Коментар екс-речника МВС України Володимира Поліщука для телеканалу “ЧП.INFO”.Звичайно я підтримую цей закон і намагаюсь сам іноді їздити 50 км/год в містах та селищах, в Києві, або коли іду за його межі. Але він навряд чи може призвести до зменшення кількості аварій на дорогах. Маючи закон, треба ще мати контролюючи органи і технічні засоби відеоспостереження, які б фіксували порушення правил дорожнього руху. І була ефективна система покарання таких водіїв. Зараз такої системи в Україні поки що немає і потрапити під дію цього закону лише випадкові водії, які потрапили в поле зору правоохоронців. Тому суворість наших законів нівелюється необов’язковістю їх виконання, на жаль.
Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…
Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…
Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…
Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…
Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…
Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…
View Comments
А чому таке мале обмеження ? Можна запропонувати водіям штовхати машини перед собою. Думаю що подібний закон обовязково появиться у Раді.