Новини

В Києві розпочалися випробування нового трамваю «Еталон»

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на вулицях Києва в нічний час почалися випробування нового трамвая виробництва корпорації «Еталон».

Випробування здійснюються по лінії Борщагівського швидкісного трамвая. Проводити ходові випробування свого нового трамвая завод можливості не має – на його території немає трамвайних шляхів.

Випробування проводяться в нічний час, щоб уникнути негативного впливу на звичайному руху трамваїв маршрутів. Тривалість цих випробувань – три ночі. Потім вагон буде повернутий на завод.

Трамвай «Еталон» презентували наприкінці 2020 року після завершення збирання і на початку заводських випробувань. Це односекційний вагон довжиною 15,9 метра без врахування зчіпки.

Він має змінний рівень підлоги – низький в середній частині між візками, туди ведуть дві широкі двостулкові двері. Над візками і в краях підлога висока, туди ведуть двоє вузьких одностулкових дверей.

Всередині салону і на входах в передні і задні двері – по дві сходинки. Салон має декілька варіантів компонування з різною кількістю сидячих місць – від 31 до 44. У першому вагоні застосований «мінімальний» варіант – 31 сидяче місце, з яких в низькій частині підлоги – всього 3 місця.

Встановлено електронну система управління виробництва молдавської компанії «Інформбізнес», яка, як заявляє виробник трамвая, має функції електродинамічного гальмування, «анти юз», рекуперації і на 40% економічніша порівняно зі звичайним реостатно-контакторним приводом трамваїв типу «Татра-Т3».

Інформація про роботу системи управління обробляється бортовим комп’ютером і відображається на центральному дисплеї пульта в кабіні водія.

Все електрообладнання трамвая виконано на основі сan-шини, що дає наступні переваги: ​​зменшення кількості дротів, постійний контроль низьковольтної мережі та її компонентів, відображаються місця поломок, обривів, замикань і справності підключення споживачів.

Вся ця інформація відображається на дисплеї, розміщеному з правого боку.

Вагон пропонується в трьох варіантах основній комплектації:

  1. Новий корпус вагона з новими ходовими візками – найдорожчий варіант, оскільки лише один новий візок коштує понад 4 мільйонів гривень.
  2. Новий корпус вагона зі старими капітально відремонтованими візками по типу «Татра-Т3».
  3. Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, це також новий корпус вагона без візків.
Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Електронні ручки дверей Tesla викликали критику пожежників

У Німеччині Tesla Model S Plaid після аварії та пожежі став смертельною пасткою: двері з…

28.09.2025

Підготовка авто до зими: що варто зробити вже у вересні

З настанням осені та з наближенням холодів кожному автовласнику варто подбати про підготовку автомобіля до…

28.09.2025

Які порушення призводять до втрати водійського посвідчення

В Україні керування автомобілем у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння, а також відмова від…

28.09.2025

Кросовер Nissan X-Trail готують до радикального оновлення

Розробка нового покоління Nissan X-Trail, близького родича американського Rogue, виходить на фінальну стадію. Майбутній кросовер…

28.09.2025

Ваші права на блокпосту: які документи можна не пред’являти

На блокпосту водій не зобов'язаний показувати водійське посвідчення або страховий поліс, якщо не було порушень…

28.09.2025

BMW відкликає сотні тисяч авто через ризик займання стартера

Компанія BMW оголосила про відкликання сотень тисяч автомобілів у світі через проблеми зі стартером, які…

28.09.2025