Компанія Skoda представила нову стратегію розвитку до 2030 року

Чеський автовиробник поділився подробицями своєї нової глобальної стратегії, що отримала назву Next Level ( «Наступний рівень»). Чехи збираються наростити свої продажі до 1,5 млн машин, і це цілком посильне для марки завдання.

0
91

Наш портал вже розколював, що компанія Skoda готується випустити три недорогих електрокара в найближчі роки. Однак це не єдиний пункт нової глобальної стратегії розвитку.

Так, чехи хочуть збільшити свої продажі до півтора мільйонів машин. Поки виробничий рекорд належить 2019 році, коли марка продала 1,24 млн авто. Ключовим для себе ринком компанія як і раніше називає європейський. Чехи хочуть потрапити в ТОП-5 найбільш затребуваних в Європі автовиробників. Поки марка задовольняється лише восьмий рядком.

Щоб поліпшити свої позиції, Skoda збирається зробити ставку на електрокари.

Поки чеська марка запропонувала клієнтам тільки дві батарейні моделі: дорогий електрокроссовер Skoda Enyaq iV і компактний хетчбек Citigo iV. Останній не зміг втриматися на конвеєрі навіть одного року. До 2030-го марка збирається презентувати мінімум три електрокара, причому дешевше Enyaq. Частка електрокарів в європейських продажах марки повинна досягти 50-70%. А ось за межами цього регіону чехи, як і раніше, будуть просувати машини з ДВС.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!