Електрифікація автомобільної галузі продовжує набирати обертів. Якщо раніше виробники були зосереджені виключно на випуску класичних «розеткових» електромобілів, то тепер почали освоювати і альтернативні джерела енергії, в числі яких водень.
Поряд з іншими компаніями (Honda, Hyundai, Toyota, Jaguar, Land Rover, Stellantis, BMW і Great Wall) цю тенденцію підхопили і Renault. Вона має намір за допомогою водневих паливних елементів електрифікувати комерційний транспорт. Для того, щоб швидко включитися в гонку, французи підписали угоду з американським виробником електрохімічних генераторів і водневих заправок Plug Power. Проект отримав назву Hyvia.
Першим новітню установку отримає Renault Master. Автомобіль намір випустити в трьох модифікаціях: мікроавтобус на 15 осіб Citybus H2-TECH, вен Van H2-TECH і просторий фургон Chassis Cab H2-TECH. У пасажирського буса запас ходу складе не менше 300 км, а у фургонів – 500 і 250 км відповідно. Всі модифікації являють собою гібрид водневого і батарейного електромобіля. Їх обладнають акумуляторною батареєю на 33 кВтг і балонами для водню на 3-7 кг. Презентують новинки до кінця 2021 року.
Volvo готується до повернення універсала XC70 у 2026 році — моделі, яка раніше зайняла особливу…
Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…
Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…
Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…
Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…
Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…
Leave a Comment