Новини

В Києві розпочалися випробування нового трамваю «Еталон»

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на вулицях Києва в нічний час почалися випробування нового трамвая виробництва корпорації «Еталон».

Випробування здійснюються по лінії Борщагівського швидкісного трамвая. Проводити ходові випробування свого нового трамвая завод можливості не має – на його території немає трамвайних шляхів.

Випробування проводяться в нічний час, щоб уникнути негативного впливу на звичайному руху трамваїв маршрутів. Тривалість цих випробувань – три ночі. Потім вагон буде повернутий на завод.

Трамвай «Еталон» презентували наприкінці 2020 року після завершення збирання і на початку заводських випробувань. Це односекційний вагон довжиною 15,9 метра без врахування зчіпки.

Він має змінний рівень підлоги – низький в середній частині між візками, туди ведуть дві широкі двостулкові двері. Над візками і в краях підлога висока, туди ведуть двоє вузьких одностулкових дверей.

Всередині салону і на входах в передні і задні двері – по дві сходинки. Салон має декілька варіантів компонування з різною кількістю сидячих місць – від 31 до 44. У першому вагоні застосований «мінімальний» варіант – 31 сидяче місце, з яких в низькій частині підлоги – всього 3 місця.

Встановлено електронну система управління виробництва молдавської компанії «Інформбізнес», яка, як заявляє виробник трамвая, має функції електродинамічного гальмування, «анти юз», рекуперації і на 40% економічніша порівняно зі звичайним реостатно-контакторним приводом трамваїв типу «Татра-Т3».

Інформація про роботу системи управління обробляється бортовим комп’ютером і відображається на центральному дисплеї пульта в кабіні водія.

Все електрообладнання трамвая виконано на основі сan-шини, що дає наступні переваги: ​​зменшення кількості дротів, постійний контроль низьковольтної мережі та її компонентів, відображаються місця поломок, обривів, замикань і справності підключення споживачів.

Вся ця інформація відображається на дисплеї, розміщеному з правого боку.

Вагон пропонується в трьох варіантах основній комплектації:

  1. Новий корпус вагона з новими ходовими візками – найдорожчий варіант, оскільки лише один новий візок коштує понад 4 мільйонів гривень.
  2. Новий корпус вагона зі старими капітально відремонтованими візками по типу «Татра-Т3».
  3. Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, це також новий корпус вагона без візків.
Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Дослідження визначило найбрудніший вид транспорту у світі

Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…

26.08.2025

Чому не можна змішувати моторні оливи: поради експерта

Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…

26.08.2025

Audi робить ставку на AI та електрифікацію на новому китайському заводі

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Як зрозуміти, що час міняти масло в АКПП: 5 ознак

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Honda Accord 2026 оновився: нові системи безпеки та свіжий дизайн

Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…

26.08.2025

Оновлений Peugeot 308 отримав новий дизайн і розширену лінійку силових агрегатів

Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…

26.08.2025