В Україні не виготовляють достатньої кількості автомобілів. У липні таких машин було лише трохи більше 1000. Усі — методом SKD;

Через низький рівень економіки, в українців низька купівельна спроможність. Як дослідили експерти Інституту досліджень авторинку, 60% продажів в Україні — це вживані авто вартістю 2-10 тисяч доларів;

Автомобілів на внутрішньому ринку не вистачає, існує дефіцит. Попит задовольняють імпортом вживаних авто з-за кордону.

У липні імпорт легковиків з пробігом склав 40% від загальної кількості придбаних авто протягом місяця. У аналітиці вторинного авторинку експерти довели, що зі збільшенням імпорту зростає і кількість внутрішніх продажів. Український авторинок та ціни на ньому залежать від ввезення вживаних авто з-за кордону.

То що може відбутися?

Авто з пробігом в країнах Союзу можуть подорожчати. Нових авто заводи виготовлять менше, отже і менше машин потрапить на вторинний ринок. Попит на купівлю машин залишиться на тому ж рівні, оскільки існує потреба в мобільності. В умовах пандемії COVID-19 бажання пересуватися індивідуально, а не громадському транспорті, навпаки може зростати. Більше європейців надаватимуть перевагу купівлі саме вживаного авто.

Автомобілів для експорту в Україну може стати менше. А отже зростатиме їх ціна. Щоб здешевити вартість авто в Україні, “в хід” можуть піти автомобілі з великими пробігами чи прихованими дефектами технічного стану. Наприклад, постраждалі від нещодавніх повеней в Європі.

Так тимчасова зупинка автомобілебудівних заводів в світі та пандемія COVID-19 може призвести до подорожчання вживаних автомобілів в Україні та погіршення якості машин, які ввозитимуть.