Серед інформації, опублікованої Tesla під час презентації результатів третього кварталу року, вражає намір компанії оснастити Model 3 і Model Y літій-залізо-фосфатними батареями (LFP). Стратегія вже реалізована в Китаї для Model 3, виробленої в Шанхаї в минулому році, і тепер зміна торкнеться меншого кросовера американців, незалежно від того, де він проводиться.
Виробник електромобілів пояснює своїм новим клієнтам про Model 3 SR +, що рішення про перехід на батареї LFP необхідно через труднощі з пошуком кобальту і нікелю, які є важливими компонентами «звичайних акумуляторів, вироблених зі сплаву двох компонентів». До недавнього часу відсутність швидкого реагування призводило до затримок постачань в і без того складної ситуації в автомобільній промисловості.
З одного боку, Tesla, як і всі інші компанії, знаходиться в періоді невизначеності поставок і зростання цін на сировину. З іншого боку, попит на американські електромобілі зростає рекордними темпами, замовлення значно перевищують обсяги виробництва. Це вимагає прийняття адекватних, на думку керівництва, заходів, які повинні допомогти врегулювати проблеми.
Літій-залізо-фосфатні батареї пропонують деякі переваги для споживачів, такі як більш тривалий термін служби в порівнянні зі звичайними батареями, які в довгостроковій перспективі зажадають меншої кількості ремонтів або заміни блоків. З іншого боку, ці батареї мають більш низьку щільність енергії і, як правило, мають трохи менший пробіг. При цьому слід враховувати, що вони більш чутливі при більш низьких температурах, а це означає подальше скорочення пробігу.
Однак бос Tesla Ілон Маск оптимістично налаштований щодо нового типу батарей, відзначаючи, що їх можна заряджати на 100%, і вважає, що з цього моменту приблизно 2/3 автомобілів його компанії будуть використовувати літій-залізо-фосфатні батареї, які можуть дозволити зменшити залежність компанії (і споживачів) від більш рідкісних металів.
Тим часом Tesla підняла ціни на флагманські версії Model S і Model X на 5000 доларів кожна, оскільки попит на два електромобіля ріс величезними темпами, а поставки стали сповільнюватися, незважаючи на зростання виробництва. Також відбулося зростання цін на Model 3 і Model Y приблизно на 2000 доларів в порівнянні з минулим тижнем.
Виробництво Model S було припинено майже на півроку, а недавно було відновлено збірка оновленої версії моделі, хоча виробнича лінія була повністю завантажена. Поставки оновленої Model X також недавно відновилися після перерви.
Renault готується до важливої події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Leave a Comment