Для найбільш точного розуміння того, скільки саме “пробіг” автомобіль, його перевірка повинна бути комплексною. Тож, на що саме слід звернути увагу, щоб не помилитися при покупці.
При покупці автомобіля у приватника правильним рішенням буде запросити у нього оригінал ПТЗ і сервісну книжку. В “паспорті” вказана дата випуску автомобіля. Приймаємо цей параметр за відправну точку і дізнаємося, скільки кілометрів продавець проїжджав на рік.
Аналізуємо ці цифри і отримуємо перший блок інформації. Одночасно дивимося сервісну книжку, де повинні бути проставлені відмітки про виконання технічних обслуговуваннях із зазначенням дат і пробігу на момент ТО. Зіставляємо ці дані з інформацією, отриманою від продавця.
Перевіряємо автомобіль через онлайн-агрегатор
Сьогодні в Мережі можна знайти багато баз і сервісів, де можна перевірити автомобіль по VIN-коду або держномер і отримати багато корисної інформації. Така послуга найчастіше платна, проте ціни помірні.
Мінусом є те, що сервіс працює далеко не для всіх машин, особливо якщо ті з’явилися на сайті пропозицій вперше.
Крім інформації про пробіг через онлайн-агрегатори можна уточнити, потрапляв автомобіль ДТП, числиться в лізингу, чи був у заставі або розшуку, чи використовувався в таксопарках і так далі.
Отримати уявлення про реальний пробігу автомобіля можна також з діагностичних карт, з баз даних СТО та, нарешті, просто прошерстів мережеві дошки оголошень.
Наприклад, якщо два роки тому машина продавалася з пробігом 100 тис. км., то через рік він навряд чи залишиться тим же або зменшиться. Нарешті, багато розповість зовнішній вигляд і стан машини. Наприклад, ремінь безпеки після кількох сотень кілометрів пробігу протирає в фіксуючої пластики характерні борозни.
Вік фар, вказаним на корпусі самої фари. Потерті ободи керма і валики бічної підтримки сидінь, подряпини і відколи на лобовому склі, так само як провисші двері – також причина запідозрити, що пробіг автомобіля більше заявленого.
Скористатися комп’ютерною діагностикою
Навіть якщо пробіг автомобіля “скручений”, встановити істину в більшості випадків можна, знявши інформацію з блоків управління (наприклад, модулів сервісної електроніки, блоків управління трансмісією і т.д.) за допомогою OBD сканера.
Крім того, будь-які електронні збої в роботі бортової електроніки прив’язуються до відповідного кілометражу. На сервісі буває досить підключитися до діагностичного роз’єму, щоб переконатися, що машина ламалася, скажімо, на 190 тисяч км, при тому, що на одометрі фігурує, наприклад, 90 тисяч км.
Іншими словами, реальні значення допомагає дізнатися комп’ютерна діагностика. Шкода тільки, що здебільшого офіційні дилери такі послуги не надають. Тому звернутися доведеться в фірми і до приватників.
Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…
Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…
Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…
Пошук і купівля вживаного авто має бути захопливим процесом, але шахраї легко можуть підбити водіїв…
Водії в Україні часто навіть не замислюються, що Правила дорожнього руху вимагають не просто вмикати…
Під час створення нової Corolla Altis GR Sport інженери надихнулися успішними моделями GR Yaris GR…
Leave a Comment