Новини

Mercedes-Benz анонсувала компактний електрокар із запасом ходу 1000 км

Німецький автовиробник готує до виходу на ринок нову технологію, яка повинна буде помітно підвищити ефективність майбутніх електричних автомобілів компанії. Прототип електрокара з цією технологією, частиною якої стануть нові батареї, буде представлено вже 3 січня 2022 року. Мета компанії – випустити компактний електромобіль із запасом ходу в реальних умовах понад 1000 км.

Цього року компанія Mercedes-Benz, за багатьма іншими традиційними автовиробниками, оголосила про намір повністю відмовитися від ДВЗ з 2030 року — правда, лише на тих ринках, де будуть відповідні умови. Німецький автоконцерн анонсував кілька програм, які допоможуть досягти цієї мети. Одна з них — Vision EQXX, надефективний електромобіль, розповідає Electrek.

Вперше про нього стало відомо минулого року, і тоді Mercedes-Benz обіцяла забезпечити запас ходу понад 1200 км. Пізніше компанія зменшила запал і скоротила показник до все ще вражаючих 1000 км «в реальних умовах». Нарешті, на днях Маркус Шефер, виконавчий директор компанії, розповів, що Vision EQXX буде представлений на початку наступного року.

«Як вам, мабуть, відомо, ми вже деякий час працюємо над втіленням амбітної стратегії „Лідерство в електрифікації“. Тепер Vision EQXX стане найефективнішим електромобілем із побудованих нами – із запасом ходу в реальних умовах понад 1000 км. І я вкрай щасливий, що він буде незабаром представлений публіці — 3 січня 2022 року».

На думку директора, автокомпаніям слід працювати над ефективністю електромобілів, якщо вони хочуть досягти поставлених цілей з електрофікації модельного ряду. Vision EQXX допоможе бренду розробити компактний і економічний електромобіль, який проїде 1000 км на одному заряді акумулятора по звичайних дорогах з нормальною швидкістю. Новий автомобіль буде укомплектований батареєю, щільність енергії якої буде на 20% вище, ніж у седана EQS, представленого навесні.

На Автошоу IAA Mobility в Мюнхені Mercedes-Benz показала абсолютно новий рівень технології автономного транспорту. Концепт Vision AVTR, оснащений інтерфейсом мозок-комп’ютер, схоже, може стати продовженням тіла і розуму людини, і навіть читати думки пасажирів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Renault може відродити “заряджені” моделі Renault Sport

Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…

12.12.2025

Як уникнути проблем з авто під час довгого простою

Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…

12.12.2025

Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

12.12.2025

Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

12.12.2025

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025