Новини

В Києві розпочалися випробування нового трамваю «Еталон»

Share

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на вулицях Києва в нічний час почалися випробування нового трамвая виробництва корпорації «Еталон».

Випробування здійснюються по лінії Борщагівського швидкісного трамвая. Проводити ходові випробування свого нового трамвая завод можливості не має – на його території немає трамвайних шляхів.

Випробування проводяться в нічний час, щоб уникнути негативного впливу на звичайному руху трамваїв маршрутів. Тривалість цих випробувань – три ночі. Потім вагон буде повернутий на завод.

Трамвай «Еталон» презентували наприкінці 2020 року після завершення збирання і на початку заводських випробувань. Це односекційний вагон довжиною 15,9 метра без врахування зчіпки.

Він має змінний рівень підлоги – низький в середній частині між візками, туди ведуть дві широкі двостулкові двері. Над візками і в краях підлога висока, туди ведуть двоє вузьких одностулкових дверей.

Всередині салону і на входах в передні і задні двері – по дві сходинки. Салон має декілька варіантів компонування з різною кількістю сидячих місць – від 31 до 44. У першому вагоні застосований «мінімальний» варіант – 31 сидяче місце, з яких в низькій частині підлоги – всього 3 місця.

Встановлено електронну система управління виробництва молдавської компанії «Інформбізнес», яка, як заявляє виробник трамвая, має функції електродинамічного гальмування, «анти юз», рекуперації і на 40% економічніша порівняно зі звичайним реостатно-контакторним приводом трамваїв типу «Татра-Т3».

Інформація про роботу системи управління обробляється бортовим комп’ютером і відображається на центральному дисплеї пульта в кабіні водія.

Все електрообладнання трамвая виконано на основі сan-шини, що дає наступні переваги: ​​зменшення кількості дротів, постійний контроль низьковольтної мережі та її компонентів, відображаються місця поломок, обривів, замикань і справності підключення споживачів.

Вся ця інформація відображається на дисплеї, розміщеному з правого боку.

Вагон пропонується в трьох варіантах основній комплектації:

  1. Новий корпус вагона з новими ходовими візками – найдорожчий варіант, оскільки лише один новий візок коштує понад 4 мільйонів гривень.
  2. Новий корпус вагона зі старими капітально відремонтованими візками по типу «Татра-Т3».
  3. Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, це також новий корпус вагона без візків.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Авто в умовах війни: список речей, які мають бути у кожного водія

Правила дорожнього руху зобов’язують водіїв мати в автомобілі базові засоби безпеки, такі як аптечка, вогнегасник,…

04.01.2025

Автомеханік назвав 6 деталей, що найчастіше виходять з ладу взимку

З настанням зими автомобілісти стикаються з різними проблемами. Замерзання деталей та підвищене навантаження на важливі…

04.01.2025

Торгівля вживаними авто стане простішою: закон підписано Зеленським

Президент України Володимир Зеленський підписав новий закон, що спрощує процедуру торгівлі вживаними автомобілями. Документ опублікували…

03.01.2025

Нові дорожні камери зможуть визначати стан алкогольного сп’яніння водіїв

У Великій Британії на дорогах почали використовувати камери зі штучним інтелектом, які вміють розпізнавати п’яних…

03.01.2025

За кермо після свят: як швидко привести себе до тями

Святкові дні зазвичай наповнені веселощами, вечірками та алкоголем, але важливо пам’ятати, що після вихідних потрібно…

03.01.2025

Volkswagen ID.3 готується до масштабної модернізації

Volkswagen анонсував велике оновлення свого електричного хетчбека ID.3 , яке планується до випуску у 2026…

03.01.2025