Коментар екс-речника МВС України Володимира Поліщука для телеканалу “ЧП.INFO”.Звичайно я підтримую цей закон і намагаюсь сам іноді їздити 50 км/год в містах та селищах, в Києві, або коли іду за його межі. Але він навряд чи може призвести до зменшення кількості аварій на дорогах. Маючи закон, треба ще мати контролюючи органи і технічні засоби відеоспостереження, які б фіксували порушення правил дорожнього руху. І була ефективна система покарання таких водіїв. Зараз такої системи в Україні поки що немає і потрапити під дію цього закону лише випадкові водії, які потрапили в поле зору правоохоронців. Тому суворість наших законів нівелюється необов’язковістю їх виконання, на жаль.
Найбільший кросовер BMW отримав індекс X7 і дебютував ще наприкінці 2018 року - тобто 7…
Щої осені автолюбителі знову задаються одним і тим самим питанням: коли саме варто "переобувати" машину?…
Автомобільна культура в нашій країні має відносно молоде коріння, навіть незважаючи на те, що радянські…
У Європі тривають попередні випробування чотириколірного світлофора, який має допомогти впоратися з потенційними викликами дорожнього…
Інститут страхування безпеки дорожнього руху (IIHS) продовжує встановлювати стандарти краш-тестів і рейтингів безпеки. Нижче наведено…
За словами експерта, для вибивання скла потрібні тверді предмети та удари у певні місця -…
View Comments
А чому таке мале обмеження ? Можна запропонувати водіям штовхати машини перед собою. Думаю що подібний закон обовязково появиться у Раді.