Незабаром перший український автобан може перейти в приватні володіння. Експерти розповіли коли це станеться і як буде функціонувати приватна дорога в Україні.
У Міністерстві інфраструктури розповіли, що завершення передачі доріг інвестору в рамках державно-приватного партнерства (ДПП) може відбутися в 2023 році, а конкурси можуть бути запущені до кінця 2022 року.
Такі дороги залишаться безкоштовними, а держава з Дорожнього фонду буде компенсувати витрати інвестора на ремонт і обслуговування. Така компенсація може надаватися протягом тривалого періоду, про який попередньо повинні домовитися Держава і інвестор.
Нагадаємо, що мова йде про такі ділянки доріг:
Харків – Дніпро – Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
Бориспіль – Полтава (М-03);
Херсон – Миколаїв (М-14);
Київ – Житомир – Рівне (М-06);
Ягодин – Ковель – Луцьк (М-07, М-19);
Дніпро – Кривий Ріг – Миколаїв (M-04 H11).
У Мінінфраструктури кажуть, що гранична ціна за 1 км. проїзду концесійними дорогами складе від 0,023 до 0,133 євро (від 72 копійок до 4,17 гривні).
Ціна також залежить від виду ТС. Найбільше платитимуть великі вантажівки і автопоїзда (4,17 грн / км), а найменше власники мотоциклів, легкових автомобілів, мікроавтобусів і легких вантажівок (0,72 грн / км).
Не всі автомобілі зобов'язані мати бризковики чи грязезахисні фартухи, тому штрафи за їхню відсутність часто…
Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…
Porsche представила свій новий флагман серед кросоверів - Cayenne Electric, який став найпотужнішим серійним автомобілем…
Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…
Компанія Renault разом із Geely готується запустити новий проект під назвою Aurora 2, який стане…
Багато водіїв вважають, що сезонна заміна шин обмежується поїздкою на шиномонтаж і зміною комплекту, але…
View Comments
Ублюдки, у нас и так все дороги платные, транспортный сбор вложен в топливо!