 1,6-літрових двигунів N12/N13 для моделей MINI і  BMW 1-Series. Тут проблеми були ті самі — перевитрата олії.

Нарешті, до ненадійних експерти зараховують двигуни Volkswagen/Audi і, чомусь, коробки передач сімейства DSG. Тут фахівці говорять відразу про всю лінійку 4-циліндрових наддувних двигунів об’ємом 1,4, 1,8 і 2,0 літра. У цьому випадку докладно зупинятись на проблемах силових агрегатів редакція порталу не стала, а просто занесла їх до списку невдалих.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

12.12.2025

Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

12.12.2025

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025

Peugeot відроджує лінійку GTi у повністю електричному форматі

Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…

12.12.2025

Як захистити кузов авто взимку: поради для безпечного сезону

Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…

12.12.2025