Електрифікація автомобільної галузі продовжує набирати обертів. Якщо раніше виробники були зосереджені виключно на випуску класичних «розеткових» електромобілів, то тепер почали освоювати і альтернативні джерела енергії, в числі яких водень.
Поряд з іншими компаніями (Honda, Hyundai, Toyota, Jaguar, Land Rover, Stellantis, BMW і Great Wall) цю тенденцію підхопили і Renault. Вона має намір за допомогою водневих паливних елементів електрифікувати комерційний транспорт. Для того, щоб швидко включитися в гонку, французи підписали угоду з американським виробником електрохімічних генераторів і водневих заправок Plug Power. Проект отримав назву Hyvia.
Першим новітню установку отримає Renault Master. Автомобіль намір випустити в трьох модифікаціях: мікроавтобус на 15 осіб Citybus H2-TECH, вен Van H2-TECH і просторий фургон Chassis Cab H2-TECH. У пасажирського буса запас ходу складе не менше 300 км, а у фургонів – 500 і 250 км відповідно. Всі модифікації являють собою гібрид водневого і батарейного електромобіля. Їх обладнають акумуляторною батареєю на 33 кВтг і балонами для водню на 3-7 кг. Презентують новинки до кінця 2021 року.
Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…
Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…
З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…
Закордонний портал TopSpeed оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…
Leave a Comment