Новини

Авто зможе розвертатися на місці: Hyundai розробив нову систему керування колесами

Share

Hyundai Mobis, підрозділ корейського автовиробника із запасних частин, представив новий електричний модуль, який дозволяє автомобілю розвертатися на місці, рухатися боком у так званому «крабовому» режимі та дозволяє повністю автоматизувати паралельне паркування. Новий модуль об’єднує в одному колесі кермо, гальма, підвіску і систему приводу.

Прототип технології вперше було представлено на виставці Consumer Electronics Show (CES) у 2018 році. Потім концепція включала інтеграцію електродвигуна, електронного керування підвіскою, а також технологій гальмування та кермового керування за допомогою електричних імпульсів та кабелів у пакеті, який можна було встановити на будь-яке колесо автомобіля. Це усунуло необхідність у традиційному шасі та загальному двигуні, давши, серед іншого, можливість повного приводу електромобілів 4×4.

З моменту появи модуль постійно вдосконалювався і модернізувався для більш практичного застосування. Hyundai Mobis також розробив електронний блок управління (ECU) для керування системою та провів ряд функціональних тестів. Найважливішим аспектом модуля є те, що він не потребує будь-яких механічних з’єднань між окремими частинами. Це не тільки спростить заміну колісної бази, але також дозволить значно підвищити гнучкість конструкції автомобіля і, зокрема, визначити розмір та напрямок відчинення дверей.

Джерело фото: Hyundai

Але Hyundai Mobis – далеко не єдина компанія, яка експериментує із системами кермового управління нового покоління. Наприклад, General Motors анонсувала новий тип системи кермового управління на чотири колеса, яка дозволяє електричному GMC Hummer рухатися по діагоналі по прямій і «повзати, як краб», убік. Ілон Маск також сказав, що майбутній пікап Tesla Cybertruck матиме задні кермові колеса, які дозволять повертати та маневрувати «з дуже великою маневреністю».

У порівнянні з традиційним поворотом коліс на 30 градусів, технологія Hyundai набагато просунутіша. За заявою компанії, тепер він дозволяє повертати колеса на 90 градусів, що буде надзвичайно корисно для таких дій, як паралельне паркування, а також рух набік і поворот на місці без руху автомобіля вперед або назад.

Hyundai Mobis має намір до 2023 року представити платформу, яка включатиме чотири модулі електронного кута. Як тільки платформа буде завершена, компанія підключить її до автономної системи управління та моніторингу, щоб до 2025 року вона могла уявити спеціальний автомобіль типу Purpose Built Vehicle (PVB).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Hyundai

Останні записи

Торгівля вживаними авто стане простішою: закон підписано Зеленським

Президент України Володимир Зеленський підписав новий закон, що спрощує процедуру торгівлі вживаними автомобілями. Документ опублікували…

03.01.2025

Нові дорожні камери зможуть визначати стан алкогольного сп’яніння водіїв

У Великій Британії на дорогах почали використовувати камери зі штучним інтелектом, які вміють розпізнавати п’яних…

03.01.2025

За кермо після свят: як швидко привести себе до тями

Святкові дні зазвичай наповнені веселощами, вечірками та алкоголем, але важливо пам’ятати, що після вихідних потрібно…

03.01.2025

Volkswagen ID.3 готується до масштабної модернізації

Volkswagen анонсував велике оновлення свого електричного хетчбека ID.3 , яке планується до випуску у 2026…

03.01.2025

Перше фото найдешевшого кросовера Tesla 2025 року: що зміниться в дизайні

Найдешевший кросовер Tesla 2025 року готують до прем’єри. Хоча автомобіль уже вирушив у виробництво. Тепер…

03.01.2025

Електромобілі подорожчають: Renault прогнозує значне зростання вартості до 2030 року

Renault попереджає: нові регуляції Євросоюзу можуть підвищити вартість автомобілів на 40% до 2030 року. Що…

03.01.2025