«Кожен акумулятор буде розкладатися кожен раз, коли ви його заряджати та розряджати», – сказав Марк Ханча, генеральний директор Atlis Motor Vehicles. Він і його команда вказують на причини, за якими акумулятор електромобіля (літій-іонний акумулятор) втрачає ємність. Неможливо розрахувати швидкість руйнування, але є способи зберегти її. З цією метою необхідно уникати певних дій, а також приймати різні заходи.
Сама по собі швидка зарядка не обов’язково призводить до прискореної деградації батареї, але підвищена теплове навантаження може пошкодити внутрішні компоненти елемента. Пошкодження цих акумуляторних елементів призводить до того, що менше іонів літію може переноситися з катода на анод. Однак ступінь деградації батарей в цьому випадку не така висока, як дехто вважає.
На початку минулого десятиліття Національна лабораторія Айдахо з 2012 року тестувала чотири Nissan Leaf. Дві машини заряджалися від домашнього пристрою потужністю 3,3 кВт, а дві інші – від терміналів для швидкої зарядки постійним струмом (50 кВт). Після пробігу 60 000 км з’ясовується, що акумулятори, заряджені змінним струмом, деградували на 3% більше.
Більш низькі температури можуть уповільнити швидкість зарядки електромобіля і тимчасово обмежити його пробіг. Відповідно, тепла погода сприятлива для швидкої зарядки, але у неї є і свої недоліки, так як тепло пошкоджує акумуляторні елементи. Тому, якщо електромобіль залишається на вулиці протягом більш тривалого періоду часу, його необхідно час від часу запускати.
Чим більше циклів зарядки у літій-іонного акумулятора, тим швидше зношується його елемент. Tesla офіційно оголосила, що Model S втрачає близько 5% часу автономної роботи на 40000 км. Стільки ж буде втрачено при досягненні пробігу 200 000 км. Це стандартні розрахунки, і значення змінюються, якщо який-небудь з елементів батареї пошкоджений.
На відміну від пробігу, час зазвичай впливає на батареї. У 2016 році повідомлялося, що Nissan Leaf втратив близько 35% ємності акумулятора після 8 років використання. Це значення здається досить високим, але в старих моделях електромобілів Nissan це певний недолік, який згодом був усунутий. Установка батарей з рідинним охолодженням дає набагато менший відсоток.
Volvo готується до повернення універсала XC70 у 2026 році — моделі, яка раніше зайняла особливу…
Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…
Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…
Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…
Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…
Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…
Leave a Comment