Новини

Компанія Ford йде з ще одного ринку: що сталося

Share

Компанія Ford вирішила покинути ще одну країну – Індію, що входить в п’ятірку найбільших авторинків світу. Причиною став низький попит і великі збитки: за останнє десятиліття вони склали понад два мільярди доларів, і подальші прогнози невтішні. У зв’язку з цим Ford зупиняє виробництво автомобілів на індійських заводах, але якийсь час буде імпортувати в Індію готові машини, –  повідомляє « Іnfocar ».

З моменту приходу Ford в Індію пройшло 25 років, проте за цей час марка так і не змогла зміцнитися на місцевому ринку, де домінують азіатські виробники. На сьогоднішній день частка американської марки становить всього два відсотки від всіх продажів в країні, незважаючи на значні інвестиції.

За словами гендиректора Ford India Анурага Мехротра, компанії не вдалося знайти шлях до довгострокової прибутковості. Крім стабільно слабкого попиту, причиною для догляду Ford став зрив угоди про спільне підприємство з індійською Mahindra & Mahindra, яка дозволила б американцям економити на виробництві. Крім цього, пріоритет Ford змістився з боротьби за ринки в сторону електрифікації модельного ряду і розвитку технологій, що вимагають великих вкладень.

В рамках плану до четвертого кварталу 2021 роки Ford завершить виробництво на підприємстві в Сананд, а в Ченнаї на півдні Індії – до 2022 року. Сумарна виробнича потужність обох підприємств досягає 440 тисяч автомобілів на рік, але на сьогоднішній день Ford використовує не більше 25 відсотків їх можливостей. Закриття заводів виллється в звільнення близько чотирьох тисяч чоловік.

Ford продовжить продавати в Індії деякі моделі, але вже за рахунок імпорту, а також буде підтримувати дилерів і не припинить обслуговування існуючих клієнтів. При цьому наголошується, що завод з виробництва двигунів в Сананд продовжить працювати – там збирають мотори для пікапів Ranger.

Індія – не єдиний великий ринок, який Ford покинув за останні роки. У 2019 компанія пішла з Росії, а в 2021-м зупинила виробництво в Бразилії, де була присутня більш століття.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ford

Останні записи

Новий Mercedes G-Class 580 тепер можна купити лише за 30 доларів

Близько тижня тому компанія Mercedes-Benz представила новий G580. Позашляховик отримав електричну технологію EQ і незабаром…

03.05.2024

Історія та спадщина: Огляд розвитку бренду Volkswagen та його впливу на автомобільну індустрію

Витоки і Початок Подорожі: Огляд становлення та розвитку бренду Volkswagen з моменту його заснування в…

03.05.2024

Audi розповіла про новинки, заплановані на 2024 рік

У керівництві Audi впевнені, що на компанію чекає важкий рік. Причини звучать банально – проблеми…

03.05.2024

Ferrari 12 Cilindri: наступник 812 Superfast з атмосферним мотором

У модельному ряду Ferrari поповнення представлений суперкар 12Cilindri, який замінить 812 Superfast і буде таким…

03.05.2024

Найсильніший у світі Corvette вперше показав своє «обличчя»

Незабаром після анонсу General Motors кабріолет Chevrolet Corvette ZR1 2025 був помічений фотошпигунами. Chevrolet планує…

03.05.2024

Lynx Motors виводить на ринок електричні версії DeLorean та Ford GT

Компанія Lynx Motors представила дві нові моделі: електричний позашляховик GT1e, заснований на Ford GT, та…

03.05.2024