Новини

У США зобов’язали автовиробників боротися із п’яним водінням. Як машини будуть відстежувати, скільки ви випили

Конгрес США висунув нову вимогу до автовиробників: знайти новий спосіб утримати п’яних людей від керування автомобілем.

Парламентарі ухвалили законопроєкт про інфраструктуру на $1 трильйон, який містить нове правило для автовиробників. Вони мають встановити системи моніторингу п’яних водіїв на всіх нових автомобілях, починаючи з 2026 року.

Однак неясно, як автовиробники досягнуть цієї мети. Спочатку вони мають знайти технологію, яка відповідає вимогам уряду, що може затримати її впровадження ще кілька років.

Для виробників це складне завдання. Сучасні технології дозволяють системі блокування запалювання підключатися до алкотестера для деяких засуджених п’яних водіїв, що вимагає від них подихати в пристрій, перш ніж дозволять завести машину.

Це означає, що автовиробникам доведеться виявити творчий підхід, використовуючи те, що в деяких випадках вони вже мають.

З появою напівавтономних систем допомоги водієві автовиробники встановлюють системи моніторингу водія, щоби гарантувати, що водії звертають увагу на дорогу. Сьогодні у продажу немає повністю автономного автомобіля, а доступні системи вимагають від водія уваги за кермом, навіть якщо він не контролює ситуацію. Якщо вони не зважають, машина може спокійно зупинитися.

Автовиробники також почали відстежувати сонливість водіїв, спонукаючи їх робити перерву, коли водій демонструє певні симптоми.

Комбінація цих двох систем могла б стати одним зі шляхів, якими автовиробники могли б допомогти уряду у скороченні смертності від водіння у нетверезому стані.

За даними NHTSA, щороку близько 10 000 людей гинуть через п’яних водіїв, що становить майже 30% усіх дорожньо-транспортних пригод зі смертельними наслідками.

Законопроєкт про інфраструктуру також вимагає, щоб автовиробники встановили систему нагадування на задніх сидіннях, щоб попереджати батьків про дітей, залишених на задньому сидінні.

Ймовірно, автовиробники поспішають із впровадженням сучасних технологій та пропонують споживачеві непотрібні системи, вважають експерти.

Індекс технічного досвіду (Tech Experience Index або скорочено TXI) обчислювався в США на основі даних опитування 110 827 власників нових автомобілів 2021 модельного року через 90 днів після покупки. Дослідження проводилося з лютого до липня поточного року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: США

Останні записи

Як правильно заправляти автомобіль, щоб не пошкодити паливну систему

Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…

27.09.2025

Новий законопроєкт про сезонні шини: що чекає українських водіїв

В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…

27.09.2025

Як часто японці змінюють оливу в моторі і чи варто нам так робити

Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…

27.09.2025

Як правильно запускати двигун, щоб продовжити його ресурс

Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…

27.09.2025

Чому не варто ставити смартфон у центр панелі приладів з клімат-контролем

У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…

27.09.2025

Toyota готує електричний Land Cruiser Se (ФОТО)

У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…

27.09.2025