Новини

Імпорт автогазу в Україні рекордно зріс

Share

Поставки імпортного автогазу в Україні з початку серпня склали 71 тисячу тонн, що більше на 12 тисяч тонн або 20% порівняно з аналогічним періодом минулого місяця.

За даними Консалтингової групи «А-95», це рекордний за півмісяця показник в 2021 році.

Імпорт зрідженого газу з Росії збільшився на 48%, до 32,5 тис. Т. Поставки «Роснефти» досягли 14 тис. Т. Найбільші обсяги адресовані компаніям «Сокар» (5 тис. Т) і «БРСМ-нафта» (4, 5 тис. т). Так само одержувачами ресурсу виступили «Мадокс» (1,6 тис. Т), WOG (1,3 тис. Т), «КЛО» (1,1 тис. Т), «БС ойл» (0,3 тис. Т ) і по 200 т «Надія» і «Мартін трейд». За словами трейдерів, на адресу ряду покупців поставки відбуваються із затримками, а деякі покупці і зовсім поки не отримували законтрактований на серпень ресурс.

«Лукойл» за звітний період поставив 6,4 тис. Т, що на 26% більше, ніж минулого місяця. Тривають активні поставки ресурсу «ІНК». З «Іркурска» поставлено 5,5 тис. Т, больщінства з яких – на адресу «Евромін Енерджі». Поставки з перевалок «Газенергосеті» за 2 тижні серпня склали близько 2,1 тис. Т що більше порівняно з аналогічним періодом минулого місяця на 24%. У той же час, з 9-15 серпня відвантажено лише 390 т.

Також в період 9-15 серпня припинилися поставки ресурсу «Сургутнефтегаза».

Імпорт казахстанського ресурсу залізничним транспортом зріс на 1 тис. Т і склав 16,6 тис. Т. При цьому відвантаження «ТШО» скоротилися на 0,5 тис. Т, до 12,6 тис. Т. Зросли обсяги виробників «Жаікмунай» і Gas Processing, які експортували в Україну 1,5 тис. т і 1,7 тис. ресурсу відповідно.

Імпорт з Білорусі зріс на 21%, до 9,3 тис. Т., За рахунок збільшення відвантажень з Мозирського НПЗ. Білоруський ГПЗ зберіг поставки в Україну на рівні минулого місяця.

У першій половині серпня активізувався імпорт ЗВГ через західний кордон і з Литви: + 34% до звітного періоду і 5,4 тис. Т в результаті. У серпні було поставлено 1,8 тис. Т ресурсу виробництва Orlen Lietuva. Одержувачами ресурсу виступили WOG (0,8 тис. Т), «Надія» (0,5 тис. Т), і по 240 т «КЛО» та «ОККО».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлення даних у ТЦК з 18 травня: чи зможуть забрати в ухилянтів квартиру та авто

Після набрання чинності новим законодавством про мобілізацію, неявка до ТЦК може стати приводом для арешту та подальшого…

27.04.2024

Названий найнадійніший двигун Toyota у 2024 році

Більшість моторів Toyota здатні похвалитися куленепробивною репутацією з точки зору надійності, з якою можуть конкурувати…

27.04.2024

Нове покоління одного з найдешевших кросоверів Volkswagen показали на перших зображеннях

Компанія Volkswagen уперше показала субкомпактний «паркетник» T-Roc у 2017 році, а потім провела рестайлінг першого…

27.04.2024

Мотори-довгожителі: вони залишалися у виробництві десятиліттями

Розробка двигуна автомобіля дорога і складна, тому автовиробники намагаються використовувати їх якнайдовше. Але деяким моторам…

26.04.2024

Як купувати вживаний автомобіль

Уживаний автомобіль зазвичай купують, якщо не вистачає грошей на покупку нового. Або це буде перший…

26.04.2024

Nissan наповнить ринок недорогими електрокарами і гібридами

Nissan планує активну електрифікацію модельного ряду - до 2027 року дебютують одразу 16 електричних та…

26.04.2024