У США зобов’язали автовиробників боротися із п’яним водінням. Як машини будуть відстежувати, скільки ви випили

0
179

Конгрес США висунув нову вимогу до автовиробників: знайти новий спосіб утримати п’яних людей від керування автомобілем.

Парламентарі ухвалили законопроєкт про інфраструктуру на $1 трильйон, який містить нове правило для автовиробників. Вони мають встановити системи моніторингу п’яних водіїв на всіх нових автомобілях, починаючи з 2026 року.

Однак неясно, як автовиробники досягнуть цієї мети. Спочатку вони мають знайти технологію, яка відповідає вимогам уряду, що може затримати її впровадження ще кілька років.

Для виробників це складне завдання. Сучасні технології дозволяють системі блокування запалювання підключатися до алкотестера для деяких засуджених п’яних водіїв, що вимагає від них подихати в пристрій, перш ніж дозволять завести машину.

Це означає, що автовиробникам доведеться виявити творчий підхід, використовуючи те, що в деяких випадках вони вже мають.

З появою напівавтономних систем допомоги водієві автовиробники встановлюють системи моніторингу водія, щоби гарантувати, що водії звертають увагу на дорогу. Сьогодні у продажу немає повністю автономного автомобіля, а доступні системи вимагають від водія уваги за кермом, навіть якщо він не контролює ситуацію. Якщо вони не зважають, машина може спокійно зупинитися.

Зараз читають  Стосується всіх водіїв! В'їзд до Києва можуть обмежити: чому

Автовиробники також почали відстежувати сонливість водіїв, спонукаючи їх робити перерву, коли водій демонструє певні симптоми.

Комбінація цих двох систем могла б стати одним зі шляхів, якими автовиробники могли б допомогти уряду у скороченні смертності від водіння у нетверезому стані.

За даними NHTSA, щороку близько 10 000 людей гинуть через п’яних водіїв, що становить майже 30% усіх дорожньо-транспортних пригод зі смертельними наслідками.

Законопроєкт про інфраструктуру також вимагає, щоб автовиробники встановили систему нагадування на задніх сидіннях, щоб попереджати батьків про дітей, залишених на задньому сидінні.

Ймовірно, автовиробники поспішають із впровадженням сучасних технологій та пропонують споживачеві непотрібні системи, вважають експерти.

Індекс технічного досвіду (Tech Experience Index або скорочено TXI) обчислювався в США на основі даних опитування 110 827 власників нових автомобілів 2021 модельного року через 90 днів після покупки. Дослідження проводилося з лютого до липня поточного року.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.