Новини

Авто зможе розвертатися на місці: Hyundai розробив нову систему керування колесами

Hyundai Mobis, підрозділ корейського автовиробника із запасних частин, представив новий електричний модуль, який дозволяє автомобілю розвертатися на місці, рухатися боком у так званому «крабовому» режимі та дозволяє повністю автоматизувати паралельне паркування. Новий модуль об’єднує в одному колесі кермо, гальма, підвіску і систему приводу.

Прототип технології вперше було представлено на виставці Consumer Electronics Show (CES) у 2018 році. Потім концепція включала інтеграцію електродвигуна, електронного керування підвіскою, а також технологій гальмування та кермового керування за допомогою електричних імпульсів та кабелів у пакеті, який можна було встановити на будь-яке колесо автомобіля. Це усунуло необхідність у традиційному шасі та загальному двигуні, давши, серед іншого, можливість повного приводу електромобілів 4×4.

З моменту появи модуль постійно вдосконалювався і модернізувався для більш практичного застосування. Hyundai Mobis також розробив електронний блок управління (ECU) для керування системою та провів ряд функціональних тестів. Найважливішим аспектом модуля є те, що він не потребує будь-яких механічних з’єднань між окремими частинами. Це не тільки спростить заміну колісної бази, але також дозволить значно підвищити гнучкість конструкції автомобіля і, зокрема, визначити розмір та напрямок відчинення дверей.

Джерело фото: Hyundai

Але Hyundai Mobis – далеко не єдина компанія, яка експериментує із системами кермового управління нового покоління. Наприклад, General Motors анонсувала новий тип системи кермового управління на чотири колеса, яка дозволяє електричному GMC Hummer рухатися по діагоналі по прямій і «повзати, як краб», убік. Ілон Маск також сказав, що майбутній пікап Tesla Cybertruck матиме задні кермові колеса, які дозволять повертати та маневрувати «з дуже великою маневреністю».

У порівнянні з традиційним поворотом коліс на 30 градусів, технологія Hyundai набагато просунутіша. За заявою компанії, тепер він дозволяє повертати колеса на 90 градусів, що буде надзвичайно корисно для таких дій, як паралельне паркування, а також рух набік і поворот на місці без руху автомобіля вперед або назад.

Hyundai Mobis має намір до 2023 року представити платформу, яка включатиме чотири модулі електронного кута. Як тільки платформа буде завершена, компанія підключить її до автономної системи управління та моніторингу, щоб до 2025 року вона могла уявити спеціальний автомобіль типу Purpose Built Vehicle (PVB).

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Hyundai

Останні записи

Чи обов’язкові бризковики на авто і як оскаржити штраф

Не всі автомобілі зобов'язані мати бризковики чи грязезахисні фартухи, тому штрафи за їхню відсутність часто…

19.11.2025

Як діяти, якщо поліція зупинила без пояснень: поради експертів

Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…

19.11.2025

Porsche показала Cayenne Electric 2026: найпотужніший електрокар у своїй лінійці

Porsche представила свій новий флагман серед кросоверів - Cayenne Electric, який став найпотужнішим серійним автомобілем…

19.11.2025

5 причин, через які неправильна зарядка скорочує ресурс батареї електромобіля

Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…

19.11.2025

Renault та Geely готують великий гібридний кросовер Aurora 2

Компанія Renault разом із Geely готується запустити новий проект під назвою Aurora 2, який стане…

19.11.2025

Найпоширеніші помилки при заміні літніх шин і як їх уникнути

Багато водіїв вважають, що сезонна заміна шин обмежується поїздкою на шиномонтаж і зміною комплекту, але…

19.11.2025