Новини

Глобальна криза мікрочіпів вдарила по BMW

Share

Криза мікрочіпів викликає не лише значні затримки з постачанням нових автомобілів. Очікує автомобілів у деяких брендів розтяглося до 14 місяців, що змушує сильно замислитися, чи не настав час купувати нову машину. Хоча в більшості немає певних мікропроцесорів, іншим, таким як BMW, вдалося керувати їх доступністю, відмовившись від певного обладнання в деяких зі своїх моделей.

Але ця ситуація має межу, і у випадку з баварцями вона вже настала. На даний момент це стосується моделей, призначених для США. У повідомленні американського джерела вказується, що німецький бренд виробляє пристрої без сенсорної функціональності на екрані мультимедійної системи, що торкається топових моделей. Зокрема, 3-Series, 4-Series Coupé, Cabrio та Gran Coupé, Z4 та X5, X6 та X7. На даний момент ця проблема не стосується європейських моделей.

Німецька фірма вказує, що інформаційно-розважальна система продовжуватиме працювати, а також функції підключення Apple CarPlay і Android Auto через контролер iDrive на центральній консолі або через голосове управління, але не торкаючись до екрану. Серйозна проблема, яку неможливо вирішити за допомогою майбутнього оновлення програмного забезпечення. Американський підрозділ бренду попросив дилерів проінформувати клієнтів про цю ситуацію та підписати з ними документ, у якому вони підтверджують і припускають, що отримають свій автомобіль без цієї функції», – повідомили представники BMW.

Навіть дилери зроблять знижку у розмірі 500 доларів на автомобіль, щоб компенсувати цей недолік, люб’язність, яка вже була описана як недостатня, якщо взяти до уваги ціни на ці моделі, особливо на X7. 

«Цей крок є результатом проблем у ланцюжку поставок у масштабах галузі, які впливають на виробництво автомобілів у всьому світі та викликають обмеження в доступності деяких функцій », – повідомили у BMW USA.

Одним із наслідків для власників буде значна втрата вартості транспортного засобу, коли справа дійде до доставки або перепродажу через деякий час, водночас це також означатиме величезні збитки для виробника, оскільки вони вже почалися. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Черги на кордоні – які пункти пропуску вже переповнені зранку

У неділю вранці (28 квітня) на кількох пунктах пропуску на українському кордоні утворилися черги. Водіїв,…

28.04.2024

Опубліковано перший тест-драйв Dacia Duster 2024

Перший тест нового гібридного Dacia Duster 2024 нового покоління провело видання L'automobile, яке розповіло про…

28.04.2024

Чому не варто поспішати з поїздкою на мийку: експерти назвали 5 причин

Багато автовласників рідко миють належний їм транспортний засіб. Такі автомобілісти можуть знайти величезну кількість виправдань…

28.04.2024

Geely розповіла про найбільш незвичайну опцію кросовера Starship

Прототип побудований на новій платформі GEA (Geely Electric Architecture) та оснащений технологіями «цифрового» шасі, а…

27.04.2024

Volkswagen готує масові скорочення і готовий виплатити до 450 тисяч євро вихідної допомоги

Компанія Volkswagen розглядає скорочення персоналу як один із способів знизити витрати. До 2026 року планують…

27.04.2024

В Україні готують нові правила для вживаних авто: що зміниться

В Україні влада планує змінити правила продажу вживаних транспортних засобів для збільшення надходжень до державного…

27.04.2024