Електрифікація автомобільної галузі продовжує набирати обертів. Якщо раніше виробники були зосереджені виключно на випуску класичних «розеткових» електромобілів, то тепер почали освоювати і альтернативні джерела енергії, в числі яких водень.
Поряд з іншими компаніями (Honda, Hyundai, Toyota, Jaguar, Land Rover, Stellantis, BMW і Great Wall) цю тенденцію підхопили і Renault. Вона має намір за допомогою водневих паливних елементів електрифікувати комерційний транспорт. Для того, щоб швидко включитися в гонку, французи підписали угоду з американським виробником електрохімічних генераторів і водневих заправок Plug Power. Проект отримав назву Hyvia.
Першим новітню установку отримає Renault Master. Автомобіль намір випустити в трьох модифікаціях: мікроавтобус на 15 осіб Citybus H2-TECH, вен Van H2-TECH і просторий фургон Chassis Cab H2-TECH. У пасажирського буса запас ходу складе не менше 300 км, а у фургонів – 500 і 250 км відповідно. Всі модифікації являють собою гібрид водневого і батарейного електромобіля. Їх обладнають акумуляторною батареєю на 33 кВтг і балонами для водню на 3-7 кг. Презентують новинки до кінця 2021 року.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment