Авто

Lexus оновив свою модель ES на ринку Японії

Share

Toyota Motor розкрила деталі оновленого Lexus ES для японського ринку.

Передньопривідний седан Lexus ES отримав невеликі зміни екстер’єру, нові кольори інтер’єру і доопрацьовану систему цифрових дзеркал заднього виду, які стали фішкою моделі. Раніше рестайлінг презентували для Китаю, тепер дійшла черга до машини для внутрішнього японського ринку.

Інженери підвищили жорсткість елементів задньої підвіски. Цей крок зробив відгуки на відхилення керма більш лінійними і зрозумілими, але в той же час допоміг підвищити комфорт. Проведена робота над підвищенням ефективності гальмівної системи. Перенастроєне шасі знизило рівень шуму і вібрацій в салоні. На версії F Sport впроваджена оновлена адаптивна підвіска Adaptive Variable Suspension , яка навчилася в ширшому діапазоні підлаштовувати налаштування демпфірування під якість дорожнього полотна і обраний режим їзди.

Зовні рестайлінг приніс Lexus ES нову решітку радіатора і змінену графіку фар ( «блискавка» ДХВ трохи вкорочена, а три світлодіодних «прожектора» отримали прямокутні лінзи). З’явилися нові відтінки кузова – Iridium (сріблястий) і Cloudburst Gray (сірий), а також додаткові варіанти дизайну легкосплавних дисків діаметром 17, 18 і 19 дюймів.

У салоні нового Lexus ES з’явилася збільшена за площею педаль гальма. Таке рішення підвищує стійкість стопи при натисканні. Плюс до цього фахівці по роботі з інтерфейсами істотно переробили медіасистему. Її екран став сенсорним і сильніше висунутий вперед (встановлений ближче до водія і переднього пасажира). У «базі» передбачений тачскрін на 8 дюймів, за доплату – на 12,3.

Особливу увагу приділено цифровим бічним дзеркалам. Нагадаємо, в 2018 році Lexus першим в світі випустив серійний автомобіль з камерами замість бічних дзеркал: ця система дебютувала саме на ES. Тепер інженери компанії оновили систему, завдяки чому вдалося побороти ефект мерехтіння дисплеїв і підвищити якість зображення як вдень, так і вночі.

Оновлений Lexus ES в Японії доступний тільки у версії ES300h з 2,5-літровим «атмосферником» A25A-FXS (178 к.с.) і 120-сильним електромотором. Для такого седана заявлений середня витрата палива 5,5 л / 100 км. Ціни починаються від 5 млн 990 тис. ієн (це приблизно 1 600 000 гривень за актуальним курсом), продажу в Японії вже почалися.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Lexus

Останні записи

Skoda готує Octavia з провокаційним дизайном, який не всім сподобається

Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…

29.06.2025

Оновлений Skoda Kamiq 2026 отримав версію Plus для конкуренції з Peugeot 2008

Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…

29.06.2025

Чому заправка А-92 небезпечна для сучасних моторів

З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…

29.06.2025

Mercedes-Benz анонсував випуск декількох новинок

Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…

29.06.2025

Mazda CX-5 показала нове покоління з фарами у стилі BMW (ФОТО)

До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…

29.06.2025

Юристи пояснили, як уникнути незаконних вимог поліції на дорозі

Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…

29.06.2025