«Дизельні» скандали в Європі та СШA стимулювали попит українців на дизельні авто

0
625

Зростання цін на паливо на автозаправках і обмеження швидкості руху в Україні, загальносвітова тенденція переходу на екологічні види транспорту, дізельгейти – фактори, що впливають на купівельний попит на авторинку. Журналісти видання AUTO-Consulting поцікавилися, наскільки українські автомобілісти виявилися схильні до такого впливу.

У 2017 році на частку автомобілів з дизельними моторами в загальному обсязі продажів припало 40% – на 2% більше, ніж роком раніше. Такий показник був у Європі в 2000-х.

Через “дизельні” скандали, пов’язані з маніпуляціями автоконцернів даними про шкідливі викиди, європейці стали відмовлятися від дизельних авто, і їх відправили в Україну за привабливими цінами.

Таким чином, в нашій країні кількість автівок з дизельними двигунами на ринку збільшилася, як і попит на них, навіть не дивлячись на те, що вартість дизпалива майже наздогнала ціну бензину.

Читайте також  Експерти розповіли, чим в Україні розбавляють бензин

При цьому бензинових автомобілів у 2017-м купили на 2% менше, їх ринкова частка склала 52%. Електрокари залишаються непопулярними в Україні через дорожнечу і відсутність розвинутої системи зарядних станцій.

Їх частка в загальній структурі продажів – всього 0,5%, проте в цьому році очікується зростання купівельного попиту на такі авто, оскільки їх дозволили завозити без сплати мита і акцизного збору.

Гібридні автомобілі набирають популярність: якщо в 2016 році їх частка становила 1%, то в 2017-му – вже 2,5%.

А ось автівки з ГБО, навпаки, втрачають клієнтів в Україні через подорожчання газу та його сумнівну якість. Відзначено зниження ринкової частки з 9% у 2016-му до 5% в минулому 2017 році.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.