Електрифікація автомобільної галузі продовжує набирати обертів. Якщо раніше виробники були зосереджені виключно на випуску класичних «розеткових» електромобілів, то тепер почали освоювати і альтернативні джерела енергії, в числі яких водень.
Поряд з іншими компаніями (Honda, Hyundai, Toyota, Jaguar, Land Rover, Stellantis, BMW і Great Wall) цю тенденцію підхопили і Renault. Вона має намір за допомогою водневих паливних елементів електрифікувати комерційний транспорт. Для того, щоб швидко включитися в гонку, французи підписали угоду з американським виробником електрохімічних генераторів і водневих заправок Plug Power. Проект отримав назву Hyvia.
Першим новітню установку отримає Renault Master. Автомобіль намір випустити в трьох модифікаціях: мікроавтобус на 15 осіб Citybus H2-TECH, вен Van H2-TECH і просторий фургон Chassis Cab H2-TECH. У пасажирського буса запас ходу складе не менше 300 км, а у фургонів – 500 і 250 км відповідно. Всі модифікації являють собою гібрид водневого і батарейного електромобіля. Їх обладнають акумуляторною батареєю на 33 кВтг і балонами для водню на 3-7 кг. Презентують новинки до кінця 2021 року.
Користування покажчиками поворотів - це не формальність, а важливий елемент безпечного водіння. Кожен водій зобов'язаний…
Моторне масло - це не просто витратний матеріал, а дуже важлива рідина для стабільної роботи…
Кілька років тому Audi слідом за Volkswagen та іншими великими виробниками оголосила про плани щодо…
Більшість водіїв вважають, що літня спека шкодить лише лакофарбовому покриттю та шинам, проте насправді негативний…
Серед багатьох водіїв досі поширений міф, що високооктановий бензин - А-98 або А-100 - здатен…
Дизельні кросовери - це не просто економічні автомобілі, а справжні "довгожителі", здатні витримати сотні тисяч…
Leave a Comment