Новини

Найдоступніші моделі Sandero і Logan хочуть зняти з виробництва: в чому причина

Share

Восени 2020 року Renault Group представила Sandero і Logan третього покоління. Минуло трохи більше півроку, і концерн має намір внести істотні зміни в специфікації бюджетників. Ну як мінімум в один з них.

Французьке видання L’argus повідомило про те, що виробник хоче відмовитися від виробництва найдешевшої версії Sandero в Європі. З огляду на, що Logan є рідним братом хетчбека, його повинна спіткати така ж доля.

Суть у чому: у Sandero існує три комплектації – Access, Essential і Comfort. Так ось, «порізати» мають намір саме базовий Sandero Access. В Європі за такий автомобіль просять без майже 9 000 євро. Logan Access, до слова, коштує приблизно таких же грошей.

Причина відмови криється в тому, що, незважаючи на дешевизну, можливості базового Сандеро вельми обмежені. І це вже видно з продажу – Sandero Access користується вкрай слабким успіхом на ринку (на неї припадає лише 3% продажів моделі, а на найдорожчу комплектацію Comfort – цілих 85%).

Строго кажучи, покупці не хочуть автомобіль без кондиціонера, електросклопідйомники і стереосистеми, та ще й з незабарвленими бамперами (а з ними – дверними ручками і корпусами дзеркал) і на сталевих колісних дисках. «Підливає масла в вогонь» і слабкий двигун – 1,0-літровий трициліндровий на 66 к.с. і 95 Нм (агрегат працює в парі з 6-ступінчастою МКПП).

Якщо «порожній» Sandero Access дійсно відправлять на пенсію, в строю залишаться тільки хороші оснащені Essential і Comfort. Але там і стартова ціна більше – майже 10 тис. Євро.

Втім, українським покупцям завчасно переживати не варто. Як видно, рішення стосується європейських машин, де Sandero і Logan продаються під брендом Dacia . Під материнської маркою Рено Sandero і Logan третього покоління ще не дебютували, тому в нашій країні поки все ще присутні моделі другої генерації.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024