Новини

Tesla Semi не відстає від дизельних вантажівок по характеристикам

Share

У звіті Tesla Impact Report 2020 говориться, позитивний прогноз для електричного вантажівки пов’язаний з більш високим допуском по вазі для таких автомобілів в США і ЄС, а також з удосконаленням акумуляторів.

Коли Tesla вперше показала Semi в листопаді 2017 року, багато критики сумнівалися, що повністю електрична надпотужна вантажівка зможе дотримуватися розрахункових показників корисного навантаження при досягненні стадії виробництва. І ось в цьому році, схоже, що корисне навантаження Tesla Semi буде порівнянна з дизельним вантажівкою класу 8, згідно зі звітом компанії за 2020 рік.

Для цього є дві основні причини: Tesla домоглася значних успіхів в області акумуляторних технологій з 2017 року, а регулюючі органи США і ЄС з тих пір затвердили вищі норми ваги для важких електричних вантажівок.

Починаючи з останнього, в звіті Tesla Impact Report 2020 говориться, що в Європейському союзі електричні напівпричепи можуть бути на 2 тонни важче дизельних еквівалентів, в той час як в США допустиме відхилення становить 0,9 тонни.

«Оскільки як США, так і ЄС схвалили більш високий допуск по вазі для електричних великовантажних вантажівок, ми очікуємо, що корисне навантаження буде як мінімум такою ж високою, як і для вантажівки з дизельним двигуном», – йдеться в звіті.

Що стосується технології акумуляторів, то в 2017 році багато аналітиків і експерти підрахували, що Tesla буде потрібно акумуляторна батарея від 600 до 1000 кВтг для виробництва варіантів Semi на 483 км і 805 км. Оскільки агрегат потужністю 600 кВт • год важить близько 3 629 кг, він з’їдає корисне навантаження, оскільки вантажівки класу 8 мають межа загальної вантажопідйомності 36 287 кг.

Проте, Tesla стверджує, що з моменту створення Semi вона домоглася помітних успіхів в технологіях виробництва акумуляторів, в тому числі представила 4680 акумуляторних елементів. Оскільки ці елементи легше, але мають більш високу щільність енергії, вони можуть зменшити вагу автомобіля, тим самим роблячи можливою більш високу корисне навантаження.

«При повному завантаженні Tesla Semi повинен бути в змозі досягти дальності більш 805 км, що досягається за рахунок аеродинаміки і високоефективних двигунів. Ця вантажівка зможе досягти ККД більше 0,5 милі на кВтг », – повідомляють в компанії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024

Чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива чи квасу

Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…

22.11.2024