Коментар екс-речника МВС України Володимира Поліщука для телеканалу “ЧП.INFO”.Звичайно я підтримую цей закон і намагаюсь сам іноді їздити 50 км/год в містах та селищах, в Києві, або коли іду за його межі. Але він навряд чи може призвести до зменшення кількості аварій на дорогах. Маючи закон, треба ще мати контролюючи органи і технічні засоби відеоспостереження, які б фіксували порушення правил дорожнього руху. І була ефективна система покарання таких водіїв. Зараз такої системи в Україні поки що немає і потрапити під дію цього закону лише випадкові водії, які потрапили в поле зору правоохоронців. Тому суворість наших законів нівелюється необов’язковістю їх виконання, на жаль.
Третє покоління кросовера Dacia Duster дебютувало восени 2023 року, а вже у 2024-му модель вийшла…
Американські автомобілі традиційно не славилися високою надійністю, проте останнім часом ситуація помітно змінюється: моделі зі…
Українським водіям нагадали про важливий момент, який може обернутися штрафом уже під час першої зупинки…
Першою ознакою швидкого зносу механічної коробки передач є труднощі з перемиканням: важіль рухається з великим…
Залив пального в бак - звичайна справа для кожного водія. Проте інколи трапляється ситуація, коли…
Багато українських водіїв дуже насторожено ставляться до дорожнього знака "Обгін заборонено" і суцільної лінії розмітки,…
View Comments
А чому таке мале обмеження ? Можна запропонувати водіям штовхати машини перед собою. Думаю що подібний закон обовязково появиться у Раді.