Українці почали частіше шукати автомобілі з Америки, ніж з Європи.
За три роки попит на авто зі США зріс на 33% (з 89 тис. запитів в місяць до 119 тис). Скачок зростання припав на квітень-травень 2020 року. Тоді ж стався спад інтересу до авто з Литви, Польщі та Німеччини. Про це говорить дослідження цифрової консалтингової компанії “Ольшанський і Партнери”.
В цілому на інтерес до авто в США, Литві, Польщі та Німеччини припадає практично половина всього попиту зі згадкою країн (48,2% – в середньому 433 тис. запитів в місяць).
Реклама
Водночас найбільшою популярністю незмінно користуються авто з України: їх шукають в Google понад 320 тис. раз на місяць. За три роки такий вид попиту виріс на 6% (з 272,5 тис. до 288 тис. запитів в місяць).