Протягом декількох останніх місяців ціни на б / у авто в усьому світі росли по експоненті. Однак тепер, як показує аналітика зарубіжних колег, вони почали знижуватися. Про це повідомляє Автопортал.
Почалося все ще півтора роки тому з розпалом пандемії. Через небажання їздити на громадському транспорті багато людей стали активно розглядати можливість покупки особистого автомобіля. Зрозуміло, найбільший попит стався на вторинному ринку. Як наслідок, автомобілі стали мало не на вагу золота, а це, в свою чергу, призвело до зростання цін.
Ще одна причина – брак нових автомобілів. Через глобальне дефіциту комп’ютерних мікросхем, необхідних для виробництва нових машин, багато дилерів позбулися складських запасів. У підсумку, ті люди, які хотіли придбати авто без пробігу, стали купувати старі автомобілі, також приклавши свою руку до ажіотажу на вторинному ринку.
У підсумку, за час пандемії на одному з найбільших авторинків світу, в США, ціни на старі машини виросли на 40%! Мало того, деякі моделі автомобілів продавали дорожче, ніж вони коштують / коштували новими.
Рекордним же по зростанню став червня 2021 року: тоді середня ціна уживаного автомобіля в Сполучених Штатах вперше перевищила 25 000 доларів США, що на 26% більше, ніж роком раніше, і на 29% більше, ніж два роки тому.
Однак тепер настав переломний момент: згідно зі звітом Manheim Index, в перші тижні липня ціни на б / у авто знизилися на 1,7% в розрізі за місяць.
Є й конкретні приклади: наприклад, видання autoblog.com зазначає, що один з дилерів із продажу старих машин в Детройті почав робити знижки – наприклад, на машині за 20 000 доларів можна зекономити 500 доларів.
Як би там не було, але більшість експертів сходяться на думці, що пік максимальних цін на б / у авто вже пройдено. В інтерв’ю виданню CNN старший економіст компанії Cox Automotive Чарлі Чесбро зазначив, що в найближчі чотири-вісім тижнів покупці, швидше за все, почнуть помічати зниження вартості машин, проте сильно радіти не варто – навряд чи ціни опустяться нижче тих цифр, що були до пандемії.
В Україні також почали знижуватися ціни на б / у авто. Як повідомляє видання autoconslating.ua, на це вплинуло послаблення карантинних обмежень і введення пільгового періоду розмитнення «евроблях». Зараз за старі машини в Україні просять стільки ж, скільки рівно рік тому – влітку 2020 го. Представника спадщини радянського автопрому в робочому стані можна купити за 300-500 доларів, а «іномарки» коштують від 2 000 доларів. Подешевшали і авто з Америки, але тут вже, очевидно, зіграли роль вищезгадані зміни на самому внутрішньому ринку США.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment