Компанія Volvo ухвалить нову найману-стратегію для своїх моделей. Відповідно до неї, марка відмовиться від буквено-цифрових позначень, які вона використовує з 1995 року. Замість цього шведські машини отримають імена власні. Про це повідомляєу Автопортал.
Іншими словами, в історію підуть торгові марки XC60, V90, S60 і ін., Які за десятиліття стали воістину легендарними. Як заявив в інтерв’ю виданню Autocar, Хакан Самуельсон , першою моделлю з абсолютно новою назвою стане наступник флагманського кросовера XC90.
За словами СЕО марки, нововведення пов’язане з тим, що Vovlo чекає трансформація в виробника виключно електричних автомобілів. Мета – зробити імена автомобілів більш емоційними в противагу добре знаним комбінаціям букв і чисел.
При виборі нового автомобіля покупці особливо звертають увагу на надійність, адже сучасні машини коштують значних…
Перехід на зимові шини давно став обов'язковим для більшості водіїв, але не менше уваги варто…
Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…
Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…
Незважаючи на те, що частка Tesla на ринку США скоротилася майже вдвічі порівняно з піковим…
Попит на компактні хетчбеки залишається високим, попри бум популярності кросоверів. Маленькі міські автомобілі продовжують залишатися…
Leave a Comment