Новини

У США зобов’язали автовиробників боротися із п’яним водінням. Як машини будуть відстежувати, скільки ви випили

Share

Конгрес США висунув нову вимогу до автовиробників: знайти новий спосіб утримати п’яних людей від керування автомобілем.

Парламентарі ухвалили законопроєкт про інфраструктуру на $1 трильйон, який містить нове правило для автовиробників. Вони мають встановити системи моніторингу п’яних водіїв на всіх нових автомобілях, починаючи з 2026 року.

Однак неясно, як автовиробники досягнуть цієї мети. Спочатку вони мають знайти технологію, яка відповідає вимогам уряду, що може затримати її впровадження ще кілька років.

Для виробників це складне завдання. Сучасні технології дозволяють системі блокування запалювання підключатися до алкотестера для деяких засуджених п’яних водіїв, що вимагає від них подихати в пристрій, перш ніж дозволять завести машину.

Це означає, що автовиробникам доведеться виявити творчий підхід, використовуючи те, що в деяких випадках вони вже мають.

З появою напівавтономних систем допомоги водієві автовиробники встановлюють системи моніторингу водія, щоби гарантувати, що водії звертають увагу на дорогу. Сьогодні у продажу немає повністю автономного автомобіля, а доступні системи вимагають від водія уваги за кермом, навіть якщо він не контролює ситуацію. Якщо вони не зважають, машина може спокійно зупинитися.

Автовиробники також почали відстежувати сонливість водіїв, спонукаючи їх робити перерву, коли водій демонструє певні симптоми.

Комбінація цих двох систем могла б стати одним зі шляхів, якими автовиробники могли б допомогти уряду у скороченні смертності від водіння у нетверезому стані.

За даними NHTSA, щороку близько 10 000 людей гинуть через п’яних водіїв, що становить майже 30% усіх дорожньо-транспортних пригод зі смертельними наслідками.

Законопроєкт про інфраструктуру також вимагає, щоб автовиробники встановили систему нагадування на задніх сидіннях, щоб попереджати батьків про дітей, залишених на задньому сидінні.

Ймовірно, автовиробники поспішають із впровадженням сучасних технологій та пропонують споживачеві непотрібні системи, вважають експерти.

Індекс технічного досвіду (Tech Experience Index або скорочено TXI) обчислювався в США на основі даних опитування 110 827 власників нових автомобілів 2021 модельного року через 90 днів після покупки. Дослідження проводилося з лютого до липня поточного року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: США

Останні записи

В Німеччині назвали 10 найгірших автомобілів

У Німеччині опублікували список найгірших нових автомобілів 2024 року, складений автоклубом ADAC. Це антирейтинг був…

04.01.2025

У поліції роз’яснили ситуацію щодо штрафів за відсутність автострахування

Чутки про те, що в Україні вже почали автоматично штрафувати водіїв за відсутність страхового полісу,…

04.01.2025

Історичний момент: Lamborghini Invencible вперше вийшов на дороги

Кілька років тому компанія Lamborghini купе Invencible, яке стало останнім в історії автомобілем бренду з…

04.01.2025

Що робити, коли вас зупиняють без причини: поради водіям

Попри те, що закон чітко регламентує, коли і чому можуть зупиняти автомобіль, на практиці часто…

04.01.2025

Skoda представила модернізований компактний кросовер Kamiq

Skoda Kamiq поповнила свою лінійку новою версією Design Edition, яка займає проміжне місце між базовою…

04.01.2025

Volkswagen відновить виробництво ID.4 після падіння продажів

Volkswagen завершив 2024 зростанням продажів на 15,2%, реалізувавши 379 178 автомобілів в США. Основний внесок…

04.01.2025