Про це сказав в інтерв’ю LIGA.net заступник міністра інфраструктури Мустафа Найєм.
«Вимога дійсно обов’язкове, але ніхто не збирається вводити« повальний »обов’язковий техогляд з 1 вересня або 1 січня”, – зазначив він.
За словами Найєма, перш за все, техогляд стосується комерційного транспорту.
«По-друге, навіть якщо і будуть введені додаткові умови техогляду, вони стосуватимуться першої реєстрації і, можливо, ТО після аварій, що логічно», – зазначив він.
Заступник міністра повідомив, що окремо обговорюється можливість введення техогляду для транспорту, що виїжджає за кордон.
«Всі ці норми поки не введені в законопроект, який повернувся з уряду, все ще на доопрацювання. Але повернення до старої радянської системи не буде », – запевнив він.
- Обов’язковий техогляд всіх авто в Україні скасували в липні 2011 року. Зараз періодичний огляд проходять тільки комерційні транспортні засоби (автобуси, вантажівки, таксі). Однак Україна зобов’язалася повернути ТО для всіх автовласників відповідно до вимог угоди про асоціацію з ЄС не пізніше ніж за п’ять років до вступу в силу в повному обсязі Угоди про асоціацію, тобто до вересня 2022 року.
- Мінінфраструктури за останні два роки намагалося три рази підготувати відповідний законопроект, але він не пройшов узгодження в Госрегуляторной службі. Остання версія – в квітні 2021 року пропонувала зробити періодичний техогляд авто обов’язковим для всіх власників вже з 2022 року.
Leave a Comment