Незабаром перший український автобан може перейти в приватні володіння. Експерти розповіли коли це станеться і як буде функціонувати приватна дорога в Україні.
У Міністерстві інфраструктури розповіли, що завершення передачі доріг інвестору в рамках державно-приватного партнерства (ДПП) може відбутися в 2023 році, а конкурси можуть бути запущені до кінця 2022 року.
Такі дороги залишаться безкоштовними, а держава з Дорожнього фонду буде компенсувати витрати інвестора на ремонт і обслуговування. Така компенсація може надаватися протягом тривалого періоду, про який попередньо повинні домовитися Держава і інвестор.
Нагадаємо, що мова йде про такі ділянки доріг:
Харків – Дніпро – Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
Бориспіль – Полтава (М-03);
Херсон – Миколаїв (М-14);
Київ – Житомир – Рівне (М-06);
Ягодин – Ковель – Луцьк (М-07, М-19);
Дніпро – Кривий Ріг – Миколаїв (M-04 H11).
У Мінінфраструктури кажуть, що гранична ціна за 1 км. проїзду концесійними дорогами складе від 0,023 до 0,133 євро (від 72 копійок до 4,17 гривні).
Ціна також залежить від виду ТС. Найбільше платитимуть великі вантажівки і автопоїзда (4,17 грн / км), а найменше власники мотоциклів, легкових автомобілів, мікроавтобусів і легких вантажівок (0,72 грн / км).
Дискусії про те, чи потрібно прогрівати двигун перед поїздкою в зимову пору року, не вщухають.…
Компанія Kia представила перші зображення потужної версії електромобіля EV4, яка отримає назву EV4 GT. На…
Обговорення поганої якості знімків з дорожніх камер не вщухає до цього дня. Багато хто вважає,…
Обговорення швидкого зникнення двигунів внутрішнього згоряння нерідко пов'язані не з їх недостатньою ефективністю, а з…
Коли говорять про американський бренд Jeep, одразу уявляють легендарний рамний Wrangler, але насправді Grand Cherokee…
Чутки дедалі наполегливіше говорять про швидкий дебют електричної версії культового позашляховика BMW X5 нового покоління…
View Comments
Ублюдки, у нас и так все дороги платные, транспортный сбор вложен в топливо!