Новини

Імпорт автогазу в Україні рекордно зріс

Share

Поставки імпортного автогазу в Україні з початку серпня склали 71 тисячу тонн, що більше на 12 тисяч тонн або 20% порівняно з аналогічним періодом минулого місяця.

За даними Консалтингової групи «А-95», це рекордний за півмісяця показник в 2021 році.

Імпорт зрідженого газу з Росії збільшився на 48%, до 32,5 тис. Т. Поставки «Роснефти» досягли 14 тис. Т. Найбільші обсяги адресовані компаніям «Сокар» (5 тис. Т) і «БРСМ-нафта» (4, 5 тис. т). Так само одержувачами ресурсу виступили «Мадокс» (1,6 тис. Т), WOG (1,3 тис. Т), «КЛО» (1,1 тис. Т), «БС ойл» (0,3 тис. Т ) і по 200 т «Надія» і «Мартін трейд». За словами трейдерів, на адресу ряду покупців поставки відбуваються із затримками, а деякі покупці і зовсім поки не отримували законтрактований на серпень ресурс.

«Лукойл» за звітний період поставив 6,4 тис. Т, що на 26% більше, ніж минулого місяця. Тривають активні поставки ресурсу «ІНК». З «Іркурска» поставлено 5,5 тис. Т, больщінства з яких – на адресу «Евромін Енерджі». Поставки з перевалок «Газенергосеті» за 2 тижні серпня склали близько 2,1 тис. Т що більше порівняно з аналогічним періодом минулого місяця на 24%. У той же час, з 9-15 серпня відвантажено лише 390 т.

Також в період 9-15 серпня припинилися поставки ресурсу «Сургутнефтегаза».

Імпорт казахстанського ресурсу залізничним транспортом зріс на 1 тис. Т і склав 16,6 тис. Т. При цьому відвантаження «ТШО» скоротилися на 0,5 тис. Т, до 12,6 тис. Т. Зросли обсяги виробників «Жаікмунай» і Gas Processing, які експортували в Україну 1,5 тис. т і 1,7 тис. ресурсу відповідно.

Імпорт з Білорусі зріс на 21%, до 9,3 тис. Т., За рахунок збільшення відвантажень з Мозирського НПЗ. Білоруський ГПЗ зберіг поставки в Україну на рівні минулого місяця.

У першій половині серпня активізувався імпорт ЗВГ через західний кордон і з Литви: + 34% до звітного періоду і 5,4 тис. Т в результаті. У серпні було поставлено 1,8 тис. Т ресурсу виробництва Orlen Lietuva. Одержувачами ресурсу виступили WOG (0,8 тис. Т), «Надія» (0,5 тис. Т), і по 240 т «КЛО» та «ОККО».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які автомобілі не підходять для зимових умов

До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…

21.11.2024

Названо порушення через які можна втратити водійські права

За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…

21.11.2024

5 ефективних способів захистити авто від зимових умов без гаража

Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…

21.11.2024

Автомобілістам пояснили, чи варто купувати вживаний електромобіль

Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…

21.11.2024

Експерти дали поради, що робити, якщо ваш електромобіль розрядився

Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…

21.11.2024

Офіційно оголошено ціни на електричний Volkswagen e-Transporter

Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…

21.11.2024