В останні роки на дорогах українських міст стає все більше легкого персонального електричного транспорту (електросамокати, моноколеса, гіроборди і ін.). При цьому, для цього виду транспорту не прописані правила дорожнього руху.
Відсутність правил регламентованих правил дорожнього руху для персонального електричного транспорту звільняє водії таких транспортних засобів від відповідальності і дають право їздити де завгодно. Якщо велосипедиста можуть оштрафувати за порушення ПДР, то водія електросамоката – немає.
В уряді стурбовані такою свободою для користувачів легкого електротранспорту. Перший заступник голови комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури, автор законопроекту №3032 Юлія Клименко задається питанням: чи можна дозволяти рух електричного транспорту по тротуарах? При цьому вона відзначає, що в більшості українських міст слабо розвинена вело інфраструктура. Також, вона вважає, що відповідальність водіїв легкого електротранспорту повинна бути застрахована.
Більшість представників велосообщества і користувачів персонального електротранспорту підтримують ініціативу уряду ввести правила для руху моноколес, гіроскутерів і ін. Проте, в якому вигляді ці правила будуть прийняті, поки невідомо.
Новий електричний кросовер Volkswagen ID.Cross активно проходить дорожні випробування і готується до серійного виробництва. Модель…
У сегменті компактних універсалів у Європі може з'явитися новий конкурент Skoda Octavia Combi. Румунський бренд…
Аналітики iSeeCars проаналізували понад 2,6 млн оголошень про продаж нових автомобілів у США та виявили,…
Експерти порталу HotCars назвали найнадійніші автомобілі Mercedes-Benz. Перше місце несподівано посів великий кросовер GL-Class у…
13 грудня Volkswagen показав експериментальний автомобіль Gen.Urban, створений для розвитку безпілотних таксі. Презентація відбулася у…
BMW готує оновлене покоління X7 на 2026 рік у стилі Neue Klasse. Навіть через камуфляж…
View Comments
Сначала создайте везде велодорожки, а потом говорите о правилах для электротранспорта.