Як вартість вживаних авто варіюється в залежності від кольору

0
273
Parking lot crammed with cars

Німецька платформа з продажу автомобілів mobile.de провела масштабне дослідження стосовно впливу кольору машини на її вартість при перепродажі. Загальний підсумок аналізу – забарвлення має велике значення. Може навіть більше, ніж багато хто думав.

Німецькі аналітики встановили, що автомобілі фіолетового кольору на вторинному ринку втрачають близько 27,2 відсотка середньої ціни, сріблястого – 25%, золотистого – 23,1%, жовтого – 13,3%, червоного – 11,5%, синього – 9 , 8%, сірого – 9,7, чорного – 9,5%, білого – 5,9%, оранжевого – 5,4%, зеленого – 1,3%. Тобто, як видно, деякі кольори можуть відчутно здешевлювати машину. В основному це стосується нетипових кольорів.

У mobile.de відзначають, що одні й ті ж автомобілі з більш яскравими кольорами набагато рідше проглядаються в оголошеннях, ніж машини з більш нейтральними кольорами на кшталт сірого або чорного.

Читайте також  В Україні з'являться нові патрулі з приладами TruCAM

Разом з тим дослідники підкреслюють, що велике значення має клас автомобіля. Так, червоний може бути відмінним вибором на користь Ferrari, але коли мова йде про бізнес-седани, такі як Volkswagen Passat або BMW 5-Series, таке забарвлення недоречне, оскільки викличе у власника великий головний біль при перепродажі.

В цілому німці констатують: власнику, який розраховує в майбутньому добре «збути» свою залізну конячку, необхідно пам’ятати, що колір повинен відповідати сегменту автомобіля або деяким середнім значенням. Також краще уникати модних кольорів – вони можуть бути популярні сьогодні, але вже завтра втратити актуальність.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.