Експерти назвали електромобілі з завищеним запасом ходу

Час читання: 2 хв.
0

Норвезька автомобільна федерація опублікувала результати експерименту, в якому взяли участь два десятка сучасних електрокарів. Метою стала перевірка заявленого автовиробниками запасу ходу.

З’ясувалося, що деякі моделі не змогли досягти паспортних показників. В аутсайдерах опинилися Polestar 2, Xpeng G3 та Citroen e-C4. Вони не дотягли до заявлених показників три, п’ять і 12 кілометрів відповідно.

Жоден з цих електромобілів поки що не представлено в Україні офіційно. Але найбільше шансів отримати українську прописку найближчим часом має Citroen e-C4, адже концерн PSA останнім часом почав активно просувати електричні моделі на українському ринку.

Реклама

Крім згаданих електромобілів в тестах взяли участь:

  • Ford Mustang Mach-E;
  • Tesla Model 3;
  • Volkswagen ID.3 і ID.4;
  • Skoda Enyaq;
  • Audi e-tron GT;
  • Ioniq 5;
  • BMW iX3;
  • Mercedes-Benz EQA;
  • Volvo XC40 Recharge;
  • Opel Mokka-E;
  • Fiat 500;
  • Honda e;
  • Hyundai Kona;
  • Mazda MX-30.

Всі вони були в рівних умовах: з зарядженої на 100% батареєю електрокари їхали по заданому маршруту до тих пір, поки не закінчиться заряд, при цьому пілотам не дозволяли розганятися більше 110 кілометрів на годину. Дорога поєднувала в собі міські вулиці, заміські ділянки і гірський перевал.

Краще інших себе проявив BMW iX3, який без підзарядки проїхав 556,2 кілометра, що на 106 кілометрів або 20 відсотків більше заявленого запасу ходу.

Tesla Model 3 подолала більшу відстань – 654,9 кілометра, хоча різниця з паспортними даними не настільки велика (614 кілометрів по циклу WLTP).

У лідерах також опинилася модифікація Mustang Mach-E з заднім приводом, на якій пілот проїхав 617,9 кілометра проти заявлених 610 кілометрів.

В середньому у більшості учасників експерименту запас ходу виявився на 6% вище обіцяного.

Источник: glavcom.ua

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!