Свого часу під час презентації Ілон Маск викликав справжній фурор в області дизайну легкових автомобілів. Його незграбні форми стали головною темою для обговорення, а суперечки не угосают і до цього дня. Сам Ілон Маск визнає оригінальність електропікапа «Тесли», яку не всі здатні зрозуміти і прийняти. При цьому він зізнався, що провал продажів моделі його не засмутить.
Маск не виключає, що електропікап може відлякати потенційних покупців своїм надто сміливим дизайном. При цьому глава компанії любить Cybertruck саме за його неповторну зовнішність. Він не схожий на інші автомобілі зі свого сегмента, що робить його унікальним.
Скептично налаштовані автоекперти чекають, що після перших цілком непоганих продажів піде спад попиту.
У перший час на позитивну динаміку буде працювати ентузіазм клієнтів, але це не може тривати довго. Після помітного скорочення угод Tesla все-таки зважиться на випуск електропікапа з більш традиційним дизайном.
Нагадаємо, що ще на початку 2021 року стало відомо, що до червня 2020 року було подолано рубіж в 650 тис. замовлень, але з тих пір офіційна статистика не оновлювалася. Зате неофіційні дані дозволяють стверджувати, що вже замовлено понад мільйон пікапів.
Відзначається, що близько 48% замовлень припадає на версію з двома електродвигунами вартістю від 49 900 доларів, при цьому пакет FSD замовлений в 66,76% випадків. Трохи менше припадає на найдорожчу версію пікапа з трьома моторами за 69 900 доларів (44,5%), зате частка машин з пакетом FSD в даному випадку досягає 85,28%. Цей набір функцій активної допомоги водієві на даному етапі еволюційного розвитку дозволяє автоматично проїжджати перехрестя і світлофори, опція оцінюється в 10 000 доларів.