Новини

Євро-7 може вбити двигун внутрішнього згоряння до 2026 року

Закони Євро 7 вступлять в силу в 2025 році. Пропозиції консорціуму Європейської комісії з наднизьким викидів транспортних засобів (Clove) інженерних консультантів можуть означати кінець двигунів внутрішнього згоряння, в тому числі в гібридних авто. Про це заявляють європейські автовиробники. Асоціація (ACEA).

Пропозиція Euro 7 може змусити бензинові автомобілі з ДВЗ оснащуватися електричним каталізатором з підігрівом, двома 1,0-літровими звичайними трикомпонентними каталізаторами, 2,0-літровим фільтром твердих частинок і каталізатором прослизання аміаку.
Передбачається, що автомобілі з ДВЗ можуть комплектуватися бортовою системою діагностики, яка контролюватиме мотор. ACEA вважає, що такі пристрої практично неможливо використовувати в невеликих автомобілях і важко інтегрувати в поточну архітектуру транспортних средств. Це призведе до підвищення вартості автомобілів з ДВЗ.

Доведено технологічних вимог до цієї точки серйозно обмежить можливості скорочення викидів CO2 і витрати палива і призведе до невизначеності щодо довговічності та експлуатаційних витрат протягом усього терміну служби автомобіля.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: ДВЗ

Останні записи

Компанія Tesla розглядає випуск бюджетних та повнорозмірних новинок

В останні дні в автомобільному світі знову заговорили про майбутні новинки Tesla. Голова ради директорів…

30.10.2025

Названо несподівані помилки під час підготовки авто до зими

Зима для автомобіля — справжнє випробування, і підготуватися до неї потрібно заздалегідь, щоб не зіткнутися…

30.10.2025

Tesla Cybertruck став поліцейським автомобілем (ФОТО)

Від моменту появи у продажу багато хто припускав, що з часом новий пікап Tesla Cybertruck…

30.10.2025

BMW iX3 M вперше показали на реалістичних рендерах

Нещодавно в мережі з'явилися перші фотографії прототипів найпотужнішої версії нового кросовера BMW iX3, що дало…

29.10.2025

Euro NCAP змусить автовиробників повернути фізичні кнопки

Останніми роками автовиробники буквально захопилися сенсорними екранами, поступово витісняючи з інтер'єрів автомобілів звичні кнопки та…

29.10.2025

Суд визнав вимірювання швидкості TruCAM «з рук» незаконним

27 серпня 2025 року адміністративний суд розглянув справу №441/724/25 і встановив, що інспектор поліції вимірював…

29.10.2025