Новини

Новий позашляховик Mercedes EQE з’явиться в 2022 році

Share

Mercedes підтвердив, що третій повністю електричний позашляховик з’явиться в 2022 році нарівні з виходом конкурента – моделі Tesla Model X. EQE є частиною прагнення Mercedes розширити свій асортимент повністю електричних автомобілів з логотипом EQ, щоб до 2025 року у нього був електрокар в кожному сегменті.

Це не буде найбільший електричний позашляховик Mercedes, який ми побачимо в найближчі роки, але він буде позиціонуватися у верхній частині лінійки електромобілів компанії, розташовуючись над EQC і меншими позашляховиками EQA і EQB.

Прототип новинки вже був помічений в Нюрбургринзі. Щільний камуфляж ускладнює розпізнавання дрібних деталей, але ясно, що моделі EQE матимуть тонкі світлодіодні фари, які зливаються в єдину решітку радіатора. Починаючи з задніх стійок, позашляховик набуває більш традиційні пропорції 4х4. У порівнянні з EQC, зміни стилю включають більш короткий капот, довшу колісну базу і більш стріловидну кабіну.

EQE спиратиметься на ту ж платформу EVA2, що і EQS. Це також знаменує собою відхід від угод, встановлених EQC, який використовує модифіковану версію платформи GLC, а не спеціалізовану електричну архітектуру. Платформа EVA2 має модульну структуру, і очікується, що Mercedes представить широкий спектр силових агрегатів і варіантів акумуляторів для всієї лінійки EQE. Фактично, німецький бренд вже зареєстрував товарні знаки для цілого ряду моделей, від EQE 300 до EQE 600.

Шасі зроблено з суміші стали, алюмінію та вуглецевого волокна, щоб мінімізувати вагу, і воно повинно бути в змозі розмістити акумуляторну батарею на 100 кВт • год, якщо специфікації EQS відповідають вимогам. Mercedes припустив, що така батарея дозволить проїхати до 692 км. Однак такий показник напевно буде відповідати топової версії моделі. Очікується, що в лінійці EQE також з’являться дешевші версії, оснащені батареєю меншої ємності і зменшеним запасом ходу.

Крім забезпечення можливості установки в EQE великий батареї, Mercedes також приділяє пріоритетну увагу надшвидкої підзарядці з новою архітектурою. EQE повинен заряджатися до 350 кВт, що забезпечує зарядку батареї на 80% приблизно за 20 хвилин. Фірма також співпрацює з такими постачальниками, як Ionity і Shell Recharge, щоб надати своїм майбутнім водіям електромобілів зручний доступ до станцій швидкої зарядки.

Заглядаючи в майбутнє, Mercedes запустить в наступному році першокласний позашляховик EQS, який в кінцевому підсумку породить власний варіант Maybach. G-Class також стане повністю електричним в 2024 році з підтвердженою моделлю під назвою EQG, а в 2025 році компанія запустить платформу MB.AE наступного покоління в міру того, як вона перетворюється в чисто електричного виробника.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Які автомобілі не підходять для зимових умов

До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…

21.11.2024

Названо порушення через які можна втратити водійські права

За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…

21.11.2024

5 ефективних способів захистити авто від зимових умов без гаража

Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…

21.11.2024

Автомобілістам пояснили, чи варто купувати вживаний електромобіль

Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…

21.11.2024

Експерти дали поради, що робити, якщо ваш електромобіль розрядився

Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…

21.11.2024

Офіційно оголошено ціни на електричний Volkswagen e-Transporter

Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…

21.11.2024