Новини

Створено батарею рекордної ємності для електромобілів

Share

Інститут Гельмгольца в Ульмі (Німеччина) розробив інноваційну літій-металеву батарею для електромобілів. Питома щільність зберігання енергіі у нової батареї вдвічі вище, ніж у звичних літій-іонних акумуляторів.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на сайт технологічного інституту в Карлсруе.

Дослідники з Інституту Гельмгольца в Ульмі (HIU), заснованого Технологічним інститутом Карлсруе (KIT) у співпраці з Університетом Ульма, розробили нову літій-металеву батарею з надзвичайно високою щільністю енергії – до 560 Вт•год/кг.

Для порівняння: добре відомі нам літій-іонні акумулятори мають ємністю до 285, твердотілі — 400-500 ват-годин на кілограм.

Команда інженерів використовувала багатообіцяючу комбінацію катода і електроліту: багатий нікелем катод дозволяє зберігати велику кількість енергії на одиницю маси, в той час як іонно-рідкий електроліт гарантує, що ємність в значній мірі зберігається протягом багатьох циклів зарядки.

Літій-металеві батареї більш привабливі, як рішення для зберігання енергії з більшою ємністю, ніж сучасні літій-іонні батареї, їх стабільність являє собою проблему, оскільки матеріали електродів вступають в реакцію зі звичайними електролітними системами.

Шаруватий катод з низьким вмістом кобальту і високим вмістом нікеля забезпечує високу щільність енергії. Однак для комерційно доступного органічного електроліту така низька стабільність неприйнятна. Тому розробники замість цього використовували нелеткий негорючий іонний рідкий електроліт з двома аніонами.

За допомогою іонно-рідкого електроліту можна в значній мірі уникнути структурних змін в збагаченому нікелем катоді; 88% ємності акумулятора зберігається за 1000 циклів зарядки.

Літій-металевий акумулятор з новими компонентами від початку має ємність в 214 маг•ч. ККД нової батареї становить в середньому 99,94%. Але до серійного виробництва нової розробки ще дуже далеко. Батареї належить пройти великий цикл ресурсних випробувань в різних умовах експлуатації.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Автомеханік поділився секретами заощадження на обслуговуванні автомобіля

З урахуванням витрат на паливо, регулярного обслуговування та періодичного ремонту, загальна вартість утримання транспортного засобу…

17.02.2025

Електромобілі стали на 50% дешевшими в обслуговуванні за бензинові авто

Нове дослідження показало, що експлуатація електромобіля обходиться на 50,2% дешевше порівняно з бензиновим автомобілем. Щорічні…

17.02.2025

В Україні запроваджують нові штрафи для водіїв за надмірний рівень шуму

В Україні можуть запровадити нові штрафи для водіїв, чий автомобіль створює надмірний шум. Законопроєкт №9564…

17.02.2025

Новий електричний позашляховик Jeep готовий до дебюту

Jeep продовжує активний розвиток електричної лінійки, готуючи до випуску новий позашляховик Recon EV , який…

17.02.2025

Volkswagen представив оновлений Teramont Pro 2025

Спільне підприємство SAIC Volkswagen опублікувало офіційні зображення великого кросовера Volkswagen Teramont Pro 2025. Машина має…

17.02.2025

Carpoint представила сильно модернізований Duster (ФОТО)

Компанія Dacia розпочала продаж третьої генерації свого кросовера-бестселера Duster минулого року, але далеко не всім…

17.02.2025