Новини

Компанія Ford йде з ще одного ринку: що сталося

Компанія Ford вирішила покинути ще одну країну – Індію, що входить в п’ятірку найбільших авторинків світу. Причиною став низький попит і великі збитки: за останнє десятиліття вони склали понад два мільярди доларів, і подальші прогнози невтішні. У зв’язку з цим Ford зупиняє виробництво автомобілів на індійських заводах, але якийсь час буде імпортувати в Індію готові машини, –  повідомляє « Іnfocar ».

З моменту приходу Ford в Індію пройшло 25 років, проте за цей час марка так і не змогла зміцнитися на місцевому ринку, де домінують азіатські виробники. На сьогоднішній день частка американської марки становить всього два відсотки від всіх продажів в країні, незважаючи на значні інвестиції.

За словами гендиректора Ford India Анурага Мехротра, компанії не вдалося знайти шлях до довгострокової прибутковості. Крім стабільно слабкого попиту, причиною для догляду Ford став зрив угоди про спільне підприємство з індійською Mahindra & Mahindra, яка дозволила б американцям економити на виробництві. Крім цього, пріоритет Ford змістився з боротьби за ринки в сторону електрифікації модельного ряду і розвитку технологій, що вимагають великих вкладень.

В рамках плану до четвертого кварталу 2021 роки Ford завершить виробництво на підприємстві в Сананд, а в Ченнаї на півдні Індії – до 2022 року. Сумарна виробнича потужність обох підприємств досягає 440 тисяч автомобілів на рік, але на сьогоднішній день Ford використовує не більше 25 відсотків їх можливостей. Закриття заводів виллється в звільнення близько чотирьох тисяч чоловік.

Ford продовжить продавати в Індії деякі моделі, але вже за рахунок імпорту, а також буде підтримувати дилерів і не припинить обслуговування існуючих клієнтів. При цьому наголошується, що завод з виробництва двигунів в Сананд продовжить працювати – там збирають мотори для пікапів Ranger.

Індія – не єдиний великий ринок, який Ford покинув за останні роки. У 2019 компанія пішла з Росії, а в 2021-м зупинила виробництво в Бразилії, де була присутня більш століття.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ford

Останні записи

Nissan представив тизери нового мінівена Gravite: сім місць у компактному кузові

Nissan опублікував перші тизери свого нового компактного мінівена під назвою Gravite, офіційна презентація якого запланована…

28.12.2025

Зимовий марафон для електромобілів: хто вижив при -25 °C

Найбільше зимове випробування електромобілів у Китаї показало, як різні моделі поводяться при температурах значно нижче…

28.12.2025

Як безпечно заводити авто у сильний мороз: поради експертів

У сильні морози навіть добре обслуговувані автомобілі можуть відмовитися заводитися, і в таких випадках важливо…

28.12.2025

Volkswagen представить Passat ePro PHEV у 2026 році

Volkswagen підтвердив, що новий Passat ePro PHEV надійде у продаж у 2026 році. Прем'єра моделі…

28.12.2025

Електронний ручник в дії: як безпечно зупинити авто при відмові гальм

Електронне гальмо стоянки вже давно замінило класичний механічний "ручник" і сьогодні зустрічається навіть у бюджетних…

28.12.2025

Audi повертається до компактних спорткарів із повністю електричною моделлю

Наступник Audi TT поступово стає реальністю. Після зупинки виробництва відомого купе фанати довго чекали новин…

28.12.2025