Новини

Глобальна криза мікрочіпів вдарила по BMW

Криза мікрочіпів викликає не лише значні затримки з постачанням нових автомобілів. Очікує автомобілів у деяких брендів розтяглося до 14 місяців, що змушує сильно замислитися, чи не настав час купувати нову машину. Хоча в більшості немає певних мікропроцесорів, іншим, таким як BMW, вдалося керувати їх доступністю, відмовившись від певного обладнання в деяких зі своїх моделей.

Але ця ситуація має межу, і у випадку з баварцями вона вже настала. На даний момент це стосується моделей, призначених для США. У повідомленні американського джерела вказується, що німецький бренд виробляє пристрої без сенсорної функціональності на екрані мультимедійної системи, що торкається топових моделей. Зокрема, 3-Series, 4-Series Coupé, Cabrio та Gran Coupé, Z4 та X5, X6 та X7. На даний момент ця проблема не стосується європейських моделей.

Німецька фірма вказує, що інформаційно-розважальна система продовжуватиме працювати, а також функції підключення Apple CarPlay і Android Auto через контролер iDrive на центральній консолі або через голосове управління, але не торкаючись до екрану. Серйозна проблема, яку неможливо вирішити за допомогою майбутнього оновлення програмного забезпечення. Американський підрозділ бренду попросив дилерів проінформувати клієнтів про цю ситуацію та підписати з ними документ, у якому вони підтверджують і припускають, що отримають свій автомобіль без цієї функції», – повідомили представники BMW.

Навіть дилери зроблять знижку у розмірі 500 доларів на автомобіль, щоб компенсувати цей недолік, люб’язність, яка вже була описана як недостатня, якщо взяти до уваги ціни на ці моделі, особливо на X7. 

«Цей крок є результатом проблем у ланцюжку поставок у масштабах галузі, які впливають на виробництво автомобілів у всьому світі та викликають обмеження в доступності деяких функцій », – повідомили у BMW USA.

Одним із наслідків для власників буде значна втрата вартості транспортного засобу, коли справа дійде до доставки або перепродажу через деякий час, водночас це також означатиме величезні збитки для виробника, оскільки вони вже почалися. 

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Погані дороги чи агресивна їзда: хто справжній ворог авто

Кожен автовласник хоча б раз замислювався над тим, що більше шкодить автомобілю - розбиті дороги…

26.09.2025

Як зекономити пальне під час тривалих поїздок: поради для водіїв

Водії все частіше замислюються над тим, як зменшити витрати на паливо, і ця тема стає…

26.09.2025

Audi відмовляється від бензинових A5, A6 та S5 на користь гібридів

Компанія Audi виключила з лінійки бензинові версії моделей A5, A6 та спортивної S5, залишивши лише…

26.09.2025

У Мюнхені вперше зняли автономний прототип BMW

25 вересня 2025 року в Мюнхені було помічено автономний тестовий автомобіль BMW. Машину з характерним…

26.09.2025

В Україні водії зобов’язані переоформлювати права протягом 10 днів

В Україні постійні водійські посвідчення видаються на 30 років, проте зміна особистих даних - ПІБ…

26.09.2025

Коли міняти літні шини на зимові та навпаки: правила та поради

Сезонна заміна шин - ключовий аспект безпеки на дорозі. Від моменту "перевзуття" залежить зчеплення з…

26.09.2025