Новини

Mercedes запідозрили у черговому “дизельному скандалі”

Share

Зважаючи на все, німецький бренд Mercedes бере участь у черговому “дизельному скандалі”. Автовиробник обвинувачується у використанні восьми раніше невідомих пристроїв ураження, які занижують дані щодо рівня викидів шкідливих газів.

У публічному звіті зарубіжного видання Deutsche Umwelthilfe від 5 листопада 2021 року йдеться, що автовиробник використовує вісім так званих пристроїв ураження в дизельних двигунах Mercedes-Benz E-Class, які відповідають стандарту Euro 6. Ці пристрої, які раніше не були відомі, ефективно знижували викиди оксидів азоту значною мірою.

Експерт із автомобільного програмного забезпечення Фелікс Домке, замовлений американською юридичною фірмою Milberg, розкриває подробиці в опублікованому звіті.

Згідно зі звітом, в якому брав участь Mercedes E 350d 2016 з дизельним двигуном OM642, шість спеціальних пристроїв підключені до вбудованого каталітичного нейтралізатора SCR автомобіля, а два відносяться до системи рециркуляції вихлопних газів автомобіля.

Ці вісім пристроїв поразки вважалися незаконними, які нібито використовувалися для спотворення результатів під час лабораторних випробувань на кількість викидів. Будинок повідомив, що викиди оксидів азоту на 500 відсотків перевищують допустиму межу під час руху автомобіля по дорозі.

У звіті Домке сказав, що один із пристроїв відключення «значно знижує кількість AdBlue, що впорскується, який терміново необхідний для нейтралізації оксидів азоту в каталітичному нейтралізаторі SCR». AdBlue розкладає вихлопні гази дизельних двигунів, змінюючи їхній склад.

Навпаки, Федеральне управління автомобільного транспорту (KBA) заявило, що їм відомо про “пристрої поразки” і що вони не вважаються незаконними, повідомляє німецька газета Automobilwoche.

У 2018 році Mercedes довелося відкликати в Європі майже 800 000 моделей GLC і C-Class через аналогічний скандал з дизельним двигуном. Федеральне управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA) виявило не менш як п’ять пристроїв поразки в автомобілях з дизельним двигуном, які, як стверджується, використовувалися автовиробником для порушення суворих правил викидів дизельних двигунів у Європі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Mercedes

Останні записи

Вартість вживаних авто в Європі: тенденції та зміни

У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…

01.04.2025

Чи потрібно вимикати двигун при зупинці поліцією

Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…

01.04.2025

Компанія Toyota не встигає постачати автомобілі – очікування до 2,5 років

Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…

01.04.2025

Названо слабкі сторони Toyota Corolla, про які варто знати

Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…

01.04.2025

Dacia готує недорогого конкурента Volkswagen Golf

Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…

01.04.2025

ТОП-10 авто з пробігом, які майже не втрачають у ціні

Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…

01.04.2025