Новини

У США зобов’язали автовиробників боротися із п’яним водінням. Як машини будуть відстежувати, скільки ви випили

Конгрес США висунув нову вимогу до автовиробників: знайти новий спосіб утримати п’яних людей від керування автомобілем.

Парламентарі ухвалили законопроєкт про інфраструктуру на $1 трильйон, який містить нове правило для автовиробників. Вони мають встановити системи моніторингу п’яних водіїв на всіх нових автомобілях, починаючи з 2026 року.

Однак неясно, як автовиробники досягнуть цієї мети. Спочатку вони мають знайти технологію, яка відповідає вимогам уряду, що може затримати її впровадження ще кілька років.

Для виробників це складне завдання. Сучасні технології дозволяють системі блокування запалювання підключатися до алкотестера для деяких засуджених п’яних водіїв, що вимагає від них подихати в пристрій, перш ніж дозволять завести машину.

Це означає, що автовиробникам доведеться виявити творчий підхід, використовуючи те, що в деяких випадках вони вже мають.

З появою напівавтономних систем допомоги водієві автовиробники встановлюють системи моніторингу водія, щоби гарантувати, що водії звертають увагу на дорогу. Сьогодні у продажу немає повністю автономного автомобіля, а доступні системи вимагають від водія уваги за кермом, навіть якщо він не контролює ситуацію. Якщо вони не зважають, машина може спокійно зупинитися.

Автовиробники також почали відстежувати сонливість водіїв, спонукаючи їх робити перерву, коли водій демонструє певні симптоми.

Комбінація цих двох систем могла б стати одним зі шляхів, якими автовиробники могли б допомогти уряду у скороченні смертності від водіння у нетверезому стані.

За даними NHTSA, щороку близько 10 000 людей гинуть через п’яних водіїв, що становить майже 30% усіх дорожньо-транспортних пригод зі смертельними наслідками.

Законопроєкт про інфраструктуру також вимагає, щоб автовиробники встановили систему нагадування на задніх сидіннях, щоб попереджати батьків про дітей, залишених на задньому сидінні.

Ймовірно, автовиробники поспішають із впровадженням сучасних технологій та пропонують споживачеві непотрібні системи, вважають експерти.

Індекс технічного досвіду (Tech Experience Index або скорочено TXI) обчислювався в США на основі даних опитування 110 827 власників нових автомобілів 2021 модельного року через 90 днів після покупки. Дослідження проводилося з лютого до липня поточного року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: США

Останні записи

Топ-10 автомобілів, які рідко підводять навіть після 100-300 тис. км

При купівлі старого автомобіля на перший план виходить надійність: мало хто хоче постійно "жити у…

22.12.2025

Чому автомобілісти ризикують, використовуючи докатку

"Докатка" (компактна тимчасова запаска) не є повноцінною заміною шини, а служить лише аварійним засобом для…

22.12.2025

Топ-5 ідей подарунків для автомобіліста до 25 тисяч гривень

Вибір подарунка для автомобіліста часто перетворюється на справжній виклик. Звичайні сувеніри, як-от ароматизатори, кружки чи…

22.12.2025

Які марки авто найчастіше ігнорують сигнали повороту: дослідження

Багато водіїв дратуються, коли хтось різко перестроюється або повертає без сигналу, ніби навколо нікого немає.…

22.12.2025

Коли за перетин суцільної не штрафують: роз’яснення для водіїв

Якщо суцільну лінію дорожньої розмітки погано видно через сніг, бруд, сильну зношеність або вона фактично…

22.12.2025

Названо найочікуваніші автомобільні новинки 2026 року

2026 рік обіцяє стати насиченим на прем'єри: автомобільна індустрія одночасно рухається в бік електрифікації, повертає…

21.12.2025