Volvo Cars і шведська сталеливарна компанія SSAB вивчать можливість розробки високоякісної сталі для автопрому, в провадженні якої не будуть потрібні копалини вуглеводні, – повідомляє « Аutoua.net ».
Volvo Cars стала першим автовиробником, який почав співпрацювати з SSAB і її ініціативою HYBRIT (Hydrogen Breakthrough Ironmaking Technology). Це амбітний проект, що має на увазі заміну коксівного вугілля, традиційно необхідного для виробництва сталі на основі залізної руди, електроенергією і воднем, які не використовують викопні види палива. Очікується, що в результаті буде отримана перша в світі технологія виробництва стали практично без вуглецевого сліду – так зване пряме відновлення залізної руди.
Експериментальна сталь для Volvo Cars буде виготовлена на пілотному заводі HYBRIT в Лулео, Швеція. Ця сталь буде використовуватися для випробувань, а можливо, навіть в концептуальному автомобілі.
«Оскільки ми постійно скорочуємо загальний вуглецевий слід, ми знаємо, що сталь – це важлива область для подальшого прогресу. Співпраця з SSAB в області розробки стали, яка не містить копалин, може привести до значного скорочення викидів в нашому ланцюжку поставок », – сказав Хокан Самуельсон , генеральний директор Volvo Cars.
На світову сталеливарну промисловість припадає близько 7% світових прямих викидів CO2, оскільки в даний час в галузі переважає технологія виробництва сталі на основі залізної руди з використанням доменних печей, що залежать від вугілля, що коксується. Для Volvo Cars викиди CO2, пов’язані з виробництвом сталі і чавуну для автомобілів, складають близько 35% для машин з двигунами внутрішнього згоряння і 20% для автомобілів з повністю електричним приводом від загальних викидів CO2 від матеріалів і виробництва комплектуючих.
Співпраця з SSAB – остання ініціатива Volvo Cars в підтримку спільного плану дій по боротьбі зі зміною клімату. Центральним елементом цього плану є прагнення компанії до 2030 року стати брендом повністю електричних автомобілів. Проте, план виходить за рамки вирішення проблеми викидів з вихлопних труб за рахунок повної електрифікації, а також спрямований на скорочення викидів шкідливих речовин в більш широкої діяльності компанії, в ланцюжку поставок, а також за рахунок переробки та повторного використання матеріалів.
У короткостроковій перспективі ці та інші кроки націлені на скорочення викидів вуглекислого газу в розрахунку на один автомобіль протягом життєвого циклу на 40% в період з 2018 по 2025 рік. Досягти повної вуглецевої нейтральності Volvo Cars має намір до 2040 року.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment