Новини

Новий позашляховик Mercedes EQE з’явиться в 2022 році

Mercedes підтвердив, що третій повністю електричний позашляховик з’явиться в 2022 році нарівні з виходом конкурента – моделі Tesla Model X. EQE є частиною прагнення Mercedes розширити свій асортимент повністю електричних автомобілів з логотипом EQ, щоб до 2025 року у нього був електрокар в кожному сегменті.

Це не буде найбільший електричний позашляховик Mercedes, який ми побачимо в найближчі роки, але він буде позиціонуватися у верхній частині лінійки електромобілів компанії, розташовуючись над EQC і меншими позашляховиками EQA і EQB.

Прототип новинки вже був помічений в Нюрбургринзі. Щільний камуфляж ускладнює розпізнавання дрібних деталей, але ясно, що моделі EQE матимуть тонкі світлодіодні фари, які зливаються в єдину решітку радіатора. Починаючи з задніх стійок, позашляховик набуває більш традиційні пропорції 4х4. У порівнянні з EQC, зміни стилю включають більш короткий капот, довшу колісну базу і більш стріловидну кабіну.

EQE спиратиметься на ту ж платформу EVA2, що і EQS. Це також знаменує собою відхід від угод, встановлених EQC, який використовує модифіковану версію платформи GLC, а не спеціалізовану електричну архітектуру. Платформа EVA2 має модульну структуру, і очікується, що Mercedes представить широкий спектр силових агрегатів і варіантів акумуляторів для всієї лінійки EQE. Фактично, німецький бренд вже зареєстрував товарні знаки для цілого ряду моделей, від EQE 300 до EQE 600.

Шасі зроблено з суміші стали, алюмінію та вуглецевого волокна, щоб мінімізувати вагу, і воно повинно бути в змозі розмістити акумуляторну батарею на 100 кВт • год, якщо специфікації EQS відповідають вимогам. Mercedes припустив, що така батарея дозволить проїхати до 692 км. Однак такий показник напевно буде відповідати топової версії моделі. Очікується, що в лінійці EQE також з’являться дешевші версії, оснащені батареєю меншої ємності і зменшеним запасом ходу.

Крім забезпечення можливості установки в EQE великий батареї, Mercedes також приділяє пріоритетну увагу надшвидкої підзарядці з новою архітектурою. EQE повинен заряджатися до 350 кВт, що забезпечує зарядку батареї на 80% приблизно за 20 хвилин. Фірма також співпрацює з такими постачальниками, як Ionity і Shell Recharge, щоб надати своїм майбутнім водіям електромобілів зручний доступ до станцій швидкої зарядки.

Заглядаючи в майбутнє, Mercedes запустить в наступному році першокласний позашляховик EQS, який в кінцевому підсумку породить власний варіант Maybach. G-Class також стане повністю електричним в 2024 році з підтвердженою моделлю під назвою EQG, а в 2025 році компанія запустить платформу MB.AE наступного покоління в міру того, як вона перетворюється в чисто електричного виробника.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Верховна Рада готує суворі штрафи за гучні авто та мотоцикли

Верховна Рада готує жорсткі нововведення для власників гучних автомобілів та мотоциклів. У парламенті зареєстровано законопроєкт…

01.10.2025

ТОП-7 причин, чому робота на холостих обертах повільно вбиває автомобіль

Зимова зупинка автомобіля - поширене явище серед українських водіїв, але воно несе чимало ризиків для…

01.10.2025

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025