«Кожен акумулятор буде розкладатися кожен раз, коли ви його заряджати та розряджати», – сказав Марк Ханча, генеральний директор Atlis Motor Vehicles. Він і його команда вказують на причини, за якими акумулятор електромобіля (літій-іонний акумулятор) втрачає ємність. Неможливо розрахувати швидкість руйнування, але є способи зберегти її. З цією метою необхідно уникати певних дій, а також приймати різні заходи.
Сама по собі швидка зарядка не обов’язково призводить до прискореної деградації батареї, але підвищена теплове навантаження може пошкодити внутрішні компоненти елемента. Пошкодження цих акумуляторних елементів призводить до того, що менше іонів літію може переноситися з катода на анод. Однак ступінь деградації батарей в цьому випадку не така висока, як дехто вважає.
На початку минулого десятиліття Національна лабораторія Айдахо з 2012 року тестувала чотири Nissan Leaf. Дві машини заряджалися від домашнього пристрою потужністю 3,3 кВт, а дві інші – від терміналів для швидкої зарядки постійним струмом (50 кВт). Після пробігу 60 000 км з’ясовується, що акумулятори, заряджені змінним струмом, деградували на 3% більше.
Більш низькі температури можуть уповільнити швидкість зарядки електромобіля і тимчасово обмежити його пробіг. Відповідно, тепла погода сприятлива для швидкої зарядки, але у неї є і свої недоліки, так як тепло пошкоджує акумуляторні елементи. Тому, якщо електромобіль залишається на вулиці протягом більш тривалого періоду часу, його необхідно час від часу запускати.
Чим більше циклів зарядки у літій-іонного акумулятора, тим швидше зношується його елемент. Tesla офіційно оголосила, що Model S втрачає близько 5% часу автономної роботи на 40000 км. Стільки ж буде втрачено при досягненні пробігу 200 000 км. Це стандартні розрахунки, і значення змінюються, якщо який-небудь з елементів батареї пошкоджений.
На відміну від пробігу, час зазвичай впливає на батареї. У 2016 році повідомлялося, що Nissan Leaf втратив близько 35% ємності акумулятора після 8 років використання. Це значення здається досить високим, але в старих моделях електромобілів Nissan це певний недолік, який згодом був усунутий. Установка батарей з рідинним охолодженням дає набагато менший відсоток.
Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…
Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм…
Влада українських міст поступово обмежує використання електросамокатів. Зокрема, восени центр Івано-Франківська стане зоною без електросамокатів,…
Перед включенням кондиціонера в автомобілі багато водіїв замислюються, чи потрібно чекати після запуску двигуна. Автомеанік…
Найближчим часом Toyota може здивувати шанувальників Land Cruiser 300 2026 новим електрифікованим варіантом, який дозволить їздити практично…
Більшість водіїв автомобілів з автоматичною коробкою передач (АКПП) вважають режим "Паркування" (P) достатньо надійним для…
Leave a Comment