Новини

Компанія Ford йде з ще одного ринку: що сталося

Компанія Ford вирішила покинути ще одну країну – Індію, що входить в п’ятірку найбільших авторинків світу. Причиною став низький попит і великі збитки: за останнє десятиліття вони склали понад два мільярди доларів, і подальші прогнози невтішні. У зв’язку з цим Ford зупиняє виробництво автомобілів на індійських заводах, але якийсь час буде імпортувати в Індію готові машини, –  повідомляє « Іnfocar ».

З моменту приходу Ford в Індію пройшло 25 років, проте за цей час марка так і не змогла зміцнитися на місцевому ринку, де домінують азіатські виробники. На сьогоднішній день частка американської марки становить всього два відсотки від всіх продажів в країні, незважаючи на значні інвестиції.

За словами гендиректора Ford India Анурага Мехротра, компанії не вдалося знайти шлях до довгострокової прибутковості. Крім стабільно слабкого попиту, причиною для догляду Ford став зрив угоди про спільне підприємство з індійською Mahindra & Mahindra, яка дозволила б американцям економити на виробництві. Крім цього, пріоритет Ford змістився з боротьби за ринки в сторону електрифікації модельного ряду і розвитку технологій, що вимагають великих вкладень.

В рамках плану до четвертого кварталу 2021 роки Ford завершить виробництво на підприємстві в Сананд, а в Ченнаї на півдні Індії – до 2022 року. Сумарна виробнича потужність обох підприємств досягає 440 тисяч автомобілів на рік, але на сьогоднішній день Ford використовує не більше 25 відсотків їх можливостей. Закриття заводів виллється в звільнення близько чотирьох тисяч чоловік.

Ford продовжить продавати в Індії деякі моделі, але вже за рахунок імпорту, а також буде підтримувати дилерів і не припинить обслуговування існуючих клієнтів. При цьому наголошується, що завод з виробництва двигунів в Сананд продовжить працювати – там збирають мотори для пікапів Ranger.

Індія – не єдиний великий ринок, який Ford покинув за останні роки. У 2019 компанія пішла з Росії, а в 2021-м зупинила виробництво в Бразилії, де була присутня більш століття.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ford

Останні записи

Volkswagen може відкласти електромобілі до 2030 року через фінансові проблеми

Ситуація у Volkswagen залишається складною: компанія вже кілька років стикається з фінансовими труднощами, скорочує зарплати…

06.12.2025

Чехи першими показали Skoda Epiq і оголосили старт продажів

У найближчі місяці три бренди Volkswagen Group - Volkswagen, CUPRA і Skoda - готуються представити…

06.12.2025

Чому теплі зими вбивають авто швидше за морози

Багато автомобілістів найбільше побоюються сильних морозів, проте нестабільні температури з постійними перепадами від заморозків до…

06.12.2025

Експерти назвали найекономічніші автомобілі 2025 року

Автомобільні експерти виділили п'ять моделей, які у 2025 році демонструють найнижчу реальну витрату палива. Зростання…

06.12.2025

Патрульна поліція спростувала інформацію про нові дорожні знаки в Україні

Поширена в Інтернеті інформація про введення в Україні нового дорожнього знака у вигляді білого ромба…

06.12.2025

Volkswagen повідомив про дефекти батарей і кріплення коліс у нових моделях

Volkswagen опинився в центрі двох серйозних відкликань, що стосуються безпеки їхніх авто. Найбільша проблема торкнулася…

06.12.2025