Новини

Скільки пробігу втрачає електромобіль під час експлуатації

Share
Всі електромобілі пропонують ряд заходів щодо уповільнення процесу руйнування акумуляторів, так як цей процес неминучий. Справа в тому, що у електромобілів великим питанням залишається довговічність акумуляторів. Це один з найбільш важливих питань, що хвилюють клієнтів.

«Кожен акумулятор буде розкладатися кожен раз, коли ви його заряджати та розряджати», – сказав Марк Ханча, генеральний директор Atlis Motor Vehicles. Він і його команда вказують на причини, за якими акумулятор електромобіля (літій-іонний акумулятор) втрачає ємність. Неможливо розрахувати швидкість руйнування, але є способи зберегти її. З цією метою необхідно уникати певних дій, а також приймати різні заходи.

Швидка зарядка

Сама по собі швидка зарядка не обов’язково призводить до прискореної деградації батареї, але підвищена теплове навантаження може пошкодити внутрішні компоненти елемента. Пошкодження цих акумуляторних елементів призводить до того, що менше іонів літію може переноситися з катода на анод. Однак ступінь деградації батарей в цьому випадку не така висока, як дехто вважає.

На початку минулого десятиліття Національна лабораторія Айдахо з 2012 року тестувала чотири Nissan Leaf. Дві машини заряджалися від домашнього пристрою потужністю 3,3 кВт, а дві інші – від терміналів для швидкої зарядки постійним струмом (50 кВт). Після пробігу 60 000 км з’ясовується, що акумулятори, заряджені змінним струмом, деградували на 3% більше.

Температура навколишнього середовища

Більш низькі температури можуть уповільнити швидкість зарядки електромобіля і тимчасово обмежити його пробіг. Відповідно, тепла погода сприятлива для швидкої зарядки, але у неї є і свої недоліки, так як тепло пошкоджує акумуляторні елементи. Тому, якщо електромобіль залишається на вулиці протягом більш тривалого періоду часу, його необхідно час від часу запускати.

Пробіг

Чим більше циклів зарядки у літій-іонного акумулятора, тим швидше зношується його елемент. Tesla офіційно оголосила, що Model S втрачає близько 5% часу автономної роботи на 40000 км. Стільки ж буде втрачено при досягненні пробігу 200 000 км. Це стандартні розрахунки, і значення змінюються, якщо який-небудь з елементів батареї пошкоджений.

Час

На відміну від пробігу, час зазвичай впливає на батареї. У 2016 році повідомлялося, що Nissan Leaf втратив близько 35% ємності акумулятора після 8 років використання. Це значення здається досить високим, але в старих моделях електромобілів Nissan це певний недолік, який згодом був усунутий. Установка батарей з рідинним охолодженням дає набагато менший відсоток.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025