Очікується, що до 2030 року на дорогах Німеччини буде 14 мільйонів електричних і гібридних транспортних засобів, оскільки найбільша економіка Європи намагається дотримуватися все більш суворі норми викидів. Як заявив у вівторок міністр економіки Пітер Альтмайер, прогноз по крайней мере на 40% вище за попередню оцінку через нещодавній сплеск продажів електромобілів. Очікується, що в цьому місяці на дорогах Німеччини буде близько 1 мільйона таких автомобілів.
«Це хороша новина для захисту клімату і декарбонізації», – сказав Альтмайер журналістам в Берліні. «Це також обов’язково вплине на споживання електроенергії».
Минулого тижня агентство Bloomberg News повідомило, що Європейський союз має намір запропонувати, щоб всі нові автомобілі, продані з 2035 року не мали викидів, в рамках безпрецедентного плану щодо приведення своєї економіки у відповідність з більш амбіційними кліматичними цілями.
Уряд Німеччини очікує, що зростання продажів електромобілів збільшить попит на електроенергію приблизно до 655 терават-годин до 2030 року, сказав Альтмайер з посиланням на попередні оцінки.
За даними Міжнародного енергетичного агентства, в 2018 році споживання склало 568 ТВт. В останні місяці автовиробники оголосили, що до кінця десятиліття більша частина або всі продажі в Європі будуть припадати на акумуляторні електромобілі. Volkswagen Group, найбільший виробник в регіоні, планує, що з 2030 року понад 70% продажів бренду становитимуть електромобілі.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment