Для більшості компаній подача заявок на патенти – це нормальний бізнес-процес, тому що, наприклад, в автомобілях є багато речей, які необхідно зберегти, перш ніж конкуренти зможуть побачити щось нове і поспішити забрати це у вас. Але іноді все буває досить дивно і неправильно.
Яскравим прикладом дивної заявки на патент є заявка Ford від 6 травня. Компанія запропонувала ідею перетворення придорожніх рекламних щитів, знятих бортовими камерами, в рекламу, яка буде відображатися на мультимедійному екрані. Водії навіть можуть переходити на такі банери, щоб скористатися рекламною пропозицією.
Таку ідею можна було б реалізувати без особливих зусиль: в кінці кінців, в більшості нових автомобілів є технології, що зчитують дорожні знаки, в тому числі забороняють, щоб дати вам цінну інформацію для підвищення безпеки і комфорту подорожі. Але тут все трохи суперечливе.
Ідея Blue Oval полягає в тому, щоб система сканувала рекламний щит, інтерпретувала інформацію з нього і представляла вам найважливішу частину на мультимедійний дисплей. У Ford відзначають, що найбільш важливою інформацією є, наприклад, конкретний продукт, номер телефону, веб-сайт або години роботи компанії.
Деяких водіїв згадки дратують, проте, ідея нових технологій полягає в тому, щоб допомогти вам бути в безпеці і, перш за все, зосередитися на дорозі. А спливаюча реклама з дисплея буде сильно відволікати, а значить – це небезпечна задумка. На щастя, на даний момент технологія Ford знаходиться в фазі «всього лише ідеї».
Існує багато способів очищення замерзлого лобового скла, але не всі з них безпечні для вашого…
З початком свят кількість машин на дорогах зменшується, але це не означає, що поїздки стають…
Новий пікап Toyota Tundra 2025 завоював престижну нагороду Top Safety Pick+ від американського Страхового інституту…
Вважається, що швидка зарядка здатна наводити акумулятори електрокарів у непридатність досить швидко, але нещодавно власник…
В Україні планується введення штрафів для водіїв, які використовуватимуть літні шини взимку. Це нововведення, яке…
Компанія Volvo оголосила про відкликання частини своїх кросоверів C40 Recharge. Причиною стала проблема з кріпленням…
View Comments
РЕКЛАМА В АВТО- ПРЯМОЙ ПУТЬ К РОСТУ ДТП