Новини

Mercedes-Benz анонсувала компактний електрокар із запасом ходу 1000 км

Share

Німецький автовиробник готує до виходу на ринок нову технологію, яка повинна буде помітно підвищити ефективність майбутніх електричних автомобілів компанії. Прототип електрокара з цією технологією, частиною якої стануть нові батареї, буде представлено вже 3 січня 2022 року. Мета компанії – випустити компактний електромобіль із запасом ходу в реальних умовах понад 1000 км.

Цього року компанія Mercedes-Benz, за багатьма іншими традиційними автовиробниками, оголосила про намір повністю відмовитися від ДВЗ з 2030 року — правда, лише на тих ринках, де будуть відповідні умови. Німецький автоконцерн анонсував кілька програм, які допоможуть досягти цієї мети. Одна з них — Vision EQXX, надефективний електромобіль, розповідає Electrek.

Вперше про нього стало відомо минулого року, і тоді Mercedes-Benz обіцяла забезпечити запас ходу понад 1200 км. Пізніше компанія зменшила запал і скоротила показник до все ще вражаючих 1000 км «в реальних умовах». Нарешті, на днях Маркус Шефер, виконавчий директор компанії, розповів, що Vision EQXX буде представлений на початку наступного року.

«Як вам, мабуть, відомо, ми вже деякий час працюємо над втіленням амбітної стратегії „Лідерство в електрифікації“. Тепер Vision EQXX стане найефективнішим електромобілем із побудованих нами – із запасом ходу в реальних умовах понад 1000 км. І я вкрай щасливий, що він буде незабаром представлений публіці — 3 січня 2022 року».

На думку директора, автокомпаніям слід працювати над ефективністю електромобілів, якщо вони хочуть досягти поставлених цілей з електрофікації модельного ряду. Vision EQXX допоможе бренду розробити компактний і економічний електромобіль, який проїде 1000 км на одному заряді акумулятора по звичайних дорогах з нормальною швидкістю. Новий автомобіль буде укомплектований батареєю, щільність енергії якої буде на 20% вище, ніж у седана EQS, представленого навесні.

На Автошоу IAA Mobility в Мюнхені Mercedes-Benz показала абсолютно новий рівень технології автономного транспорту. Концепт Vision AVTR, оснащений інтерфейсом мозок-комп’ютер, схоже, може стати продовженням тіла і розуму людини, і навіть читати думки пасажирів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Німеччині назвали 10 найгірших автомобілів

У Німеччині опублікували список найгірших нових автомобілів 2024 року, складений автоклубом ADAC. Це антирейтинг був…

04.01.2025

У поліції роз’яснили ситуацію щодо штрафів за відсутність автострахування

Чутки про те, що в Україні вже почали автоматично штрафувати водіїв за відсутність страхового полісу,…

04.01.2025

Історичний момент: Lamborghini Invencible вперше вийшов на дороги

Кілька років тому компанія Lamborghini купе Invencible, яке стало останнім в історії автомобілем бренду з…

04.01.2025

Що робити, коли вас зупиняють без причини: поради водіям

Попри те, що закон чітко регламентує, коли і чому можуть зупиняти автомобіль, на практиці часто…

04.01.2025

Skoda представила модернізований компактний кросовер Kamiq

Skoda Kamiq поповнила свою лінійку новою версією Design Edition, яка займає проміжне місце між базовою…

04.01.2025

Volkswagen відновить виробництво ID.4 після падіння продажів

Volkswagen завершив 2024 зростанням продажів на 15,2%, реалізувавши 379 178 автомобілів в США. Основний внесок…

04.01.2025