Новини

Глобальна криза мікрочіпів вдарила по BMW

Криза мікрочіпів викликає не лише значні затримки з постачанням нових автомобілів. Очікує автомобілів у деяких брендів розтяглося до 14 місяців, що змушує сильно замислитися, чи не настав час купувати нову машину. Хоча в більшості немає певних мікропроцесорів, іншим, таким як BMW, вдалося керувати їх доступністю, відмовившись від певного обладнання в деяких зі своїх моделей.

Але ця ситуація має межу, і у випадку з баварцями вона вже настала. На даний момент це стосується моделей, призначених для США. У повідомленні американського джерела вказується, що німецький бренд виробляє пристрої без сенсорної функціональності на екрані мультимедійної системи, що торкається топових моделей. Зокрема, 3-Series, 4-Series Coupé, Cabrio та Gran Coupé, Z4 та X5, X6 та X7. На даний момент ця проблема не стосується європейських моделей.

Німецька фірма вказує, що інформаційно-розважальна система продовжуватиме працювати, а також функції підключення Apple CarPlay і Android Auto через контролер iDrive на центральній консолі або через голосове управління, але не торкаючись до екрану. Серйозна проблема, яку неможливо вирішити за допомогою майбутнього оновлення програмного забезпечення. Американський підрозділ бренду попросив дилерів проінформувати клієнтів про цю ситуацію та підписати з ними документ, у якому вони підтверджують і припускають, що отримають свій автомобіль без цієї функції», – повідомили представники BMW.

Навіть дилери зроблять знижку у розмірі 500 доларів на автомобіль, щоб компенсувати цей недолік, люб’язність, яка вже була описана як недостатня, якщо взяти до уваги ціни на ці моделі, особливо на X7. 

«Цей крок є результатом проблем у ланцюжку поставок у масштабах галузі, які впливають на виробництво автомобілів у всьому світі та викликають обмеження в доступності деяких функцій », – повідомили у BMW USA.

Одним із наслідків для власників буде значна втрата вартості транспортного засобу, коли справа дійде до доставки або перепродажу через деякий час, водночас це також означатиме величезні збитки для виробника, оскільки вони вже почалися. 

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Чому восени потрібно тримати бак повним: головна порада для кожного водія

Осінь - пора різких перепадів температур. Удень повітря може прогріватися до +15 °C, а вночі…

15.10.2025

Ремонт електромобіля в Україні: чому це складніше, ніж здається

Електромобілі дедалі впевненіше завойовують українські дороги, адже вони економні, екологічні та не потребують частих візитів…

15.10.2025

Новий BMW X3 (G45) отримав максимальні 5 зірок у тестах Euro NCAP

Новий BMW X3 (G45) блискуче пройшов серію випробувань Euro NCAP, отримавши максимальні п’ять зірок. Тестувалася…

15.10.2025

У Європі набирає обертів новий «дизельгейт»

Через десять років після найбільшого скандалу з дизельними двигунами Volkswagen, відомого як "дизельгейт", у Великій…

15.10.2025

Названо найчастіші поломки у сучасних електромобілях

Електромобілі мають унікальну архітектуру та набір компонентів, які суттєво відрізняються від традиційних авто з двигуном…

15.10.2025

Електромобілі в США подорожчали після закінчення податкових пільг

Виробники електрокарів прагнуть уникнути різкого падіння продажів на американському ринку, який переживає значні зміни. Після…

15.10.2025