Новини

Чому електромобілі візьмуть верх раніше, ніж ви думаєте

Share

Ми знаходимося в центрі найбільшої революції в автомобілебудуванні з тих пір, як перша виробнича лінія Генрі Форда почала розгортатися в 1913 році.
І це, швидше за все, відбудеться набагато швидше, ніж ви думаєте.

Багато галузевих оглядачів вважають, що ми вже пройшли переломний момент, коли продажі електромобілів (EV) дуже швидко перевищать продажі бензинових і дизельних автомобілів.

Це, безумовно, те, що думають найбільші світові автовиробники.

Jaguar планує продавати тільки електромобілі з 2025 року, Volvo з 2030 року, а минулого тижня британська компанія з виробництва спортивних автомобілів Lotus заявила, що піде за цим прикладом, продаючи тільки електричні моделі з 2028 року.
General Motors заявляє, що до 2035 року буде виробляти тільки електромобілі, Ford заявляє, що до 2030 року всі автомобілі, що продаються в Європі, будуть електричними, а VW заявляє, що до 2030 року 70% її продажів будуть електричними.

Так, той факт, що уряди багатьох країн світу ставлять перед собою мету заборонити продаж автомобілів з бензиновим і дизельним паливом, дає імпульс цьому процесу.
Але що робить неминучим кінець двигуна внутрішнього згоряння, так це технологічна революція. А технологічні революції, як правило, відбуваються дуже швидко.
Ринок електромобілів приблизно там, де був Інтернет в кінці 1990-х або на початку 2000-х років.

У той час було багато шуму з приводу цієї нової речі, коли комп’ютери розмовляли один з одним.

Джефф Безос заснував Amazon, і Google почав замінювати собі подібних Altavista, Ask Jeeves і Yahoo. Деякі з залучених компаній підняли карколомні оцінки.
Для тих, хто ще не увійшов в систему, все це здавалося захоплюючим і цікавим, але недоречним – наскільки корисним може бути спілкування за допомогою комп’ютера? Адже у нас є телефони!

Але Інтернет, як і всі успішні нові технології, не пішов за лінійним шляхом до світового панування. Він не розвивався поступово, даючи нам час планувати наперед.
Його зріст був вибуховим і руйнівним, він розтрощив існуючі підприємства і змінив те, як ми робимо майже все. І це відбувалося по знайомій схемі, відомій технологам як S-подібна крива.

Ідея полягає в тому, що інновації починаються повільно і цікаві тільки дуже розумним. Електромобілі знаходяться на пологому нижньому кінці S.

Для Інтернету графік починається о 22:30 29 жовтня 1969 року. Саме тоді комп’ютер в Каліфорнійському університеті в Лос-Анджелесі вступив в контакт з іншим комп’ютером в Стенфордському університеті в декількох сотнях миль від нього.
Дослідники набрали L, потім O, потім G. Система вилетіла з ладу раніше, ніж вони змогли ввести слово «вхід».

Десять років по тому в мережі все ще було всього кілька сотень комп’ютерів, але темпи змін прискорювалися.

У 1990-ті роки більш технічно підковані люди почали купувати персональні комп’ютери.

У міру зростання ринку ціни швидко падали, а продуктивність стрімко поліпшувалася, спонукаючи все більше і більше людей заходити в Інтернет.
Буква S тут починає підніматися вгору, зростання стає експоненціальним. До 1995 року в мережі було близько 16 мільйонів чоловік. До 2001 року їх було 513 млн чоловік.
Зараз їх більше трьох мільярдів. Що відбувається далі, наша буква S починає нахилятися назад до горизонталі.

Темпи зростання сповільнюються, так як практично всі, хто хоче бути, зараз в мережі.
Ми спостерігали ту ж картину: повільний старт, експоненціальне зростання, а потім уповільнення переходу до зрілого ринку зі смартфонами, фотографією і навіть антибіотиками.

Двигун внутрішнього згоряння на рубежі минулого століття пішов по тій же траєкторії.
Так само чинили парові машини і друкарські верстати. І електромобілі зроблять те ж саме.

Перший примітивний електромобіль був розроблений шотландським винахідником Робертом Андерсоном в 1830-х роках.
Але тільки в останні кілька років технологія стала доступна за цінами, які роблять її конкурентоспроможною.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Першими електромобілями BMW Neue Klasse будуть кросовер та седан розміром з 3 Series

Однією з перших двох моделей наступного покоління електромобілів BMW, які отримали назву "Neue Klasse" на…

08.05.2024

Audi оголосила нові технічні подробиці Q6 e-tron

Компанія Audi повідомила, що при проєктуванні батареї для платформи PPE, інженери віддавали пріорітет не лише…

08.05.2024

Volkswagen представив новий автокемпер із підйомним дахом на базі T7 Multivan

Компанія Volkswagen представила новий кемпер California. Новинка побудована на платформі T7 Multivan. Для автомобіля підготували…

08.05.2024

Нові Bentley оснастять 750-сильною гібридною установкою

Компанія Bentley замінить двигун W12 на потужну гібридну установку на базі V8. Система Ultra Performance…

08.05.2024

Топ-4: позашляховики з пробігом за ціною бюджетного седана

Експерти назвали чотири позашляховики, які в даний час коштують в районі 1 млн гривень. Причому…

08.05.2024

Прощай, W12: представлений двигун, який відповідатиме за майбутнє марки Bentley

Bentley оголошує про епохальну зміну у своїх автомобілях: знаменитий 6,0-літровий двигун W12 йде на спокій, поступаючись місцем новітньому…

08.05.2024