Новини

Імпорт автогазу в Україні рекордно зріс

Share

Поставки імпортного автогазу в Україні з початку серпня склали 71 тисячу тонн, що більше на 12 тисяч тонн або 20% порівняно з аналогічним періодом минулого місяця.

За даними Консалтингової групи «А-95», це рекордний за півмісяця показник в 2021 році.

Імпорт зрідженого газу з Росії збільшився на 48%, до 32,5 тис. Т. Поставки «Роснефти» досягли 14 тис. Т. Найбільші обсяги адресовані компаніям «Сокар» (5 тис. Т) і «БРСМ-нафта» (4, 5 тис. т). Так само одержувачами ресурсу виступили «Мадокс» (1,6 тис. Т), WOG (1,3 тис. Т), «КЛО» (1,1 тис. Т), «БС ойл» (0,3 тис. Т ) і по 200 т «Надія» і «Мартін трейд». За словами трейдерів, на адресу ряду покупців поставки відбуваються із затримками, а деякі покупці і зовсім поки не отримували законтрактований на серпень ресурс.

«Лукойл» за звітний період поставив 6,4 тис. Т, що на 26% більше, ніж минулого місяця. Тривають активні поставки ресурсу «ІНК». З «Іркурска» поставлено 5,5 тис. Т, больщінства з яких – на адресу «Евромін Енерджі». Поставки з перевалок «Газенергосеті» за 2 тижні серпня склали близько 2,1 тис. Т що більше порівняно з аналогічним періодом минулого місяця на 24%. У той же час, з 9-15 серпня відвантажено лише 390 т.

Також в період 9-15 серпня припинилися поставки ресурсу «Сургутнефтегаза».

Імпорт казахстанського ресурсу залізничним транспортом зріс на 1 тис. Т і склав 16,6 тис. Т. При цьому відвантаження «ТШО» скоротилися на 0,5 тис. Т, до 12,6 тис. Т. Зросли обсяги виробників «Жаікмунай» і Gas Processing, які експортували в Україну 1,5 тис. т і 1,7 тис. ресурсу відповідно.

Імпорт з Білорусі зріс на 21%, до 9,3 тис. Т., За рахунок збільшення відвантажень з Мозирського НПЗ. Білоруський ГПЗ зберіг поставки в Україну на рівні минулого місяця.

У першій половині серпня активізувався імпорт ЗВГ через західний кордон і з Литви: + 34% до звітного періоду і 5,4 тис. Т в результаті. У серпні було поставлено 1,8 тис. Т ресурсу виробництва Orlen Lietuva. Одержувачами ресурсу виступили WOG (0,8 тис. Т), «Надія» (0,5 тис. Т), і по 240 т «КЛО» та «ОККО».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024