Авто

Lexus оновив свою модель ES на ринку Японії

Share

Toyota Motor розкрила деталі оновленого Lexus ES для японського ринку.

Передньопривідний седан Lexus ES отримав невеликі зміни екстер’єру, нові кольори інтер’єру і доопрацьовану систему цифрових дзеркал заднього виду, які стали фішкою моделі. Раніше рестайлінг презентували для Китаю, тепер дійшла черга до машини для внутрішнього японського ринку.

Інженери підвищили жорсткість елементів задньої підвіски. Цей крок зробив відгуки на відхилення керма більш лінійними і зрозумілими, але в той же час допоміг підвищити комфорт. Проведена робота над підвищенням ефективності гальмівної системи. Перенастроєне шасі знизило рівень шуму і вібрацій в салоні. На версії F Sport впроваджена оновлена адаптивна підвіска Adaptive Variable Suspension , яка навчилася в ширшому діапазоні підлаштовувати налаштування демпфірування під якість дорожнього полотна і обраний режим їзди.

Зовні рестайлінг приніс Lexus ES нову решітку радіатора і змінену графіку фар ( «блискавка» ДХВ трохи вкорочена, а три світлодіодних «прожектора» отримали прямокутні лінзи). З’явилися нові відтінки кузова – Iridium (сріблястий) і Cloudburst Gray (сірий), а також додаткові варіанти дизайну легкосплавних дисків діаметром 17, 18 і 19 дюймів.

У салоні нового Lexus ES з’явилася збільшена за площею педаль гальма. Таке рішення підвищує стійкість стопи при натисканні. Плюс до цього фахівці по роботі з інтерфейсами істотно переробили медіасистему. Її екран став сенсорним і сильніше висунутий вперед (встановлений ближче до водія і переднього пасажира). У «базі» передбачений тачскрін на 8 дюймів, за доплату – на 12,3.

Особливу увагу приділено цифровим бічним дзеркалам. Нагадаємо, в 2018 році Lexus першим в світі випустив серійний автомобіль з камерами замість бічних дзеркал: ця система дебютувала саме на ES. Тепер інженери компанії оновили систему, завдяки чому вдалося побороти ефект мерехтіння дисплеїв і підвищити якість зображення як вдень, так і вночі.

Оновлений Lexus ES в Японії доступний тільки у версії ES300h з 2,5-літровим «атмосферником» A25A-FXS (178 к.с.) і 120-сильним електромотором. Для такого седана заявлений середня витрата палива 5,5 л / 100 км. Ціни починаються від 5 млн 990 тис. ієн (це приблизно 1 600 000 гривень за актуальним курсом), продажу в Японії вже почалися.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Lexus

Останні записи

Водіям загрожує штраф 680 грн за порушення, яке часто ігнорують у містах

Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…

23.02.2025

Експерти склали список із 4 марок авто з відмінною надійністю

Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…

23.02.2025

Моторист розповів, якого кольору має бути ідеальна моторна олива

Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…

23.02.2025

Усі моделі Kia EV4 отримають імітацію перемикання передач

Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…

23.02.2025

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025