Компанія Volvo ухвалить нову найману-стратегію для своїх моделей. Відповідно до неї, марка відмовиться від буквено-цифрових позначень, які вона використовує з 1995 року. Замість цього шведські машини отримають імена власні. Про це повідомляєу Автопортал.
Іншими словами, в історію підуть торгові марки XC60, V90, S60 і ін., Які за десятиліття стали воістину легендарними. Як заявив в інтерв’ю виданню Autocar, Хакан Самуельсон , першою моделлю з абсолютно новою назвою стане наступник флагманського кросовера XC90.
За словами СЕО марки, нововведення пов’язане з тим, що Vovlo чекає трансформація в виробника виключно електричних автомобілів. Мета – зробити імена автомобілів більш емоційними в противагу добре знаним комбінаціям букв і чисел.
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Leave a Comment