Багато людей стурбовані зміною клімату, але не всім слід водити акумуляторний електромобіль як засіб боротьби з цим явищем. Про це заявив на автомобільному форумі Reuters Events головний науковий співробітник Toyota Motor Corp Гілл Пратт.
За його словами, Toyota вірить, що «диверсифікація силових установок» дозволить клієнтам компанії підібрати різні інструменти для зниження викидів CO2. «Не нам передбачати, яке рішення буде кращим, або говорити, що тільки це спрацює», – сказав він.
Державні субсидії і заборони повинні бути націлені на скорочення викидів оксиду вуглецю, а не на безальтернативний вибір автомобільної технології, вважає головний вчений Toyota Motor .
Керівники Toyota регулярно висловлюються критично про електромобілі. Так, у вересні цьог року президент компанії Акіо Тойода заявив, що повний перехід на електрокари призведе до втрати до 5,5 мільйона робочих місць в Японії, а галузь недопроізведет 8 мільйонів автомобілів до 2030 року.
Як говорить Акіо Тойода , гібриди і раніше вносять значний вклад в забезпечення вуглецевої нейтральності, навіть незважаючи на те, що вони оснащені двигунами внутрішнього згоряння. Це пов’язано з тим, що гібриди дешевше електромобілів і можуть проникати на ринки, де відсутня зарядна інфраструктура, пише drom.ru.
Разом з цим Toyota все ж нарощує інвестиції в сферу електромобілів. Раніше в жовтні компанія оприлюднила план, згідно з яким вона вкладе 3,4 млрд доларів у виробництво тягових акумуляторів на території США.