Багато хто вже пов’язує своє майбутнє з електромобілями, а кілька днів тому компанія Volvo підписала в Глазго Декларацію про автомобілі та фургони з нульовим викидом шкідливих речовин. Однак останнє дослідження Volvo Motors викликало багато суперечок, які продовжуються вже деякий час.
Компанія дійшла висновку, що виробничий процес електричного C40 Recharge генерує на 70% більше викидів, аніж виробництво звичайної моделі XC40. Потім Volvo пояснює, що якщо взяти до уваги весь життєвий цикл автомобілів, то загальний вуглецевий слід електромобіля менше, ніж у аналога з двигуном.
Дослідження взяли до уваги вуглецевий слід кожної моделі протягом усього її життєвого циклу, включаючи видобуток сировини, виробничі процеси, заправку/водіння та проїзд 200 000 км, після чого передбачається, що автомобіль буде списаний.
У Volvo стверджують, що в дослідженні згадуються три різні сценарії, засновані на середньосвітовому виробництві електроенергії, балансі між відновлюваними та викопними джерелами (EC28), і найчистіші сценарії – тільки з відновлюваних джерел.
У дослідженні Volvo, яке частково збігається з багатьма іншими аналогічними дослідженнями, робиться висновок про те, що електричні моделі є набагато екологічнішими протягом усього свого життєвого циклу. Але виробництво електромобілів набагато брудніше, ніж виробництво їх звичайних аналогів, причому виробництво самих акумуляторів є найбруднішим.
Mazda представила в Європі свою першу повністю електричну модель середнього класу Mazda 6e. Вартість базової…
Перевищення швидкості — це одне з найпоширеніших порушень, через яке водії часто потрапляють під увагу…
Безпека на дорозі – це, як на мене, передусім увага і дисципліна. Скільки б у…
Американська компанія Tesla змушена відправити на діагностику та ремонт 239 тис. своїх автомобілів. На всіх…
Покоління Z, або зумери, точно не такі, як їхні попередники, коли справа доходить до вибору…
Зимовий одяг за кермом може становити небезпеку, попереджають експерти. щільного контакту з тілом ремінь виявляється…
Leave a Comment