У світовому масштабі Renault готується до великих змін. З прицілом на більш дорогі та прибуткові моделі найближчими роками зміни відбудуться на кількох ринках, включаючи Бразилію.
Під час свого візиту до Бразилії Лука Де Мео, генеральний директор компанії, розповів кільком журналістам про плани компанії. Відповідаючи на запитання ЗМІ про майбутнє Sandero і Logan, він обмежився тим, що сказав, що Sandero і Logan проживуть ще пару років, слідуючи життєвому циклу моделі, і натякнув, що нове покоління не входить в плани автовиробника.
Це пов’язано з тим, що пара, незважаючи на важливість щодо обсягу на ринку Латинської Америки, може перешкодити стратегії бренду. У пошуках балансу між найбільш популярними моделями та моделями з високою доданою вартістю Kwid повинен відігравати роль входу, залишаючи місце для більш високих сегментів.
Хоча цього разу він не коментував, якими будуть ці моделі, Де Мео раніше сказав, що основна увага приділятиметься автомобілям на модульній платформі CMF-B, яка стане основою нових поколінь Duster і Captur. Архітектура підготовлена для встановлення електрифікованих двигунів і навіть може бути використана для створення більших моделей.
Автомобіль, який вже затверджений для Латинської Америки в майбутньому, – це позашляховик, створений на основі концепції Dacia Bigster, представлений раніше цього року як позашляховик середнього розміру, розташований на щабель вище Duster. Коли він був представлений, Де Мео прокоментував, що Bigster був прикладом того, як Renault може позиціонувати себе як вишуканіший бренд і відійти від асоціації з недорогими і затребуваними автомобілями.
До цього Renault представила план створення цілого сімейства автомобілів на архітектурі CMF-B, від якого відмовилися. На той час говорили про нове покоління Sandero та Logan, але з новою ідентичністю — седан навіть дебютував у Європі під назвою Taliant.