В останні роки на дорогах українських міст стає все більше легкого персонального електричного транспорту (електросамокати, моноколеса, гіроборди і ін.). При цьому, для цього виду транспорту не прописані правила дорожнього руху.
Відсутність правил регламентованих правил дорожнього руху для персонального електричного транспорту звільняє водії таких транспортних засобів від відповідальності і дають право їздити де завгодно. Якщо велосипедиста можуть оштрафувати за порушення ПДР, то водія електросамоката – немає.
В уряді стурбовані такою свободою для користувачів легкого електротранспорту. Перший заступник голови комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури, автор законопроекту №3032 Юлія Клименко задається питанням: чи можна дозволяти рух електричного транспорту по тротуарах? При цьому вона відзначає, що в більшості українських міст слабо розвинена вело інфраструктура. Також, вона вважає, що відповідальність водіїв легкого електротранспорту повинна бути застрахована.
Більшість представників велосообщества і користувачів персонального електротранспорту підтримують ініціативу уряду ввести правила для руху моноколес, гіроскутерів і ін. Проте, в якому вигляді ці правила будуть прийняті, поки невідомо.
Восени автосервіси зазвичай фіксують зростання звернень на 20–30%, причому більшість неполадок пов’язані з наслідками літньої…
Під час дощової погоди експерти радять водіям змінювати стиль керування автомобілем, адже саме в цей…
Багато водіїв переконані, що чим вище октанове число бензину, тим кращим він є для двигуна.…
Баварський автовиробник BMW планує розпочати випуск свого нового електричного хетчбека i1, побудованого на базі 1-Series,…
Mercedes-Benz готує новий бітурбований V8, щоб відповідати суворим вимогам екологічного стандарту Euro 7, який вступить…
До презентації нового Porsche 911 Turbo S 2026 залишилося всього кілька днів - офіційно її…
View Comments
Сначала создайте везде велодорожки, а потом говорите о правилах для электротранспорта.