Новини

Компанія Ford йде з ще одного ринку: що сталося

Share

Компанія Ford вирішила покинути ще одну країну – Індію, що входить в п’ятірку найбільших авторинків світу. Причиною став низький попит і великі збитки: за останнє десятиліття вони склали понад два мільярди доларів, і подальші прогнози невтішні. У зв’язку з цим Ford зупиняє виробництво автомобілів на індійських заводах, але якийсь час буде імпортувати в Індію готові машини, –  повідомляє « Іnfocar ».

З моменту приходу Ford в Індію пройшло 25 років, проте за цей час марка так і не змогла зміцнитися на місцевому ринку, де домінують азіатські виробники. На сьогоднішній день частка американської марки становить всього два відсотки від всіх продажів в країні, незважаючи на значні інвестиції.

За словами гендиректора Ford India Анурага Мехротра, компанії не вдалося знайти шлях до довгострокової прибутковості. Крім стабільно слабкого попиту, причиною для догляду Ford став зрив угоди про спільне підприємство з індійською Mahindra & Mahindra, яка дозволила б американцям економити на виробництві. Крім цього, пріоритет Ford змістився з боротьби за ринки в сторону електрифікації модельного ряду і розвитку технологій, що вимагають великих вкладень.

В рамках плану до четвертого кварталу 2021 роки Ford завершить виробництво на підприємстві в Сананд, а в Ченнаї на півдні Індії – до 2022 року. Сумарна виробнича потужність обох підприємств досягає 440 тисяч автомобілів на рік, але на сьогоднішній день Ford використовує не більше 25 відсотків їх можливостей. Закриття заводів виллється в звільнення близько чотирьох тисяч чоловік.

Ford продовжить продавати в Індії деякі моделі, але вже за рахунок імпорту, а також буде підтримувати дилерів і не припинить обслуговування існуючих клієнтів. При цьому наголошується, що завод з виробництва двигунів в Сананд продовжить працювати – там збирають мотори для пікапів Ranger.

Індія – не єдиний великий ринок, який Ford покинув за останні роки. У 2019 компанія пішла з Росії, а в 2021-м зупинила виробництво в Бразилії, де була присутня більш століття.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ford

Останні записи

Експерти пояснили, чому небезпечно не міняти антифриз протягом років

Деякі автовласники вважають, що міняти рідину охолодження не потрібно. Вона використовується для запобігання перегріву системи,…

03.12.2024

Кросовер Ford Puma перетворився на електрокар (ФОТО)

Ford Puma Gen-E можна дізнатися по заглушці спереду і скромнішим повітрозабірникам, а також злегка зміненому…

03.12.2024

Автомеханік назвали 5 авто, які майже не ламаються

У сучасних реаліях новий автомобіль не вийде купити, навіть маючи на руках мільйон рублів. В…

03.12.2024

Citroen C5 Aircross нового покоління помічено на тестах

Фотографіями прототипу Citroen C5 Aircross, поміченого під час дорожніх випробувань, поділилося видання carscoops, яке заявило,…

03.12.2024

Найпоширеніші помилки водіїв, які скорочують термін експлуатації авто

Автомобіль для мене — це не просто спосіб дістатися з пункту А в пункт Б,…

03.12.2024

Зимову серію Volvo XC60 Winter Edition продано за рекордні 2 хвилини

Volvo XC60 Winter Edition встановив рекорд швидкості продажів, зникнувши з наявності за 2 хвилини після…

03.12.2024