Новини

Дешевше нікуди: електричний Renault 5 здивує своєю ціною

До 2030 року французький виробник Renault значно прискорить перехід на електромобілі за рахунок реорганізації виробництва, створення нових торгових підрозділів і залучення нових партнерів. Мета полягає в тому, щоб до того часу компанія мала повний асортимент електромобілів, а річні продажі електромобілів досягли одного мільйона одиниць, передає Green Deal.

Про ці амбіційні наміри заявив генеральний директор Renault Лука де Мео, який також розповів, як вони будуть реалізовані. Основна мета бренду – знизити ціни на електромобілі, тому що, за словами Де Мео, «набагато простіше продати електромобіль вартістю 20 000 або 25 000 євро, ніж один за 40 000 євро».

Renault усвідомлює, що єдиний спосіб зробити це – знизити вартість акумуляторів. Глава компанії пояснив, що в автомобілі з нульовим рівнем викидів 10% витрат припадає на двигун, 20% – на платформу і 40% – на акумулятори. Для досягнення своєї мети компанія зосередиться на батареях NMC (нікель, марганець і кобальт), які мають три основні переваги перед батареями LFP (літій, залізо, фосфат).

Ці батареї мають більш високу щільність, їх легше обслуговувати з плином часу і їх легше утилізувати. При цьому, на думку експертів Renault, найближчим часом їх можуть замінити інші, більш ефективні рішення, які не використовують кобальт.

На даний момент в акумуляторах Renault NMC використовуються два різних типи осередків. Перший має більш високу щільність енергії і буде розміщуватися на моделях високого класу. Другий буде дешевше і більше підходить для компактних і міських автомобілів. Прикладом може служити майбутній Mégane E-Tech, який вийде в наступному році. Він буде використовувати елементи Gen1, які забезпечать запас ходу до 450 км з акумулятором ємністю 60 кВт / год. А для майбутніх Renault 5 і Renault 4ever акумулятори забезпечать запас ходу до 400 км, а їх ціна складе 85 доларів за кВтг.

Саме в цій сфері французька компанія постарається максимально заощадити. В даний час виробники намагаються досягти ціни 100 за кВтг, в той час як Renault запропонує 85 доларів через 2 роки. Впровадження цих акумуляторів в поєднанні зі створенням підрозділу ElectriCity (об’єднує заводи компанії в Дуе, Мобеж і Руітц) оптимізує весь процес виробництва електромобілів і дозволить майбутньому Renault 5 коштувати на 33% менше, ніж ZOE це близько 20 000 євро.

План компанії ще більш амбітний. Він передбачає не тільки більш низьку ціну, але також кращу продуктивність і більш високу щільність енергії батарей. Це скоротить час їх зарядки і оптимізує систему охолодження. Це призведе до створення ще більш надійних акумуляторів, і в 2030 році їх ціна буде на 60% нижче, ніж зараз.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Renault

Останні записи

Новий Mercedes-Benz S-Class (W223) показаний на свіжих зображеннях

Підготовка до дебюту оновленого седана Mercedes-Benz S-Class (W223) триває активно. Нещодавно в мережі з'явилися фотографії…

15.12.2025

Як уникнути штрафу за переобладнання фар: поради та правила

Переобладнання фар автомобіля регулюється пунктом 31.4.7 ПДР, який забороняє встановлювати світлові прилади, не передбачені виробником.…

15.12.2025

Абсолютно нова Toyota Corolla показали на живих фото

Спільне підприємство FAW Toyota анонсувало фестиваль Corolla Day для власників Toyota Corolla 2025, який відбудеться…

15.12.2025

Міні-Toyota Land Cruiser вперше помічено в реальних умовах

На шоу "Японської мобільності" в Токіо 2025 Toyota представила новий позашляховик Land Cruiser FJ, який…

15.12.2025

В Україні встановили вікові обмеження для водіїв: хто не може керувати авто

В Україні водійське посвідчення видається лише після успішного складання теоретичного та практичного іспитів у сервісних…

15.12.2025

Названі найпопулярніші моделі BMW на ринку Німеччини

За підсумками продажів автомобілів BMW у листопаді 2025 року беззаперечним лідером став компактний кросовер BMW…

15.12.2025