Новини

Новий позашляховик Mercedes EQE з’явиться в 2022 році

Mercedes підтвердив, що третій повністю електричний позашляховик з’явиться в 2022 році нарівні з виходом конкурента – моделі Tesla Model X. EQE є частиною прагнення Mercedes розширити свій асортимент повністю електричних автомобілів з логотипом EQ, щоб до 2025 року у нього був електрокар в кожному сегменті.

Це не буде найбільший електричний позашляховик Mercedes, який ми побачимо в найближчі роки, але він буде позиціонуватися у верхній частині лінійки електромобілів компанії, розташовуючись над EQC і меншими позашляховиками EQA і EQB.

Прототип новинки вже був помічений в Нюрбургринзі. Щільний камуфляж ускладнює розпізнавання дрібних деталей, але ясно, що моделі EQE матимуть тонкі світлодіодні фари, які зливаються в єдину решітку радіатора. Починаючи з задніх стійок, позашляховик набуває більш традиційні пропорції 4х4. У порівнянні з EQC, зміни стилю включають більш короткий капот, довшу колісну базу і більш стріловидну кабіну.

EQE спиратиметься на ту ж платформу EVA2, що і EQS. Це також знаменує собою відхід від угод, встановлених EQC, який використовує модифіковану версію платформи GLC, а не спеціалізовану електричну архітектуру. Платформа EVA2 має модульну структуру, і очікується, що Mercedes представить широкий спектр силових агрегатів і варіантів акумуляторів для всієї лінійки EQE. Фактично, німецький бренд вже зареєстрував товарні знаки для цілого ряду моделей, від EQE 300 до EQE 600.

Шасі зроблено з суміші стали, алюмінію та вуглецевого волокна, щоб мінімізувати вагу, і воно повинно бути в змозі розмістити акумуляторну батарею на 100 кВт • год, якщо специфікації EQS відповідають вимогам. Mercedes припустив, що така батарея дозволить проїхати до 692 км. Однак такий показник напевно буде відповідати топової версії моделі. Очікується, що в лінійці EQE також з’являться дешевші версії, оснащені батареєю меншої ємності і зменшеним запасом ходу.

Крім забезпечення можливості установки в EQE великий батареї, Mercedes також приділяє пріоритетну увагу надшвидкої підзарядці з новою архітектурою. EQE повинен заряджатися до 350 кВт, що забезпечує зарядку батареї на 80% приблизно за 20 хвилин. Фірма також співпрацює з такими постачальниками, як Ionity і Shell Recharge, щоб надати своїм майбутнім водіям електромобілів зручний доступ до станцій швидкої зарядки.

Заглядаючи в майбутнє, Mercedes запустить в наступному році першокласний позашляховик EQS, який в кінцевому підсумку породить власний варіант Maybach. G-Class також стане повністю електричним в 2024 році з підтвердженою моделлю під назвою EQG, а в 2025 році компанія запустить платформу MB.AE наступного покоління в міру того, як вона перетворюється в чисто електричного виробника.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Верховна Рада розглядає медичні перевірки для водіїв старше 65 років

Верховна Рада розглядає законопроєкт, який може суттєво змінити правила керування автомобілем для водіїв старшого віку.…

20.11.2025

Як правильно користуватися режимом N на АКПП

Багато водіїв знають, що режим N - нейтраль в автоматичній коробці передач - призначений для…

20.11.2025

BMW представила оновлений iX3 2026 із рекордною автономністю для електрокросоверів

BMW представила оновлений iX3 2026, який має всі шанси змінити розстановку сил у сегменті електрокросоверів.…

20.11.2025

Що загрожує власникам прострочених “євроблях” під час воєнного стану

Попри воєнний стан, питання штрафів для власників авто на іноземній реєстрації залишається актуальним. Тисячі водіїв…

20.11.2025

В Україні загострюється дефіцит дизелю: ціни можуть зрости ще на 2–3 грн

В Україні загострилася ситуація з дизельним пальним, і ціни можуть зрости. Про це попереджає директор…

20.11.2025

Названо 4 звички водіїв, які сильно збільшують витрату палива

Багато водіїв скаржаться, що виробники занижують показники витрати палива. Однак часто підвищена витрата виникає через…

20.11.2025