Новини

Імпорт автогазу в Україні рекордно зріс

Поставки імпортного автогазу в Україні з початку серпня склали 71 тисячу тонн, що більше на 12 тисяч тонн або 20% порівняно з аналогічним періодом минулого місяця.

За даними Консалтингової групи «А-95», це рекордний за півмісяця показник в 2021 році.

Імпорт зрідженого газу з Росії збільшився на 48%, до 32,5 тис. Т. Поставки «Роснефти» досягли 14 тис. Т. Найбільші обсяги адресовані компаніям «Сокар» (5 тис. Т) і «БРСМ-нафта» (4, 5 тис. т). Так само одержувачами ресурсу виступили «Мадокс» (1,6 тис. Т), WOG (1,3 тис. Т), «КЛО» (1,1 тис. Т), «БС ойл» (0,3 тис. Т ) і по 200 т «Надія» і «Мартін трейд». За словами трейдерів, на адресу ряду покупців поставки відбуваються із затримками, а деякі покупці і зовсім поки не отримували законтрактований на серпень ресурс.

«Лукойл» за звітний період поставив 6,4 тис. Т, що на 26% більше, ніж минулого місяця. Тривають активні поставки ресурсу «ІНК». З «Іркурска» поставлено 5,5 тис. Т, больщінства з яких – на адресу «Евромін Енерджі». Поставки з перевалок «Газенергосеті» за 2 тижні серпня склали близько 2,1 тис. Т що більше порівняно з аналогічним періодом минулого місяця на 24%. У той же час, з 9-15 серпня відвантажено лише 390 т.

Також в період 9-15 серпня припинилися поставки ресурсу «Сургутнефтегаза».

Імпорт казахстанського ресурсу залізничним транспортом зріс на 1 тис. Т і склав 16,6 тис. Т. При цьому відвантаження «ТШО» скоротилися на 0,5 тис. Т, до 12,6 тис. Т. Зросли обсяги виробників «Жаікмунай» і Gas Processing, які експортували в Україну 1,5 тис. т і 1,7 тис. ресурсу відповідно.

Імпорт з Білорусі зріс на 21%, до 9,3 тис. Т., За рахунок збільшення відвантажень з Мозирського НПЗ. Білоруський ГПЗ зберіг поставки в Україну на рівні минулого місяця.

У першій половині серпня активізувався імпорт ЗВГ через західний кордон і з Литви: + 34% до звітного періоду і 5,4 тис. Т в результаті. У серпні було поставлено 1,8 тис. Т ресурсу виробництва Orlen Lietuva. Одержувачами ресурсу виступили WOG (0,8 тис. Т), «Надія» (0,5 тис. Т), і по 240 т «КЛО» та «ОККО».

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електрокросовер Toyota 2026 року отримав свіжий дизайн та технології

Toyota представила оновлений електричний кросовер 2026 року, який тепер починається з ціни 34 900 доларів,…

22.08.2025

Автомобілі стають жертвами «платних функцій» і угонів одночасно

У деяких містах США рівень криміналу нагадує сюжети популярних відеоігор. Статистика свідчить сама за себе:…

22.08.2025

Літо не для економії: коли купувати вживане авто вигідніше

Літо вважається найменш вдалим періодом для купівлі вживаного автомобіля. За даними дослідження аналітичної компанії iSeeCars,…

22.08.2025

В Україні заборонили гучні вихлопи через безпеку під час війни

У Дніпрі заборонили виїзд на дороги автомобілів із гучними вихлопами. Під обмеження потрапляють машини без…

22.08.2025

Уряд запровадив 50% компенсацію автоцивілки для ветеранів та постраждалих у війні

Українські ветерани та люди з інвалідністю внаслідок війни зможуть сплачувати лише половину вартості полісів обов'язкового…

22.08.2025

Новий Jeep Cherokee дебютував у США з гібридною установкою на 213 к.с.

Компанія Jeep представила в США нове, 6-t покоління кросовера Cherokee, який залишав лінійку марки на…

22.08.2025