Авто

Lexus оновив свою модель ES на ринку Японії

Share

Toyota Motor розкрила деталі оновленого Lexus ES для японського ринку.

Передньопривідний седан Lexus ES отримав невеликі зміни екстер’єру, нові кольори інтер’єру і доопрацьовану систему цифрових дзеркал заднього виду, які стали фішкою моделі. Раніше рестайлінг презентували для Китаю, тепер дійшла черга до машини для внутрішнього японського ринку.

Інженери підвищили жорсткість елементів задньої підвіски. Цей крок зробив відгуки на відхилення керма більш лінійними і зрозумілими, але в той же час допоміг підвищити комфорт. Проведена робота над підвищенням ефективності гальмівної системи. Перенастроєне шасі знизило рівень шуму і вібрацій в салоні. На версії F Sport впроваджена оновлена адаптивна підвіска Adaptive Variable Suspension , яка навчилася в ширшому діапазоні підлаштовувати налаштування демпфірування під якість дорожнього полотна і обраний режим їзди.

Зовні рестайлінг приніс Lexus ES нову решітку радіатора і змінену графіку фар ( «блискавка» ДХВ трохи вкорочена, а три світлодіодних «прожектора» отримали прямокутні лінзи). З’явилися нові відтінки кузова – Iridium (сріблястий) і Cloudburst Gray (сірий), а також додаткові варіанти дизайну легкосплавних дисків діаметром 17, 18 і 19 дюймів.

У салоні нового Lexus ES з’явилася збільшена за площею педаль гальма. Таке рішення підвищує стійкість стопи при натисканні. Плюс до цього фахівці по роботі з інтерфейсами істотно переробили медіасистему. Її екран став сенсорним і сильніше висунутий вперед (встановлений ближче до водія і переднього пасажира). У «базі» передбачений тачскрін на 8 дюймів, за доплату – на 12,3.

Особливу увагу приділено цифровим бічним дзеркалам. Нагадаємо, в 2018 році Lexus першим в світі випустив серійний автомобіль з камерами замість бічних дзеркал: ця система дебютувала саме на ES. Тепер інженери компанії оновили систему, завдяки чому вдалося побороти ефект мерехтіння дисплеїв і підвищити якість зображення як вдень, так і вночі.

Оновлений Lexus ES в Японії доступний тільки у версії ES300h з 2,5-літровим «атмосферником» A25A-FXS (178 к.с.) і 120-сильним електромотором. Для такого седана заявлений середня витрата палива 5,5 л / 100 км. Ціни починаються від 5 млн 990 тис. ієн (це приблизно 1 600 000 гривень за актуальним курсом), продажу в Японії вже почалися.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Lexus

Останні записи

Mitsubishi готує нове покоління культового мінівену Delica (D:6)

У гамі Mitsubishi компактний мінівен Delica існує з далекого 1968 року. З того часу автомобіль…

17.05.2024

Jaguar представив прощальний F-Pace напередодні переходу на електромобілі

Jaguar відзначає завершення доби свого розкішного позашляховика F-Pace випуском спеціальної версії 90th Anniversary Edition. Ця…

17.05.2024

Сервісні центри МВС відновили послугу щодо замовлення індивідуальних номерних знаків

Міністерство внутрішніх справ України повідомило, що популярні серед водіїв індивідуальні номерні знаки знову доступні для…

16.05.2024

Volkswagen оголосив грандіозні знижки на свій електромобіль

Головна автомобільна новина для ринку США: покупка Volkswagen ID.4 2023 зараз може стати відмінною угодою…

16.05.2024

Renault показала 300-сильний гібридний Rafale

Лінійку флагманського Renault Rafale 2024 поповнила топова спортивна версія E-Tech 4x4 300 HP. Купе-кросовер є найшвидшою…

16.05.2024

Honda готує сім нових електромобілів

Компанія Honda розповіла про плани щодо розвитку свого електричного напрямку. З 2026 року почнеться глобальне…

16.05.2024