Марка Volkswagen оголосила про перехід до створення нової програмної архітектури для своїх моделей: софт позначили як «нову ДНК бренду». Наслідком цього стануть виникнення нових сервісів для покупців електромобілів VW і в перспективі їх перетворення в безпілотні машини.
Власна програмна архітектура Volkswagen дасть можливість концерну підтримувати більш високу конкурентоспроможність, мати розширені можливості інтеграції, а також реалізації нових бізнес-моделей.
Наприклад, разом з оновленням ПЗ «по повітрю» вже продається в Європі електромобілі Volkswagen зможуть отримувати і доступ до нових опцій. У їх числі в перспективі може виявитися можливість автономного водіння 4 або навіть 5 рівнів: очікується, що автопілот нового покоління Volkswagen буде представлений на електрокарі, який зараз відомий під назвою Project Trinity . Його повинні показати в 2026 році.
Також планується оптимізація власних шерінгових програм концерну Volkswagen : наприклад, реалізованого на даний момент проекту під назвою WeShare , який був запущений ще в 2019 році. Автопарк машин, доступних до щохвилинної оренді, виробник зараз активно поповнює електрокарами.
Нарешті, однією з цілей власного розвитку концерн Volkswagen назвав досягнення «безаварійного» майбутнього. Виключити можливість ДТП планується в тому числі за рахунок розвитку комунікаційного протоколу Car2X : завдяки цій системі автомобіль може отримувати дані від об’єктів дорожньої інфраструктури.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment