Серед інформації, опублікованої Tesla під час презентації результатів третього кварталу року, вражає намір компанії оснастити Model 3 і Model Y літій-залізо-фосфатними батареями (LFP). Стратегія вже реалізована в Китаї для Model 3, виробленої в Шанхаї в минулому році, і тепер зміна торкнеться меншого кросовера американців, незалежно від того, де він проводиться.
Виробник електромобілів пояснює своїм новим клієнтам про Model 3 SR +, що рішення про перехід на батареї LFP необхідно через труднощі з пошуком кобальту і нікелю, які є важливими компонентами «звичайних акумуляторів, вироблених зі сплаву двох компонентів». До недавнього часу відсутність швидкого реагування призводило до затримок постачань в і без того складної ситуації в автомобільній промисловості.
З одного боку, Tesla, як і всі інші компанії, знаходиться в періоді невизначеності поставок і зростання цін на сировину. З іншого боку, попит на американські електромобілі зростає рекордними темпами, замовлення значно перевищують обсяги виробництва. Це вимагає прийняття адекватних, на думку керівництва, заходів, які повинні допомогти врегулювати проблеми.
Літій-залізо-фосфатні батареї пропонують деякі переваги для споживачів, такі як більш тривалий термін служби в порівнянні зі звичайними батареями, які в довгостроковій перспективі зажадають меншої кількості ремонтів або заміни блоків. З іншого боку, ці батареї мають більш низьку щільність енергії і, як правило, мають трохи менший пробіг. При цьому слід враховувати, що вони більш чутливі при більш низьких температурах, а це означає подальше скорочення пробігу.
Однак бос Tesla Ілон Маск оптимістично налаштований щодо нового типу батарей, відзначаючи, що їх можна заряджати на 100%, і вважає, що з цього моменту приблизно 2/3 автомобілів його компанії будуть використовувати літій-залізо-фосфатні батареї, які можуть дозволити зменшити залежність компанії (і споживачів) від більш рідкісних металів.
Тим часом Tesla підняла ціни на флагманські версії Model S і Model X на 5000 доларів кожна, оскільки попит на два електромобіля ріс величезними темпами, а поставки стали сповільнюватися, незважаючи на зростання виробництва. Також відбулося зростання цін на Model 3 і Model Y приблизно на 2000 доларів в порівнянні з минулим тижнем.
Виробництво Model S було припинено майже на півроку, а недавно було відновлено збірка оновленої версії моделі, хоча виробнича лінія була повністю завантажена. Поставки оновленої Model X також недавно відновилися після перерви.
Британський журналіст Джеремі Кларксон, відомий як ведучий шоу "Топ Гір" та "Гранд Тур", продовжує писати…
З настанням осені експерти нагадують про необхідність підготувати автомобіль або мотоцикл до зими. В першу…
В Одеській області викрили нелегальну автозаправну станцію, яка торгувала бензином та дизпаливом без необхідних документів.…
У травні цього року Toyota презентувала нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітні зміни в…
BMW готує до виходу нове покоління компактного кросовера X1 2027, і свіжі «шпигунські» знімки розкривають…
Багато водіїв сприймають свій автомобіль як другий дім. І це не дивно, враховуючи вартість машин…
Leave a Comment