Новини

Tesla Semi не відстає від дизельних вантажівок по характеристикам

У звіті Tesla Impact Report 2020 говориться, позитивний прогноз для електричного вантажівки пов’язаний з більш високим допуском по вазі для таких автомобілів в США і ЄС, а також з удосконаленням акумуляторів.

Коли Tesla вперше показала Semi в листопаді 2017 року, багато критики сумнівалися, що повністю електрична надпотужна вантажівка зможе дотримуватися розрахункових показників корисного навантаження при досягненні стадії виробництва. І ось в цьому році, схоже, що корисне навантаження Tesla Semi буде порівнянна з дизельним вантажівкою класу 8, згідно зі звітом компанії за 2020 рік.

Для цього є дві основні причини: Tesla домоглася значних успіхів в області акумуляторних технологій з 2017 року, а регулюючі органи США і ЄС з тих пір затвердили вищі норми ваги для важких електричних вантажівок.

Починаючи з останнього, в звіті Tesla Impact Report 2020 говориться, що в Європейському союзі електричні напівпричепи можуть бути на 2 тонни важче дизельних еквівалентів, в той час як в США допустиме відхилення становить 0,9 тонни.

«Оскільки як США, так і ЄС схвалили більш високий допуск по вазі для електричних великовантажних вантажівок, ми очікуємо, що корисне навантаження буде як мінімум такою ж високою, як і для вантажівки з дизельним двигуном», – йдеться в звіті.

Що стосується технології акумуляторів, то в 2017 році багато аналітиків і експерти підрахували, що Tesla буде потрібно акумуляторна батарея від 600 до 1000 кВтг для виробництва варіантів Semi на 483 км і 805 км. Оскільки агрегат потужністю 600 кВт • год важить близько 3 629 кг, він з’їдає корисне навантаження, оскільки вантажівки класу 8 мають межа загальної вантажопідйомності 36 287 кг.

Проте, Tesla стверджує, що з моменту створення Semi вона домоглася помітних успіхів в технологіях виробництва акумуляторів, в тому числі представила 4680 акумуляторних елементів. Оскільки ці елементи легше, але мають більш високу щільність енергії, вони можуть зменшити вагу автомобіля, тим самим роблячи можливою більш високу корисне навантаження.

«При повному завантаженні Tesla Semi повинен бути в змозі досягти дальності більш 805 км, що досягається за рахунок аеродинаміки і високоефективних двигунів. Ця вантажівка зможе досягти ККД більше 0,5 милі на кВтг », – повідомляють в компанії.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025

Renault тестує нове купе-кросовер у Південній Кореї (ФОТО)

Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…

30.10.2025