В Україні, як і в усьому світі, стрімко набирають популярність автомобілі на електричній тязі. Однак технологія ще не досконала. Через це електромобілі поступаються за деякими критеріями класичним автомобілям, які працюють на вуглеводнях.
Видання HEvCars дало 10 простих порад власникам електрокарів, які дозволять збільшити запас ходу.
Безумовно, використання максимального крутного моменту електромобіля прямо на старті приносить величезне задоволення. Спокуса практикувати подібне досить велика. Але потрібно пам’ятати, що на старті витрачається дуже багато енергії. Особливо, якщо цей старт різкий.
Намагайтеся підтримувати свій швидкісний режим під час їзди в межах економічних показників. На панелі приладів більшості електрокарів є відповідна шкала. Звертайте на це увагу.
Використовуйте рекуперативне гальмування в будь-якому зручному для цього випадку. При цьому варто попередньо ввімкнути налаштування цієї функції на максимум. Використовуйте гальма електромобіля лише тоді, коли вони необхідні.
На обігрів салону витрачається величезна кількість енергії. Намагайтеся взимку покладатися лише на локальні точки обігріву (сидіння і кермо).
Крім того, попередньо прогрівайте електромобіль коли він підключений до мережі, так ви сядете в уже прогрітий салон і зможете менше використовувати клімат-контроль під час водіння.
Тут все по аналогії з обігрівом. Кондиціонер теж досить ненажерливий. Можна їздити в теплу пору року з відкритими вікнами. Це позначиться на аеродинаміці автомобіля, але не критично.
Статистика показує, що приблизно четверта частина всіх водіїв їздить на автомобілі з неправильно накачаними колесами. Це не тільки збільшує енергоспоживання, але і може призвести до передчасного зносу протектора.
Не перевантажуйте автомобіль і намагайтеся їздити з мінімальною кількістю другорядних предметів у салоні.
Тут все те ж саме, що і в попередньому пункті. Зовнішні аксесуари можуть зробити автомобіль важче. Довіртеся оригінальним параметрам.
Намагайтеся їздити по заздалегідь спланованим маршрутами, які потребують менше енергії. Уникайте ділянок з інтенсивним рухом, якщо це можливо.
Розраховуйте час зарядки так, щоб перед тим, як відправитися в дорогу, акумуляторна батарея вашого електромобіля була повністю заряджена. Це дозволить «виграти» пару кілометрів, якщо електромобіль довго простоював без підзарядки від мережі.
Подібне розпорядження часом зарядки збільшить не тільки запас ходу, але і допоможе заощадити на різниці тарифів, якщо ви наприклад використовуєте “нічний тариф” для “таймерної” підзарядки електрокара.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment