Для більшості компаній подача заявок на патенти – це нормальний бізнес-процес, тому що, наприклад, в автомобілях є багато речей, які необхідно зберегти, перш ніж конкуренти зможуть побачити щось нове і поспішити забрати це у вас. Але іноді все буває досить дивно і неправильно.
Яскравим прикладом дивної заявки на патент є заявка Ford від 6 травня. Компанія запропонувала ідею перетворення придорожніх рекламних щитів, знятих бортовими камерами, в рекламу, яка буде відображатися на мультимедійному екрані. Водії навіть можуть переходити на такі банери, щоб скористатися рекламною пропозицією.
Таку ідею можна було б реалізувати без особливих зусиль: в кінці кінців, в більшості нових автомобілів є технології, що зчитують дорожні знаки, в тому числі забороняють, щоб дати вам цінну інформацію для підвищення безпеки і комфорту подорожі. Але тут все трохи суперечливе.
Ідея Blue Oval полягає в тому, щоб система сканувала рекламний щит, інтерпретувала інформацію з нього і представляла вам найважливішу частину на мультимедійний дисплей. У Ford відзначають, що найбільш важливою інформацією є, наприклад, конкретний продукт, номер телефону, веб-сайт або години роботи компанії.
Деяких водіїв згадки дратують, проте, ідея нових технологій полягає в тому, щоб допомогти вам бути в безпеці і, перш за все, зосередитися на дорозі. А спливаюча реклама з дисплея буде сильно відволікати, а значить – це небезпечна задумка. На щастя, на даний момент технологія Ford знаходиться в фазі «всього лише ідеї».
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
View Comments
РЕКЛАМА В АВТО- ПРЯМОЙ ПУТЬ К РОСТУ ДТП