Коментар екс-речника МВС України Володимира Поліщука для телеканалу “ЧП.INFO”.Звичайно я підтримую цей закон і намагаюсь сам іноді їздити 50 км/год в містах та селищах, в Києві, або коли іду за його межі. Але він навряд чи може призвести до зменшення кількості аварій на дорогах. Маючи закон, треба ще мати контролюючи органи і технічні засоби відеоспостереження, які б фіксували порушення правил дорожнього руху. І була ефективна система покарання таких водіїв. Зараз такої системи в Україні поки що немає і потрапити під дію цього закону лише випадкові водії, які потрапили в поле зору правоохоронців. Тому суворість наших законів нівелюється необов’язковістю їх виконання, на жаль.
BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…
Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…
Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…
Інженери Toyota Gosei розробили технологію, що дозволяє світлу проходити крізь пофарбовані пластикові поверхні, відкриваючи нові…
Протектор шини - це не просто малюнок, а ретельно прорахований елемент, що відповідає за безпеку…
Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…
View Comments
А чому таке мале обмеження ? Можна запропонувати водіям штовхати машини перед собою. Думаю що подібний закон обовязково появиться у Раді.