Hyundai Mobis, підрозділ корейського автовиробника із запасних частин, представив новий електричний модуль, який дозволяє автомобілю розвертатися на місці, рухатися боком у так званому «крабовому» режимі та дозволяє повністю автоматизувати паралельне паркування. Новий модуль об’єднує в одному колесі кермо, гальма, підвіску і систему приводу.
Прототип технології вперше було представлено на виставці Consumer Electronics Show (CES) у 2018 році. Потім концепція включала інтеграцію електродвигуна, електронного керування підвіскою, а також технологій гальмування та кермового керування за допомогою електричних імпульсів та кабелів у пакеті, який можна було встановити на будь-яке колесо автомобіля. Це усунуло необхідність у традиційному шасі та загальному двигуні, давши, серед іншого, можливість повного приводу електромобілів 4×4.
З моменту появи модуль постійно вдосконалювався і модернізувався для більш практичного застосування. Hyundai Mobis також розробив електронний блок управління (ECU) для керування системою та провів ряд функціональних тестів. Найважливішим аспектом модуля є те, що він не потребує будь-яких механічних з’єднань між окремими частинами. Це не тільки спростить заміну колісної бази, але також дозволить значно підвищити гнучкість конструкції автомобіля і, зокрема, визначити розмір та напрямок відчинення дверей.
Джерело фото: Hyundai
Але Hyundai Mobis – далеко не єдина компанія, яка експериментує із системами кермового управління нового покоління. Наприклад, General Motors анонсувала новий тип системи кермового управління на чотири колеса, яка дозволяє електричному GMC Hummer рухатися по діагоналі по прямій і «повзати, як краб», убік. Ілон Маск також сказав, що майбутній пікап Tesla Cybertruck матиме задні кермові колеса, які дозволять повертати та маневрувати «з дуже великою маневреністю».
У порівнянні з традиційним поворотом коліс на 30 градусів, технологія Hyundai набагато просунутіша. За заявою компанії, тепер він дозволяє повертати колеса на 90 градусів, що буде надзвичайно корисно для таких дій, як паралельне паркування, а також рух набік і поворот на місці без руху автомобіля вперед або назад.
Hyundai Mobis має намір до 2023 року представити платформу, яка включатиме чотири модулі електронного кута. Як тільки платформа буде завершена, компанія підключить її до автономної системи управління та моніторингу, щоб до 2025 року вона могла уявити спеціальний автомобіль типу Purpose Built Vehicle (PVB).
Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…
Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…
З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…
Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…
Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…
Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…
Leave a Comment